هتلهای کیش
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل پارمیس کیش

 

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بيليارد، سونا، استخر، جكوزى، آرايشگاه بانوان، آرايشگاه مردانه، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان، استفاده از اينترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رايگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

هتل سیمرغ کیش

 

هتل سیمرغ کیش هتلی سه ستاره می باشد که  در مرتفع ترین منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و به دریای زیبای خلیج فارس مشرف می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای فضایی سر سبز با و گل وگیاه  و درختان نخل  می باشد . و محیط مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد .  هتل  بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران تدارک دیده است که لحظاتی به یادماندنی را می توانید تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل های جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل داراي 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .امكانات هتل جام جم کیش دارای : اينترنت و ايرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چايخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،   لاندرى،  سالن بيليارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سيستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دستگاه آب شيرين کن، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند . رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیش داشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93, تور کیش تیر 93, تور لحظه آخری کیش

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:44 | نظر بدهید




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93, تور کیش تیر 93, تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: