مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393

babzar pars khalij kish
بازار پارس خلیج کیش دریک طبقه واقع شده و به علت دوری از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه می کند .خرید از بازار پارس خلیج کیش برای اقشار کم درآمدتر جامعه بسیار مناسب می باشد چون اجناس بازار پارس خلیج کیش خیلی ارزانتر از دیگر بازارهای جزیره است و تنوع اجناس هم زیاد می باشد . بازار پارس خلیج کیش در نزدیکی بازار عربها است. بازدید از این بازار حداقل برای یک بار هم برای مسافرین جذابیت خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بین المللى پانیذ کیش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعیت جغرافیائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هایپر مارکت و از سمت غرب پردیس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

مطالب مرتبط : تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93

 

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط : تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: