جزایر فی فی در تایلند
نوشته شده توسط : dellaram

جزایر فی فی در تایلند 

جزیره فی فی در تایلند

جزایر فی فی را می شود از زیباترین و جذاب ترین جزیره های  گرمسیری جهان و از مهم ترین و اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند و جنوب شرق آسیا از ديد مسافران تور تایلند به شمار آورد . سراسر این جزیره از صخره های آهکی، غارهای پنهان ، سواحل زیبای شنی فرا گرفته شده است . 2جزیره اصلی ، فی فی کوچک خالی از مردم و زندگی است و فی فی بزرگ که ساکنین آن از مسلمانان جنوب تایلند تشکیل شده است . تمام مساحت آنها چهل و دو  کیلومتر مربع است و از بارزترین ویژگی های آن این است که اصلا وسیله نقلیه موتوری در آن وجود ندارد.

جزیره فی فی در فاصله چهل و هشت کیلومتری جزیره پوکت قرار گرفته است که مسافران تور تایلند  این مسافت را قایق های تندرو ظرف یک ساعت طی می کنند. کشتی های تفریحی و یا قایق های تندرو این امکان و اجازه را به مسافران تور تایلند  می دهند که در طول مسیر، شنا کنند گرچه شیرجه زدن از صخره های فی فی لذت بیشتری دارد .


غار بزرگ به نام ویکینگ کیوبا مساحت ۳/۲ کیلومتر مربع مهم ترین و اصلی ترین جاذبه در فی فی کوچک برای مسافران تور تایلند به شمار می آید. قایق های تور در خلیج (تان سای)دور جزیره  کوچک گردش می کنند ، بعد از آن به سمت (مایا بای) می روند . در مکانهایی که به خاطر وجود عمق زیاد و مرجانها برای غواصی لذت بردن از زیر آب درمیان ماهی های رنگارنگ گرمسیری بهترین گزینه به حساب می آید

از تفریحات دیگر مسافران تور تایلند در جزیره  فی فی بازدید ازخلیج لوساما و پیله لاگون، ساحل میمون ها، سفر با قایق پارویی کایانگ، صخره نوردی ، سر خوردن روی طناب در مسیر دویست متری بر روی رودخانه  و موتور سواری با موتور های چهار چرخ در جنگل استفاده کرد.





:: برچسب‌ها: جزایر فی فی در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: