هتل های مشهد
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل عرش سه ستاره

 

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

منبع : هتل های مشهد

 

 

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: