مراکز خرید ارمنستان
نوشته شده توسط : dellaram
 

بازار شوکا ارمنستان

بازار شوکا ارمنستان

 

بازار شوکا ارمنستان مکانی بسیار مناسب برای تهیه میوه‌جات، سبزیجات، شیرینی‌جات و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنستان بسیار لذیذ و خوشمزه و دارای انواع باقلوا می باشد. در بازار شوکا ارمنستان بسیاری از مردم خریدهای روزانه خود را از این بازار تهیه می کنند .

آدرس بازار شوکار ارمنستانارمنستان , ایروان , خیابان مشتوتز

 

 

 

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

Tashir Mall Yerevn

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

یکی از مهمترین مراکز خرید ارمنستان مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان است که در این مرکز خرید فروشگاه هایی با اجناس و کالاهای مارک و برند های معروف وجود دارد. در طبقه هم کف مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان بازار طلا فروشها و در طبقات دیگر لباس و پوشاک که بیشتر قیمت ها به علت مارک بودن بالا هستند. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان از بهترین مراکز خرید ایروان ارمنستان محسوب می شود.

 

 

 

مرکز خرید مورگان ارمنستان

مرکز خرید مورگان ارمنستان

مرکز خرید مورگان ارمنستان فروشگاهی مناسب برای خرید پوشاک مخصوص بانوان می باشد. زیرا بهترین پوشاک برای خانم های مشکل پسند وجود دارد که می توانند بازدید و خریداری نمایند. مرکز خرید مورگان ارمنستان با انواع متنوع پوشاک زنانه از معروفترین فروشگاههای دنیا می باشد و از مرکز خرید مورگان ارمنستان در سراسر جهان تقریبا ۶۵۰ شعبه  وجود دارد که اکثر آنها با بازدید زیاد مردم مواجه هستند . پوشاک مرکز خرید مورگان ارمنستان ویژه سنین ۱۸ تا ۳۵ سال می باشد و برای هر نوع سلیقه ای تنوع کالا وجود دارد. مرکز خرید مورگان ارمنستان اجناس و پوشاک خود را با نرخ مناسب ارائه میکند که موجب شده است از فروشگاه های پر بازدید شود.

 

 

 

 

مرکز خرید اسکادا ارمنستان

مرکز خرید اسکادا ارمنستان فروشگاهی با مدلهای لباس شیک و یکی از بهترین مراکز خرید ارمنستان می باشد. در مرکز خرید اسکادا ارمنستان انواع متنوع پوشاک ها برای فصل های مختلف با نرخ مناسب و با نقش و طرح و رنگ گوناگون وجود دارد و لباس ها فقط از نوع لباس های خاص ارمنی نمی باشد. مرکز خرید اسکادا ارمنستان از فروشگاه های معروف پوشاک می باشد به همین علت در سراسر دنیا شعبه های دیگری نیز تاسیس شده است. مرکز خرید اسکادا ارمنستان در زمینه پوشاک ورزشی و کیف و کفش هم فعالیت دارد. در طول سال و روزهای نوروز و در فصل مدارس برای کیف و کفش مدارس مردم از مرکز خرید اسکادا ارمنستان دیدن می کنند.

 





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: