نوشته شده توسط : dellaram

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.در تور مشهد 94 از مدرسه دیدن کنید

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های مشهد , تفریحات مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های مشهد , تفریحات مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه  برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهد فاصله دارند. اتاق های هتل زیتون برای رفاه بيشتر مسافران تور مشهد   همگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهد میتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید.

آدرس : مشهد،خیابان پاسداران،جنب سینما قدس
 

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا برای اقامت مناسب برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان و برای اقامت مسافران تور مشهد سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ


هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا به عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد می باشد که به صورت پیاده حدودا 15 دقیقه با حرم فاصله دارد و فاصله یهتل آپارتمان یلدا با فرودگاه مشهد به وسیله ماشین حدود 10 دقیقه است. ساختمان هتل آپارتمان یلدا مشهد دارای 16 واحد آپارتمانی در 4 طبقه می باشد که تمام اتاق های آن به جز سوئیت دارای امکان پخت و پز می باشند. در مورد خدمات و امکاناتهتل آپارتمان یلدا برای مسافران تور مشهد میتوان به لابی، کافی شاپ، رستوران، کافی نت، لاندری، پارکینگ اختصاصی و ترانسفر رایگان فرودگاه اشاره کرد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا- خیابان عنصری - بین عنصری 11 و 13



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , هتل های درجه یک مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل عرش سه ستاره

 

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

منبع : هتل های مشهد

 

 

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد


امامزادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد در مجاور دره بند زیبای گلستان و در پنج km غربی شهر مقدس مشهد در اول روستای گلستان بنایی که به تازگی ساخته شده و با نمای جدید و با  کاشی های معرق قرار طراحی شده است وجود دارد که این بنا آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد از فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می باشد. زائرین اصلی این آستان مقدس از کشور های مسلمان عربی و نوار حاشیه ای خلیج فارس است. مسافران تور مشهد می توانند در سفر خود به مشهد مقدس از این آستانه مقدس نیز بازدید نمایند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 

 

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و از اصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 

 

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.

 

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای زیارتی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . 

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

 

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

 

 

منبع : مراکز خرید مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

باغ وحش وکیل اباد مشهد

باغ وحش وکیل اباد مشهد

 


باغ وحش وکیل اباد مشهد در نزدیکی کوهستان پارک مشهد واقع شده است. در این باغ وحش انواع پرندگان و حیوانات به دید عموم گذاشته شده اند. از این حیوانات می توان به انواع شیر, پلنگ, مرغابی, طاووس ,  جغد , عقاب ,  اهو , اسب , جغد , عقاب , اهو , شتر , گوزن , کبوتر ,  میمون , قرقاول , سیاه گوش , گربه جنگلی ,  شغال , روباه , شیر افریقایی , اردک , گراز , قوچ , بز وحشی , پلیکان سفید , ببر , تمساح ,  انواع مارها ,  لاک پشت و غیره اشاره کرد. همچنین در این باغ وحش موزه ای نیز از انواع پرندگان خشک شده نگهداری می کنند.
این باغ وحش در جنوب غربی مشهد و در کنار پارک جنگلی وکیل آبادمی باشد. در حال حاضر این باغ وحش , تنها باغ وحش مشهد می باشد.

 

شاندیز مشهد

شاندیز مشهد

شاندیز یکی  از شهرهای زیبای ایران در استان خراسان است  و در فاصله  پانزده کیلومتری غرب مشهد واقع شده است. شهر ییلاقی و زیبای شاندیز۱۴۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و در طول جغرافیایی پنجاه ونه درجه و عرض  سی و شش درجه قرار دارد. از جنوب به شهرستان نیشابور از شمال به میدان ولایت و  از غرب با چناران و  گلمکان از مشرق با طرقبه همسایه  است و  و دارای وسعتی حدود ۳۷۸۲۵ کیلومتر مربع است و شامل هفده روستا استمهمترین محصول تولیدی این شهر گیلاس است

 

 

 

 

مقبره پیر پالان دوز مشهد

 

 

 

مقبره پیر پالان دوز مشهد

 

 

 


مقبره پیر پالان دوز مشهد, مقبره ای می باشد تاریخی که در صحن مطهر امامم رضا(ع) واقع شده است . پیرپالان دوز يكي از عفرفاي شيعه مذهبف « ذَهَبيه » به نام شيخ محمد المفقتدي كارندهي می باشد.مردم مشهد اعتقاد دارند که شيخ محمد با اين كه از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزي يا پاره دوزي می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردم مشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان يكي از عرفاي مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوايل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.

 

 تور مشهد مهر 93

 

 

پارکهای جنگلی مشهد

 

 

 

پارکهای جنگلی مشهد

از مهمترین پارکهای جنگلی شهر مشهد بوستان بزرگ انقلاب و پارگ جنگلی وکیل آباد است.پارک بزرگ انقلاب که در حاشیه شهر مشهد است که در سال چهل تاسیس شد و دارای دویست و ده هکتار زمین تفریحی ،ورزشی،فرهنگی ،تفریحی و جنگلی است و پارک جنگلی وکیل آباد در شمال شرق مشهد است و با هفتاد هکتار و دارای رودخانه فصلی است

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل سلام مشهد 4 ستاره


این هتل با فاصله کمتر از ده دقیقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران میهمانان می باشد. امکانات این هتل مشهد   شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 

هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا مشهد با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جکوزی ، پارکینگ اختصاصی هتل ، سالن کنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

 

هتل الغدیر مشهد 4 ستاره


هتل الغدیر مشهد نزدیک به مرکز شهر در خیابان آزادی - روبه روی باغ نادری قرار دارد . امکانات این هتل 4 ستاره شامل آسانسور ، خشکشویی ، روم سرویس 24 ساعته ، صندوق امانات ، گشت شهری ، صبحانه و  بوفه ،  دمپایی داخل اتاق ، خدمات تورشهری و تفریحی و سرگرمی و موزیک در لابی میباشد.

 

هتل اترک مشهد 4 ستاره


هتل اترک مشهد یکی از شیکترین هتل های مشهد میباشد که در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. یکی از مهم ترین دلایل استقبال مسافران برای اقامت در این هتل مشهد  این است که هتل اترک نزدیکترین هتل به حرم مطهر میباشد و مهمانان عزیز می توانند فاصله هتل تا حرم را که کمتر از ۸۰۰ متر است بدون رد شدن از هیچ خیابانی طی کنند. امکانات این هتل شامل اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،پارکینگ ، فروشگاه و غرفه ، کافی شاپ ، یخچال و تلویزیون میباشد.

 

 

هتل ایران مشهد 4 ستاره


این هتل دارای مکانی بسیار آرام می باشد . مسافرین محترم مشهد   دسترسی سریع و راحت به حرم مطهر را دارند . فاصله این هتل تا حرم فقط پنج دقیقه میباشد . این هتل در خیابان خسروی نو ، مقابل پمپ بنزین قرار دارد. از امکانات این هتل  مشهد  میتوان رستوران‌ ، کافی شاپ‌ ،پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد 4 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

خلومد مشهد

خلومد  (اخلمد) مشهد

 هتل اترک 


اخلمد در مسیر جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعی آن تا جاده آسیایی حدود 16KM است. در انتهای رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد که ارتفاع یکی از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستای (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است که این مسیر را باید پیاده گذر کرد . باغات فراوان و میوه‌های آن مخصوصاً سیب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

 

باغ ملی مشهد

 

باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

پارک بزرگ ملت مشهد

 این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد.

 

 

بنای هارونیه مشهد

 بنای هارونیه یکی از مکانهای تاریخی مشهد است که در 600 متری  آرامگاه ابوالقاسم فردوسی قرار دارد. این مکان تاریخی که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران آن زمان ساخته شد. در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند. بنای هارونیه مشهد در مرکزیت شهر طوس قرار دارد . شکل این بنا به شکل مکعب میباشد . همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است. این بنا در 25 کیلومتری  جاده ی مشهد  واقع شده است.

 

 

موزه مرکزی مشهد

موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خلومد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393

 

 هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره


این هتل دارای اتاق های سینگل ، دبل ، سوئیت ، كانكت ، پرنسس روم ، آپارتمان رویال میباشد . همچنین این هل رو به تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) میباشد . این هتل دارای ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل میباشد . همچنین شامل بانک ، صرافی ، واحدهای تجاری ، تشریفات ، آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار ، سالن آمفی تئاتر ، بیزینس سنتر ، مجموعه های ورزشی ، استخر و سونا ، انفورماتیک ، سالن زیبایی و پنج رستوران و كافی شاپ با تنوع بسیار و معماری زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد .

 

مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393

 

 

بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرایی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 

مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

 

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.


مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.


مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

چهارشنبه 11 تیر 1393

 

 
 

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

این هتل 5 ستاره که چهل سال قدمت دارد تاریخی ترین هتلهای مشهد نیز هست.در مساحتی به اندازه هفتاد هزار متر مربع واقع شده است و شامل صد و بیست و پنج اتاق است. هتل دارای 7 تالار مجلل ،کافی شاپ،سالن غذاخوری،باغ های سرسبز است.هتل امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس و خدمات پزشکی به میهمانان ارائه میدهد

تور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93

 

 
 

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

 

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

 

تور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93

 

 

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد
این هتل لوکس 5 ستاره در یکی از مناطق سرسبز و آرام واقع شده است. هتل در موقعیتی عالی واقع شده است و به تمام جاذبه های این شهر نزدیک است.اتاق های هتل مجهز به دکوراسیون کلاسیک و مبله شده است هتل دارای دویست و دو اتاق مجهز است که در بلوار خیام واقع شده است هتل دارای خدمات رایگان ،مینی بار،سه بار سرویس رایگان به حرم مطهر و تخفیف استخر و سونا
تور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93

 

 

هتل پارس مشهد

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 

تور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93

 

 
 

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهدتور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93


 
 

هتل گلستان مشهد

هتل گلستان مشهد

این هتل سه ستاره در نوروز سال هشتاد و شش افتتاح شد هتل دارای باغ به مساحت هفت هزار متر است با رستوران ،کافی شاپ و آبنماهای زیبا در فضای باز اماده استقبال از میهمانان است هتل دارای سیستم تصویری و صوتی مرکز میباشدتور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

 

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93

 
 
 

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

این هتل 3 ستاره در سال هشتاد تاسیس شده است هتل فاصله ی کمی تا حرم و بازار رضا دارد به طوریکه تا حرم کمتر از 5 دقیقه و تا بازار رضا کمتر از دو دقیقه فاصله است.هتل دارای رستوران و کافی شاپ است که به صورت شبانه روز آماده سرویس دهی می باشند.


تور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

 

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93

 

 
 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

این هتل 3 ستاره در زمینی به مساحت نهصد متر مربع واقع شده است و شامل چهار ده طبقه است و از زیباترین هتل های مشهد محسوب می شود اتاقها رو به نمای زیبای حرم مطهر هستند هتل به حرم و بازار رضا بسیار نزدیک می باشد و بدون هیچ وسلیه ی نقلیه ای میتوانند به این مکانها در طول کمتر از پنج دقیقه برسند.


تور مشهد ارزان تورهای لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 

تور مشهد تیر 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 ,تور مشهد ویژه عید فطر 93 ,نرخ تور مشهد,تور مشهد هتل درویشی ,تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,تور مشهد تیر 93 ,تور مشهد تابستان 93 ,تور لحظه آخری مشهد تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 تور مشهد تیر 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
هتل های مشهد

 

 هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره


این هتل دارای اتاق هاي سينگل ، دبل ، سوئيت ، كانكت ، پرنسس روم ، آپارتمان رويال میباشد . همچنین این هل رو به تصوير دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) میباشد . این هتل دارای ترانسفر رايگان صرفا از فرودگاه به هتل با ميني بوس هاي عمومي هتل میباشد . همچنین شامل بانک ، صرافي ، واحدهاي تجاري ، تشريفات ، آژانس مسافرتي سالن همايش و سمينار ، سالن آمفي تئاتر ، بيزينس سنتر ، مجموعه هاي ورزشي ، استخر و سونا ، انفورماتيک ، سالن زيبايي و پنج رستوران و كافي شاپ با تنوع بسيار و معماري زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 

 


هتل بزرگ طرقبه واقع در دامنه کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه بنا شده است که برای عاشقان امام رضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی بنا شده است. این هتل شامل رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با منظره ای بسیار زیبا و قشنگ و از مناطق ییلاقی دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری است. از امکانات این هتل میتوان به 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس ، کافی شاپ ،  چایخانه ، پارک کودکان ، آنتن مرکزی و آسانسور اشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 



هتل آپادانا مشهد شامل 41 تخت است و نبش چهاررراه خسروی  روبروی پمپ بنزین بنا شده است . از امکانات این هتل میتوان به رستوران، کافی شاپ، ماهواره ، اینترنت بی سیم، آسانسور و کافی نتاشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 هتل توس مشهد 4 ستاره

 


هتل توس مشهد داراي ايوان سلام به حضرت ، رستوران مشرف به حرم مطهر ،كافي شاپ شبانه روزي ، استخر و سونا ، سالن ورزشي برای علاقه مندان به ورزش ، اتاق ماساژ ، سالن بدن سازي ، سيستم تهويه مطبوع ، صندوق امانات اختصاصي هر اتاق ، خدمات روم سرويس ، لاندري ، غذاي كودك ، ويلچر جهت ميهمانان مسن و مجتمع تجاري مي باشد. این هتل 4 ستاره واقع در خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک میباشد . دیگر امکانات این هتل شامل ماهواره ، پاور سوئیچ ، اینترنت بی سیم ، اعلام حریق ، آسانسور ، اتاق ورزش ، سونا و جکوزی است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 


این هتل در فلکه آب نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) قرار دارد. هتل به 2 ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم شده است که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ۱۷۰۰ متر زیر بنا میباشد و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت و ۷۲۰ متر زیر بنا میباشد. از امکانات این هتل میتوان به 160 اتاق‌ ، سايت اينترنتي‌ ، ماهواره‌ ، رستوران‌ ، كافي‌شاپ ، فضاي سبز مجهز ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 


آدرس هتل امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی  پلاک نودوهشت واقع شده است. از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

 

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 


برچسب‌ها: تور مشهد تابستان 93, تور مشهد تیر 93, تور لحظه آخری مشهد
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:25 | نظر بدهید


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد تابستان 93, تور مشهد تیر 93, تور لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
هتل های مشهد

 

 هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره


این هتل دارای اتاق هاي سينگل ، دبل ، سوئيت ، كانكت ، پرنسس روم ، آپارتمان رويال میباشد . همچنین این هل رو به تصوير دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) میباشد . این هتل دارای ترانسفر رايگان صرفا از فرودگاه به هتل با ميني بوس هاي عمومي هتل میباشد . همچنین شامل بانک ، صرافي ، واحدهاي تجاري ، تشريفات ، آژانس مسافرتي سالن همايش و سمينار ، سالن آمفي تئاتر ، بيزينس سنتر ، مجموعه هاي ورزشي ، استخر و سونا ، انفورماتيک ، سالن زيبايي و پنج رستوران و كافي شاپ با تنوع بسيار و معماري زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 

 


هتل بزرگ طرقبه واقع در دامنه کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه بنا شده است که برای عاشقان امام رضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی بنا شده است. این هتل شامل رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با منظره ای بسیار زیبا و قشنگ و از مناطق ییلاقی دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری است. از امکانات این هتل میتوان به 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس ، کافی شاپ ،  چایخانه ، پارک کودکان ، آنتن مرکزی و آسانسور اشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 



هتل آپادانا مشهد شامل 41 تخت است و نبش چهاررراه خسروی  روبروی پمپ بنزین بنا شده است . از امکانات این هتل میتوان به رستوران، کافی شاپ، ماهواره ، اینترنت بی سیم، آسانسور و کافی نتاشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 هتل توس مشهد 4 ستاره

 


هتل توس مشهد داراي ايوان سلام به حضرت ، رستوران مشرف به حرم مطهر ،كافي شاپ شبانه روزي ، استخر و سونا ، سالن ورزشي برای علاقه مندان به ورزش ، اتاق ماساژ ، سالن بدن سازي ، سيستم تهويه مطبوع ، صندوق امانات اختصاصي هر اتاق ، خدمات روم سرويس ، لاندري ، غذاي كودك ، ويلچر جهت ميهمانان مسن و مجتمع تجاري مي باشد. این هتل 4 ستاره واقع در خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک میباشد . دیگر امکانات این هتل شامل ماهواره ، پاور سوئیچ ، اینترنت بی سیم ، اعلام حریق ، آسانسور ، اتاق ورزش ، سونا و جکوزی است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 


این هتل در فلکه آب نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) قرار دارد. هتل به 2 ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم شده است که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ۱۷۰۰ متر زیر بنا میباشد و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت و ۷۲۰ متر زیر بنا میباشد. از امکانات این هتل میتوان به 160 اتاق‌ ، سايت اينترنتي‌ ، ماهواره‌ ، رستوران‌ ، كافي‌شاپ ، فضاي سبز مجهز ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 


آدرس هتل امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی  پلاک نودوهشت واقع شده است. از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

 

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 


برچسب‌ها: تور مشهد تابستان 93, تور مشهد تیر 93, تور لحظه آخری مشهد
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:25 | نظر بدهید


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()