نوشته شده توسط : dellaram

هتل قائم کیش

hotel qaem kish

هتل قائم کیش هتلی تمییز و بسیار مناسب خانواده ها می باشد . امکانات هتل : آسانسور , تاکسی سرویس هتل , استقبال فرودگاهی , موزیک و سرگرمی در لابی هتل , دمپایی داخل اتاق , سرویس بهداشتی , سیستم تصویری ماهواره ای , صندوق امانات , کافی نت , کافی شاپ , رستوران هتل که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. هتل قائم کیش به ساحل و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

آدرس هتل قائم کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار زیتون

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قديمی كيش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون اين روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بوميان به حاصلخيزي معروف می باشد. در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زيبايي خاصی دارد. بهره‌برداري از طبيعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضاي سبز و امكانات تفريحي در جزيره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

 

1 - بره سفید (کبابی) >>>>> آدرس : بازار گلستان غرفه 54

2- رستوران اسپادانا >>>>> آدرس : کنار صدا و سیمای کیش        

3 - رستوران آنا >>>>>>  آدرس : میدان امیر کبیر پشت هتل صدف              

4 - خانه اسپاگتی >>>>>> آدرس : هتل پارمیس                      

5 - آب و برق کیش >>>>>> آدرس : کنار شرکت آب و برق           

6 - رستوران پایاب >>>>>> آدرس : میدان المپیک بلوار المپیک    

7 - رستوران پاویون >>>>> آدرس : پاویون هتل کیش الیت

8 - رستوران حافظیه >>>>> آدرس : پشت بازار مرجان

9 - رستوران خاطره >>>>> آدرس : خیابان فردوسی جنب بازار پانیذ

10 - رستوران دهکده >>>>> آدرس : بازار مرجان روبه روی پارک ساحلی

11 - رستوران رودکی >>>>>آدرس: پشت هتل فارابی

12 - رستوران زعفران >>>>>آدرس: انتهای بازار مریم

 

 

 

 

 

1 - رستوران سالار >>>>> آدرس : مجتمع خدماتی حافظ- مقابل بازار پانیذ 

2 - رستوران شیشه ای >>>>> آدرس : کیش الیت - جنب پاویون

3 - رستوران سر آشپز >>>>>> آدرس : فاز خدماتي هرمز - غرفه 7   

4 - رستوران شمبلیر >>>>> آدرس : هتل شایان

5 - رستوران سورنا >>>>> آدرس : مرکز خرید گلستان                     

6 - رستوران عمو اکبر >>>>> آدرس : خیابان فردوسی - مقابل بازار پانیذ

7 - رستوران شاندیز کیش >>>>> آدرس : نرسیده به کشتی یونانی    

8 - رستوران غزل >>>>>آدرس: اسکله تفریحی - دنیای بازی

9 - رستوران شانی >>>>> آدرس : هتل شایگان                       

 10 - رستوران کوه نور >>>>> آدرس : کنار هتل صدف -روبروی دانشگاه

11 - شبهای کیش >>>>> آدرس : کنار هتل شایگان                 

12 - رستوران ناهارخوران شاندیز >>>>> آدرس :جاده جهان -مقابل هتل دیدنیها

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش اخیرا بازسازی شده است و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد شود. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد و باعث جذب مشتریان و گردشگران با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل بسیار تمییز است و کارمندان هتل دیدار کیش رفتار خیلی محترمانه ای با مسافران و میهمانان تور کیش دارند و در تلاش اند تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

 

 

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش در منطقه جنوب شرقی جزیره زیبای کیش به وسعت بیست هزار متر مربع واقع شده است و اول جاده دنیا بنا شده است. هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب بسیار تمییز و مرتب دارد. هتل شباویز کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب است و رستوران هتل شباویز کیش با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393

 

kashti yonani kish

غرب جزیره زیبای کیش در نزدیكی مجتمع غروب كیش ، كشتی عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی به لحاظ قدمت تاریخی اهمیت خاصی ندارد. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به سوی یونان حرکت کرد به گل نشست و هشتاد روز تلاش با یدك‌كش هلندی برای نجات كشتی نتیجه ای نداشت. اطلاعات نشان می دهد كه كشتی در زمانی که به گل نشسته به نام کولااف و تحت مالکیت كشور یونان بوده است. كشتی یونانی در سالهای 1338 تا تقریبا یک سال قبل از این جریان ، به كشتیرانی ایران تعلق داشته است. از نامهای دیگر کشتی نچرایست و امپراطور می باشد . در زمان غروب خورشید و در قسمت غرب جزیره منظره دیدنی با کشتی یونانی دیده می شود. آخرین گسترده رنگ های زرد و نارنجی و قرمز و سایه روشن های ریز و درشت ابر، تشعشع های نور خورشید روی آسمان،  تابلویی شگفت انگیز و زیبا را از پشت کشتی یونانی بوجود آورده است که مثل این منظره را کمتر میتوانیم ببینیم. به همین علت هر روز افراد زیادی از مشتاقان و گردشگران با دوربین هایشان به مکان کشتی یونانی می روند و از تماشا و عکسبردای از منظره دیدنی لذت می برند.



مطالب مرتبط : تور کیش مرداد 93 , تور کیش تیر 93 , تور لحظه آخری کیش

 

akvarium kish

جزیره کیش مکانی مناسب برای زندگی انواع مختلفی از آبزیان می باشد . گردشگران در ناحیه ای از ساحل زیبا انواعی از آبزیان و ماهی ها را که برخی از آنها بسیار دیدنی و عجیب می باشند و می توانید این آبزیان را که در داخل آبهای شفاف می باشند ببینید و لذت ببرید. آکواریوم کیش در مجتمع کانون هنر واقع شده است و از آبزیانی متنوع و بی نظیر مراقبت و نگهداری می شود.تماشای ماهی ها در رنگ های مختلف و امکان غواصی از مزایای آکواریوم کیش است که تجربه ای به یاد ماندنی است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش مرداد 93 , تور کیش تیر 93 , تور لحظه آخری کیش

 

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش

قدمت قنات کیش حدودا 2500 سال می باشد و برای ساکنان جزیره کیش آب شیرین را تامین کرده است ، به علت عمق چاه‌ و طول رشته قنات قابل مقایسه با قنات‌ها در دیگر مناطق ایران نمی باشد، و با توجه به شیب كم جزیره‌، روش هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر روی سطح زمین در كیش اهمیت دارد و در آن زمان  از مدرنترین شیوه براى حفر قنات استفاده مى‌ شده است. این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی ایران و جهان و رستوران سنتی جدید و سنتی , سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس می باشد. سقف این قنات به ارتفاع هشت متر می باشد که از صدف و سنگواره و مرجان تشکیل شده و با نظر کارشناسان 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارد و بیشتر انها شناسایی شده و دارای شناسنامه می باشند. کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز عقیده دارند که این شهر دارای دو ویژگی می باشد که این قنات را در فهرست ابنیه های جهانی قرار داده است. اول اینکه این کاریز تنها کاریز در دنیا می باشد که به صورت مرجانی می باشد و دوم اینکه سقف کاریز از صدف و مرجانهای طبیعی پوشیده شده است.



مطالب مرتبط : تور کیش مرداد 93 , تور کیش تیر 93 , تور لحظه آخری کیش

 

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش تقریبا از 100 گونه خزنده از خانواده های مارسانان برای گردشگران به نمایش گذاشته شده است. سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، پیتون آفریقا و آمازون، مارهای بزرگ بوا، مارپرنده تایلند، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیل از گونه های خزندگان می باشند. علاقمندان به نمایشگاه خزندگان کیش می توانند از کانون هنر در کنار پارک آهوان بازدید کنند. نمایشگاه خزندگان کیش برای جمع آوری اطلاعات در مورد خزندگان بسیار مکان مناسبی می باشد که از انواع مختلف خزندگان اطلاعات لازم وجود دارد.

قدمت قنات کیش حدودا 2500 سال می باشد و برای ساکنان جزیره کیش آب شیرین را تامین کرده است ، به علت عمق چاه‌ و طول رشته قنات قابل مقایسه با قنات‌ها در دیگر مناطق ایران نمی باشد، و با توجه به شیب كم جزیره‌، روش هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر روی سطح زمین در كیش اهمیت دارد و در آن زمان  از مدرنترین شیوه براى حفر قنات استفاده مى‌ شده است. این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی ایران و جهان و رستوران سنتی جدید و سنتی , سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس می باشد. سقف این قنات به ارتفاع هشت متر می باشد که از صدف و سنگواره و مرجان تشکیل شده و با نظر کارشناسان 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارد و بیشتر انها شناسایی شده و دارای شناسنامه می باشند. کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز عقیده دارند که این شهر دارای دو ویژگی می باشد که این قنات را در فهرست ابنیه های جهانی قرار داده است. اول اینکه این کاریز تنها کاریز در دنیا می باشد که به صورت مرجانی می باشد و دوم اینکه سقف کاریز از صدف و مرجانهای طبیعی پوشیده شده است.



مطالب مرتبط : تور کیش مرداد 93 , تور کیش تیر 93 , تور لحظه آخری کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش مرداد 93 , تور کیش تیر 93 , تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393

babzar pars khalij kish
بازار پارس خلیج کیش دریک طبقه واقع شده و به علت دوری از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه می کند .خرید از بازار پارس خلیج کیش برای اقشار کم درآمدتر جامعه بسیار مناسب می باشد چون اجناس بازار پارس خلیج کیش خیلی ارزانتر از دیگر بازارهای جزیره است و تنوع اجناس هم زیاد می باشد . بازار پارس خلیج کیش در نزدیکی بازار عربها است. بازدید از این بازار حداقل برای یک بار هم برای مسافرین جذابیت خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بین المللى پانیذ کیش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعیت جغرافیائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هایپر مارکت و از سمت غرب پردیس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

مطالب مرتبط : تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93

 

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط : تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش ویژه ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل پارمیس کیش

 

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بيليارد، سونا، استخر، جكوزى، آرايشگاه بانوان، آرايشگاه مردانه، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان، استفاده از اينترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رايگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

هتل سیمرغ کیش

 

هتل سیمرغ کیش هتلی سه ستاره می باشد که  در مرتفع ترین منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و به دریای زیبای خلیج فارس مشرف می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای فضایی سر سبز با و گل وگیاه  و درختان نخل  می باشد . و محیط مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد .  هتل  بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران تدارک دیده است که لحظاتی به یادماندنی را می توانید تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل های جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل داراي 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .امكانات هتل جام جم کیش دارای : اينترنت و ايرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چايخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،   لاندرى،  سالن بيليارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سيستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دستگاه آب شيرين کن، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند . رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیش داشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93, تور کیش تیر 93, تور لحظه آخری کیش

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:44 | نظر بدهید


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93, تور کیش تیر 93, تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد