بازارهای دبی
نوشته شده توسط : dellaram

بازارهای دبی

 

بازار های طلا و ادویه جات فروشی دبی

بازار های طلا و ادویه جات فروشی

Souk به معنی بازار است. بازار طلا در منطقه ی دیره واقع شده. یک گشت کوتاه در این بازار, این حقیقت را که چرا دبی عنوان شهر طلا را به خود اختصاص داده را آشکار می کند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد. درخشش جواهرات18, 24,22,21 قیرات فروشگاه های این بازار, ثروت فراوان این بخش از دنیا را به رخ می کشد. خلوص طلاها و تنوعشان بسیار قابل توجه است. گوشواره, انگشتر, گردنبند, دستبند و آویز از جمله اقلام موجود می باشد. طلاهای این بازار در طیف های مختلف رنگی ارائه می شود: سفید, صورتی, زرد و حتی بنفش. قیمت طلا در این جا جزو ارزانترین هاست و عموما بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. همچنین بسته به اینکه دست ساز و یا کارخانه ای باشد قیمتش متغیر است. بازار ادویه یا بازار قدیمی, یک فروشگاه قدیمی در دبی است. این بازار در بخش شرقی دبی یعنی منطقه ی دیره و در مجاورت بازار طلا واقع شده. عاشقان غذا و مسافرت نباید به سادگی از خیر دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. به محض ورود, عطر ادویه جات محلی عربی به مشام می رسد. در این جا می توانید چاشنی ها و ادویه هایی مانند: میخک, دارچین, هل را تهیه کنید. بخورهای خوشبو و میوه های خشک شده هم در دسترس است. ادویه جات این بازار از سراسر منطقه ی خاورمیانه و حتی دنیا جمع آوری شده است که بسیار با کیفیت بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

دبی مال بزرگترین مرکز خرید و محل گذراندن اوقات فراغت در دنیا است. این مرکز خرید قسمتی از برج 20 میلیارد دلاری خلیفه, واقع در امارات متحده ی عربی می باشد. این مرکز خرید مانند اقیانوسی بی انتهاست که ممکن است در ابتدای ورود به آن دچار سردرگمی شوید, اما پرسنل و کارمندانی در آنجا حاضرند که شما را بسته به اینکه به کدامیک از هزاران فروشگاه موردنظرتان می روید, راهنمایتان می کنند. همینطور بزرگترین فواره ی دنیا که در یک دریاچه ی مصنوعی نزدیک برج خلیفه ایجاد شده نیز از دیگر ویژگی های دبی مال به حساب می آید. مکانهایی مثل Kidzania و SEGA Republic از جمله مراکز تفریحی دبی مال می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید تلفیقیست از معمازی ونیزی و توسکانیایی. سازه های بسیار خلاقانه که تنها می شد در عصر رونسانس نمونه ی آن را دید. مرکز خرید مرکاتو دارای یک سینمای چندگانه با 7 پرده ی نمایش می باشد همچنین شعبه ای از سوپر مارکت بزرگ اسپینز را هم در خود جای داده. این مرکز شامل 90 فروشگاه, چندین سالن غذاخوری و کافی شاپ است. همینطور دیوارهای آن مملو از نقاشی های شهر ونیز می باشد.

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات درمنطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته. اینجا را به خاطر پیست اسکی معروف آن با برف های واقعی می شناسند.  اینکه در یکی از گرمترین مناطق خاورمیانه, مردم قادرند اسکی کنند, در نظر خیلی ها عجیب می آید. این مرکز خرید کوتاهترین فاصله را نسبت به برج العرب دارد. مرکز خرید امارات توسط معماران آمریکایی ساخته شده است و پیش از باز شدن مرکز خرید امارات, دومین مرکز خرید خاورمیانه از لحاظ وسعت به شمار می رود. پارک مخصوص کودکان, تئاتر, بازی های کامپیوتری, سینما و مرکز هنر دبی را نیز شامل می شود. شما می توانید برندهای معروف دنیا را نیز از این جا تهیه کنید. برندهایی از قبیل: Ralph Lauren,D&G,H&M,Guess,Virgin و... .

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید آیکا دبی

فروشگاه آیکا دبی

IKEA که در دبی فستیوال سیتی واقع شده و یک برند سرشناس سوئدی مبلمان و اثاثیه ی منزل است . این برند در سراسر دنیا از جمله امارات متحده و دیگ کشورهای خاورمیانه بازار فروش دارد. IKEA به خاطر قیمت های مناسب کالاهایش و همچنین به دلیل قابلیت حمل و نقل راحتتر و از هم باز و بسته شدن آن, در دنیا معروف است. اولین فروشگاه IKEA یک مغازه ی کوچک در کاراما واقع در Zabeel Road بود. یک شعبه ی دیگر آن در یاس آیلند ابوذبی واقع شده.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید الغریر دبی

 مرکز خرید الغریر دبی

این مرکز خرید تعداد فروشگاه های خود را به عدد 400 در سال 2003 رساند و امکانات دیگری نیز به آن اضافه شده است. این مجموعه شامل 2 طبقه است. کافی نت, Fast Food فروشی ها, رستوران ها, 8 سالن سینما و سوپر مارکت معروف (اسپینیز) از جمله امکانات این مراکز خرید می باشد. درست در کنار الغریر, مجموعه ای ار آپارتمان های مسکونی و اداری و نیز یک پارکینگ چند طبقه وجود دارد.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

 

 

لامسی پلازا دبی

این مجموعه بی نظیر, بیش از 150 برند معروف خرده فروشی محلی و بین المللی را در بر می گیرد و برطرف کننده ی نیاز تمام اعضای خانواده است. اجناس در این مرکز با قیمت مناسب ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت کودکان خود را به این جا بیاورید, با این اطمینان که کارکنان ماهر این مرکز مراقب آنها هستند. خرید از لامسی پلازا, تجربه ای بی نظیر و رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. این مرکز زمان حراج ها و تخفیف های خود را با موسیقی به مشتریان ارائه می کند. فود کورتهای این جا از کاملترین فود کورتهای امارات متحده به شمار می رود که تمام ذایغه ها را در بر می گیرد. KFC, Pizza Hut, Thai Express, indian Snacks, McDonalds از جمله ی آنهاست.





:: برچسب‌ها: بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: