نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

 

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10hectaresIt is located in a beautiful green environmentBeach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf arevery niceFirst and Best Marina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eye of any visitorWonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities and beautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to make your experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzzi , Standard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop , Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند

هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند

هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند خدماتی لز قبیل : خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی , خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی , خدمات کفش و واکس , بسته های نهار , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت کرایه اتومبیل , سرویس اتو شلوار , امکانات اتاق VIP را به میهمانان خود عرضه می دارد.

و همچنین امکاناتی مثل ماساژ , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سرباز (فصلی) را دارا می باشد.

برچسب ها : هتل های هند ,تورهند,
موضوع : | بازدید : 0
+ نوشته شده در  چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393ساعت 10:31  توسط چهارفصل  |  نظر بدهید

هتل کانتری این اند دهلی نو هند

 

هتل کانتری این اند دهلی نو هند

هتل کانتری این اند دهلی نو هند

اين هتل در هند اقامت راحت و مجللی را به همراه امکاناتی  باشکوه از قبیل : - ماساژ - استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم و ... را  به میهمانان ارائه میدهد. اتاقهای تمیز هتل کانتری بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند. هتل داراي 216 اتاق مي باشد.هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد ويک صرافي  در هتل وجود دارد. 



:: برچسب‌ها: هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل دی سوریا دهلی نو هند

هتل دی سوریا دهلی نو هند

هتل دی سوریاهند  امکاناتی از قبیل :  ارائه خدمات نگهداری از اطفال ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) را دارا  می باشد.هتل دارای 253 اتاق است.هتل با داشتن فروشگاه های متعدد و 1 صرافی به خود می بالد.

 

هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

هتل دی مترپلیتان هند  خدماتی از قبیل :  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا سوغات , خدمات کفش و واکس , بسته های نهار , فکس و کپی , امکانات اتاق VIP  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل هند  امکاناتی مثل  ماساژ , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.

 

هتل رامادا پلازا نیو دهلی هند

هتل رامادا پلازا نیو دهلی هند

هتل رامادا پلازا هندخدماتی از قبیل :  خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , کرایه اتومبیل و  سرویس مستخدم  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل هند امکاناتی مثل  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دهلی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاون  هند خدماتی از قبیل :  اخانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , ترانسفر فرودگاه , لباسشویی, خشکشویی ,آرایشگاه , صرافی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , دستگاه خودپرداز , خدمات تهیه بلیط , کرایه اتومبیل , امکانات اتاق  VIP را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل هند امکاناتی مثل  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تفریحات کیش 

 

سایت غواصی ساترن كرك

از ديگر سايتهاي غواصي در اطراف جزيره كيش ساترن كرك يا شكاف جنوبي مي باشد كه بسيار زيبا بوده ، اما به دليل دوري نسبي ،كمتر ملاقات كننده اي دارد. اين ريف در 3 مايلي جنوب جزيره واقع گرديده است و از شكافي تشكيل شده است كه تا عمق 22 متري نيز ادامه مي يابد. دسترسي به اين سايت فقط با قايق و با استفاده از مراكز سطح جزيره كيش امكانپذير مي باشد. از آبزياني كه در اين سايت به چشم مي خورند ، مي توان دسته هاي بزرگ باراكودا، بلك تيپ و خفاش ماهيان را نام برد. با توجه به جريان آب اين منطقه ، غواصي در اين سايت نياز به تجربه و تبحر فراوان در غواصي داشته و جهت افراد تازه کار مناسب نمي باشد. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

 

سایت غواصی ژوراسيك پارك

از سايتهاي زيباي اين جزيره مي توان به سايتهاي بيگ کورال و ژوراسيك پارك اشاره کرد. اين ريفهاي مرجاني که در شرق جزيره واقع گرديده اند، داراي اکوسيستم غني و زيبائي مي باشند که خيره کننده چشمان هزاران غواص ايراني و خارجي در طول سال است. عمق اين دو سايت به هنگام مد کامل متجاوز از 6 تا 8 متر و هنگام جزر کامل کمتر از 5 متر ميباشد اين سايتها از تنوع فراواني از آبزيان برخوردار اند. از انواع ماهيها ميتوان به : جراح - دخترناخدا - هامور - جاش - ساردين - باراکودا - تون - اژدرماهي - موري ايل - استون فيش - اسکورپيون - دلقک و ريف شارک همچنين سفره ماهيان، اشاره کرد. انواع لابستر و لاکپشتهاي پوزه عقابي و پشت سبز ،همپنين مرجانهاي طبقاتي و مغزي و نيز گاها انواعي از سافت کورال در اين سايت ديده ميشوند. پوشش مرجاني سايت که شمالي- جنوبي و در امتداد ساحل به صورت نواري کشيده شده است در جنوب متراکم تر و در شمال کمتر است. براي دسترسي به اين سايتها ميتوانيد از مراکز غواصي موجود در جزيره و قايق هاي غواصي استفاده کرده و يا مي توان با اتومبيل به ساحل هتل سيمرغ و از آنجا به سايت بيگ كورال به آساني رسيد . اين سايت براي اسنورکلينگ و نيز نايت دايو بسيار مناسب است. همچنين در سايت بيگ کورال صخره هاي زير آبي بسيار زيبائي پديدار مي گردند که مملو از آبزيان ريز از جمله انواع خرچنگها ، ميگوها و عنکبوتهاي دريائي بوده که براي عکاسي ماکرو بسيار مناسب است. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

سایت غواصی در جزیره

غواصی كیش به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا كه امكان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر میسازد جاذبه فراوانی برای گردشگران و شهروندان کیش دارد . 2مركز در باشگاه ورزش های دریایی كیش و اسكله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با كلیه تجهیزات و امكانات (لباس مخصوص، كپسول هوا و. . . ) را در اختیار علاقمندان به غواصی قرار می دهند جزيره كيش از نظر محيط زيست طبيعي، يكي از بكرترين مناطق خليج فارس بوده و بجرات می توان گفت که ريفهای مرجانی شرق جزيره کيش از غنی ترين و زيبا ترين مناطق و مساعد ترين سايتهای غواصی در کشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجاني اين جزيره در سواحل شرقي آن واقع گرديده که هرساله مورد بازديد بسياری از علاقه مندان غواصی قرار می گيرد. غواصی در کيش در تمامی طول سال امکانپذير بوده و سايتهای کم عمق اين جزيره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسيار مناسب است. همچنين وجود مراکز آموزشی و تفريحی غواصی درکيش اين جزيره را تبديل به قطب غواصی کشور نموده است. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

مسیر ویژه دوچرخه سواری در کیش

یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری كشور در جزیره كیشقرار دارد. مسیر ویژه دوچرخه سواری جزیره کیش سرتاسر این مسیر 75 كیلومتری كاملا مستقل از مسیرهای اتومبیل رو بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان، در حاشیه نوار ساحلی احداث شده است. در ایستگاههای ویژه به علاقمندان دوچرخه كرایه میدهند. این ایستگاهها در بخشهای مختلف جزیره مانند اسكله تفریحی , جنب بازار مرجان , فاز 2 صدف ,پرشین گلف و کشتی یونانی وجود دارد و به وسیله بخش خصوصی اداره می شود. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

ماهیگیری در جزیره کیش

خاك كيش داراي ساختار مرجاني است و با رنگ نقره فام در زير آفتاب از درخشندگي خيره‌كننده‌اي برخوردار است. اين ويژگي را بسياري از سواحل دنيا كه از ماسه خاكستري پوشيده شده اند، ندارند. آب دريا در ساحل اين جزيره شفاف و روشن است. و تا فاصله‌اي دور مي توان كف دريا را به راحتي تماشا كرد. كارشناسان محيط ‌زيست اين خاصيت را به وجود مرجان‌ها در پيرامون جزيره نسبت مي دهند و معتقدند كه مرجان ها به صورت طبيعي موجب تصفيه آب و شفافيت و زيبايي سواحل جزيره هستند. كيش به نسبت وسعت خود داراي يكي از وسيع ترين ساحل هاست و در دنيا كمتر ساحلي را مي توان يافت كه به وسعت سواحلكيش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهاي سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند. ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش، استثنايي‌ترين ويژگي اين جزيره به شمار مي‌روند. ماهي‌هاي تزييني و بسيار زيبا كه در آب‌هاي حاشيه كيش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمي‌كنند، از جاذبه‌هاي استثنايي كيش به حساب مي‌آيند و مي‌تواند مسافران تور کیش را ساعت‌ها سرگرم كنند. در عين حال مرغوب‌ترين ماهي‌هاي خوراكي كشور نيز در همين سواحل توسط شركت صيد كيش و بوميان ماهيگير صيد مي شود. علاقمندان به ماهيگيري مي توانند در سواحل جنوبي و غربي جزيره به صيد بپردازند. ساحل كيش از كم خطرترين سواحل دنياست. آب‌هاي ساحلي كيش فاقد كوسه خطرناك بوده و استفاده از آب دريا كاملا بي خطر است. لازم به يادآوري است، كوسه‌هايي كه بعضا در ساحل كيش ديده مي شوند از ماهي هاي كوچك تغذيه مي‌كنند و براي شناگران خطري ندارند. ساحل كيش از آن نوع سواحل استثنايي است كه هم در فصل سرد و هم در فصل گرم براي مسافران قابل استفاده مي‌باشد وامكان ورزش‌هاي دريايي در آن فراهم شده است. گستردگي سواحل، درياي زلال و آرام وگرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط آرام و بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهي گيري در كيش فراهم آورده است.ماهيگيري تفريحي در كيش در سرتاسر سواحل جزيره (به غيراز منطقه اسكله تفريحي) آزاد است و علاقمندان مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است، ساعاتي را به اين تفريح لذت بخش بپردازند. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

اسب سواری در جزیره کیش

اسب سواری در جزیره کیش از جمله ورزش هایی است كه علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سواركار آرامش می دهد و باعث تمدد اعصاب و راحتی فكر او می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره، (جنب دهكده المپیك) این باشگاه در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطهسازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید. در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد. به طوری كه اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ كورس(جایگاه ویژهای برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است كه با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش راه اندازی شده است. باشگاه سواركاری كیش هم اكنون 50 راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب دارد. فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و اشتغال نیروی انسانی متخصص در آن مراقبت های علمی از اسب را ممكن كرده است.

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش 

آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش

پرواز آروزی دیرینه ی انسانهاست و یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر فراز آسمان جزیره است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان امكان میدهد كه زیبایی های جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند. آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در این آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. ورود به سايت از طريق پله هاي تعبيه شده در پارک ساحلي مقابل کشتي تسهيل گرديده و به آساني با شناي بر سطح در عرض چند دقيقه مي توان به زنجير لنگر رسيد.همچنين بازديد از درون اين کشتي نيز از حفره شمالي آن امکانپذير مي باشد. البته ورود به بدنه به دليل پوسيدگي آن بسيار خطر ناک است. سايت سمبارون کیش: اين سايت زيبا و نهفته که در غرب کيش و مابين جزيره کيش و هندورابي قرار گرفته است نيز از زيبا ترين ريفهاي مرجاني اطراف کيش مي باشد که در صورت مساعد بودن اوضاع جوي و دسترسي به اين نقطه، شما مي توانيد از زيبا ترين لحظات غواصي خويش در خليج فارس لذت ببريد. دسترسي به سايت سمبارون از طريق اجاره روزانه قايق از بندرگاه کيش و همچنين به هنگام بازگشت از هندورابي امکان پذير است. فاصله سمبارون تا کيش 10 و تا هندورابي 7 کيلومتر مي باشد. عمق اين تپه زير آبي 10 تا 12 متر بوده و گونه هاي متفاوتي از آبزيان خليج فارس در اين نقطه سکنا گزيده اند. اين سايت مکان مناسبي براي نايت دايو و اسنورکلينگ بوده اما جريان نسبتا شديد آب را در اين نقطه مي بايست در نظر گرفت. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

پاياب کيش

دهليز يا نقبي است كه در سطح زمين در كنار دهانه چاه قنات حفر با شيب تند و با استفاده از تعدادي پله به سطح آب جاري قنات در زيرزمين مي رسد. هر چه عمق چاه بيشتر باشد، اين نقب طولاني تر و تعداد پله هاي آن زيادتر مي شود. زاويه حفر دهليز را طوري محاسبه مي كنند كه آخرين پله پاياب به انتهاي ميله (چاه) قنات برسد تا از روشنايي نوري كه از دهانه چاه به سطح آب مي تابد براي روشنايي محوطه پاياب استفاده شود. معمولا در اطراف آخرين پله محوطه ايجاد مي شود كه در روزهاي گرم تابستان، هوايي ملايم و دلپذير دارد و براي استراحت از آن استفاده مي شود. پاياب كيش كه قدمتي دو هزارساله دارد در محلي در نزديكي مجموعه درخت سبز قرار گرفته است. اين محل در سال هاي اخير به نحو زيبايي بازسازي شده و هم اكنون يكي از جاذبه هاي سياحتي جزيره است كه تعداد زيادي از مسافران را به سوي خود مي‌كشاند. در اين محل يك چايخانه و رستوران غذاهاي سنتي ايراني براي پذيرايي از گردشگران داير گرديده است. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

لاکپشتهای دریایی

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند. دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green) درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است لاک پشتهاي دريايي را دريابيم لاک پشتهاي دريايي در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت. لاک پشتهاي دريايي به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند. لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني مي آيند. لاک پشتها معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشتهاي دريايي به سواحل شني جزاير محدود گرديده است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش 



:: برچسب‌ها: تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 جاذبه های مالزی

معبد بهشت و جهنم مالزی

یکی از یکی از مکانهای دیدنی مالزی با توجه به متنوع بودن فرهنگی که داراس معابد هندوها و چینی ها میباشد. خصلت های چشمگیر این معبدها خداهای سنگی بزرگی است که حجم و هیمنه مجسمه، نشان دهنده بزرگی معبد است . معبد هندوها خدایی برنگ طلایی دارد. خدایانی با چهره های انسان که بدنهایی حیوانی دارند . شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز هدیه دادن ها و پیشکش کردن های از عود و شمع و پول تا میوه و گل در تمام این معبدها بچشم می خورد. همه افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.زوج های جوان برای شروع زندگی مشترک خود به این معابد میروند. از بزرگترین معبدهای بزرگ بنا شده بر روی کوه در مالزی معبدی چینی میباشد.

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

 

 

مطالب مرتبط : تور مالزیتور مالزی خرداد 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی بهار 93 , تور مالزی لنکاوی , تور مالزی سنگاپور

 

منظره زیبای راه هوایی جنتینگ در کشور مالزی

 

تله کابین جنتینگ که با فاصلهٔ ‌ یک ساعت از پایتخت مالزی " کوالالامپور" قرار دارد نه تنها عنوان طولانی‌ترین را در آسیای جنوبی دارد بلکه یکی‌ از سریع السیر‌ترین مسیر های تله کابینی در دنیا به شمار میرود. بنابر این اگر تصمیم دارید با این تله کابین از مناظر زیبای قلّه جنتینگ در ارتفاعات  ۱۷۶۹ متری دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید، باید بدانید که گردش شما در چشم به هم زدنی‌ تمام خواهد شد.

تله کابین جنتینگ مالزی

 

مرکز ملی ستاره شناسی

این مرکز علمی که بر بالای تپه ای در نزدیکی لیک گاردن قرار دارد یکی از مکانهای جالب و دیدنی شهر کوالالامپور میباشد، در این مرکز بازدیدکنندگان و گردشگران میتوانند اطلاعات جامع و مفید و جذابی را درمورد فضا وکهکشانها ،تاریخ اکتشافات فضایی وجهان شناسی را در اختیار گردشگران بدست آورند و همچنن که به تماشای فیلمهای مستند علمی بر روی پرده سینما میپردازند ، می توانند وضعیت غیر عادی بی وزنی را نیز در این مرکز تجربه کنند که به تنهایی بسیار هیجان انگیز وعجیب است برای افرادی که  اولین بار است در محیط و فضای بی جاذبه قرار میگیرند .در طبقه 4 این مرکز یک تماشاخانه دیدبانی ایجاد شده که بازدیدکنندگان قادر خواهند بود شهر کوالالامپور را مشاهده کنند و همچنین علاقمندان به تاریخ می توانند با استفاده از پل رابط بین این مرکز و موزه ملی ،خود را به این موزه برسانند و از این موزه نیز بازدید کنند.
ساعت های بازدید از این مرکز همه روزها بجز  2شنبه ها  از ساعت10 صبح تا 16:30 میباشد .

 

مطالب مرتبط : تور مالزی, تور مالزی خرداد 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی بهار 93 , تور مالزی لنکاوی , تور مالزی سنگاپور

 

موزه ملی مالزی


موزه ملی مالزی در ساختمانی به سبک بناهای سراوق "یکی از 2 ایالت مالزی" قرار دارد، این موزه تاریخ، اقتصاد، هنر‌، صنایع و فرهنگ مالزی را به نمایش گذاشته . گالری‌ها کم کم در حال نوسازی و توسعه هستند اما به نظر می اید که بیشتر ویترین‌ها به دست‌آورد‌های امروزی اشراف و همچنین سیاست ‌مداران مالایی اختصاص یافته‌ است. یکی از بخشهای جالب این موزه، ویترین‌های فرهنگی در ساختمان اصلی است که ، گنج‌هایی از کشتی‌های غرق ‌شده و خانه‌ ای پادراز در حیاط که قبلاً متعلق به سلطان ترنگانو بوده. دفتر انجمن گردشگری واقع در یک پاویلیون چوبی طبقه اول است که تورهای رایگان موزه در ساعت 10 صبح روزهای 3‌شنبه و 11 صبح روزهای 5‌شنبه دایر میکند.

 

موزه ملی مالزی

 
 

مسجد نگارا مالزی

مسجد نگارا یا همان مسجد ملی مالزی اصلی‌ترین و مهمترین نمازخانه مسلمانان کوالالامپور بحساب می آید . تاسیس این مسجد در سال 1965 و طرح ساختمان آن از مسجد مکه برگرفته شده است . این مسجد زیبا ظرفیت 5 هزار عبادت کننده را دارد و بین سیزده هکتار باغ بنا شده . این مسجد دارای گنبد چتری و به رنگ آبی و هجده گوشه است که بیانگر 13 ایالت مالزی و 5 رکن اصلی اسلام میباشد و همچنین دارای یک مناره 74 متری بر بلندای مسجد است که میتوان صدای اذان آن را در تمامی چاینا‌تاون هم شنید.

 

 

گنتینگ هایلند مالزی

این مجموعه زیبا و بزرگ  در پنجاه کیلومتری کوالالامپور واقع شده و پیشرفته ترین و مجهزترین اقامتگاه مالزی می باشد که در ارتفاع ۲۰۰۰ متری بالای سطح دریا قرار گرفته و شامل انواع و اقسام سرگرمی ها و وسائل تفریحی در سطح بین المللی است . بطوری که اکثر مردم مالزی شب ها به این مکان می روند چرا که این مکان دارای نمایش های شام و دیسکوهای بین المللی  میباشد همچنین دارای کازینو کلاسیک که تنها کازینو مالزی است میباشد ، بلک جک ، باکارا ، کنو ، فرنچ بال ، رولت ، تای سای و ماشین های اسلات نیز می باشد.

 

گنتینگ هایلند  مالزی

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

در اطراف يك معدن قديمي يك پارك تفريحي ایجاد شده كه در بردارنده انوع مختلف ورزش هاي آبي، سواري هاي سرگرم كننده ، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران ها و ساير امكانات میباشد. همچنین در هنگام شب نيز بر روي درياچه تلائلو درخشش صفحه نمايش ليزري بزرگ بازديدكنندگان را جذب خود میکند . اين محل تفرجگاهي بسيار جذاب و سرگرم کننده براي كليه سنين میباشد. این تفریحگاه حدود 35 دقیقه از کوالالامپور با ماشین فاصله دارد و دارای یک باغ وحش نیز می باشد .

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 

 

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 جاذبه های ارمنستان

هامالیر ارمنستان

هامالیر ارمنستان

 از خاصترین ترین اثارمعماری و هنری در ارمنستان به حساب میاید که به امر "گارن دمیرچیان "دبیر وقت گروه کمونیست ساخته شده است و نقشه ریزی این عمارت عقابی را تصور کرده که میخواهد اززمین بلند شود ودر حال باز کردن بالهایش است .این مجموعه بزرگ محل اجرای نمایشگاههای جهانی مسابقات ورزشی وکنسرت های مختلف میباشد واز مهمترین امکانات این مجموعه پیت پاتیناژ "رقص روی یخ "است که در طول سال قابل استفاده مردم می باشد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

جرموک ارمنستان

جرموک  ارمنستان

 شهر جذاب و گردشگری جرموک در شمال شرقی وایوتس دیزور قرار دارد. طبیعت با شکوه آن هوای تمیز و چشمه آب گاز دار جرموک سالیانه در تابستان باعث جذب گردشگرهای زیادی به این شهر ارمنستان میشود. آب آشامیدنی جرموک دارای خاصیت دارویی است که آبدرمانی آن از زمان قرون وسطی تا حالا ادامه دارد ومتخصصان آبدرمانی در این شهر و به خصوص در هتلها موجود می باشد و ازدیرباز مورد توجه خاص و عام واقع شده است جالب ذکر است که این روش های درمانی بسیار موثر واقع می شود. یکی دیگر از خصوصیات این شهر وجود چشمه های آب آشامیدنی در اقصی نقاط شهر است که دمای آنها بین سی تا هفتاد درجه می باشد.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

 

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

ساکنان این شهر آن را سوئس کوچک در ارمنستان مینامند . این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در ارمنسات این شهر زیبا و کوچک است. این شهر دارای ساختمانخای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. منظره هایی ک در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید.

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

 

 

دلیجان ارمنستان

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

 

دره گلهای ارمنستان

دره گلهای ارمنستان

 

این منطقه ورزشی ، تفریحی و گردشگری که همیشه سرسبز و باطراوت است در 8km  شمال غربی شهر هرازدان در ادامه رودخانه مارماریک در دامنه کوههای دساغکوونیادس در ارتفاع 1845m از سطح دریا قرار دارد. در این منطقه  سالنهای ورزشی زیادی وجود دارد ، همچین دارای موزه ، رستورانها استراحتگاههای تابستانه و همچنین کلیسای بسیار قدیمی و مراکز خری وجود دارد. 

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

 

میدان هانرابدوتیان هراپاراگ ارمنستان

این میدان در میان شهر ایروان کهن قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان ساخته شده است .نام کهن این میدان لنین بوده است .این عمارت ساختار پیچیده ای دارد طرح میدان بصورت بیضوی است ودر کناره ی  ان ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی ارمنستان واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جالبترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .در ایام جشن های ملی مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان  می رسد.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93



:: برچسب‌ها: جاذبه های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

جاذبه های چین

 

تفریح پر هیجان در چین

تفریح پر هیجان در چین



از بالای سکوی پرش واقع شده در بالای برج ماکائو، ساختمان های دیگر بسیار ریز و کوچک دیده می شوند. این سکو در ارتفاع 233 متری از زمین واقع شده و بلندترین بانجی جامپینگ موجود در دنیا میباشد. برای این پرش هیجان انگیز و البته  خطرناک ، کابل های ویژه ای طراحی و تعبیه شده است زیرا شخصی که قرار است این پرش را انجام دهد باید صاف به پایین برود و با ساختمان برخوردی نداشته باشد.  ارتفاعی که قرار است خود را از بالای آن پرت کنید، طبقه 75 یک آسمان خراش میباشد و هیجانش در این است که با سرعتی غیر قابل باور و فریادهای طولانی و بلند یک به یک طبقه های این آسمان خراش را رو به پایین پشت سر میگزارید و به طبقه همکف می رسید . انجام این کار در تاریکی شب باعث وحشت و هیجان بیشتری میشود.


تفریح پر هیجان در چین

 

مطالب مرتبط : تور چین , تور چین خرداد 93 , تور چین اردیبهشت 93 , تور چین بهار 93 , تور چین صنعتی

 

کوه تای در چین

کوه تای در چین


این کوه زیبا به نام تای به عنوان چشم انداز جهان در سازمان یونسکو ثبت شده است در میان چینی ها یک کوه مقدس محسوب می شود. این کوه زیبا در جنوب استان جینیان و شمال شهر تیان قرار دارد و مسیر ارتباطی برای دستیابی به این کوه آسان است.

کوه تای در چین

 
 

پسر آسمان کوهستانی زیبا در چین

پسر آسمان کوهستانی زیبا در چین

 

این کوهستان در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ دراستان هونان  چین قرار دارد که مشرف به دره سوکی میباشد. نام "tianzi" به معنی "پسر آسمان" اسک که لقب سنتی امپراتور چین میباشد. این کوهستان دارای اشکال عجیب و غریب و خاصی است. این تیغه های بلند سنگی که درمیان مه کوهستان تصاویری دلربا و زیبا و عجیب را به ایجاد میکند که یادآور افسانه خدایان در آیین چینی است. همچنین این کوهستان دارای آبشارها و غارهای زیبا و عجیب است که به جذابیت و زیبایی این کوهستان اضافه میکند و این منطقه شگفت انگیز را به 10 منطقه برتر توریستی گردشگری کشور چین تبدیل کرده .  منظره های بی ننظیر این کوهستان در4 فصل سال دیدنی و زیباست . بخصوص بعد از بارندگی زیبایی مثال نزدنی و خاصی را به همراه دارد. در این کوهستان گردشگران قادر خواهند بود با آیین ها و غذاهای محلی این بخش چین نیز آشنا شوند و همچنین از هوای پاک و دلچسب این کوهستان زیبا استفاده کنند.  تله کابین در این کوهستان به گردشگران این امکان را می دهد تا به ارتفاع 1300 متری این کوهستان بروند  و جاذبه های دره های اطراف را از بالا ببینند.

 

 کوهستان پسر آسمان

 

کوهستان پسر آسمان ، چین

 

مطالب مرتبط : تور چین , تور چین خرداد 93 , تور چین اردیبهشت 93 , تور چین بهار 93 , تور چین صنعتی

 
 

شهری تاریخی و دست نخورده مربوط به چین کهن

شهری تاریخی و دست نخورده مربوط به چین کهن

 

شهر تاریخی فنگهانگ در جنوب غربی چین در کوهپایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ قرار دارد که به شکل عجیبی و باورنکردنیی دست نخورده مانده . ساکنان این شهر سنتی زبان محلی خاصی هستند و فرهنگ های خاص خود را دارند. چهره این شهر از قرن 7 تا امروز هیچ تغییری نکرده . در این شهر میتوان بیشتر از 200 بنای تاریخی را پیدا کرد که شاید در شهرهای دیگر این کشور اینهمه آثار تاریخی را نتوان یکجا دید.

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 
 

پارک ملی لوسان در کوه های لو چین

پارک ملی لوسان در کوه های لو چین


این پارک زیبا ملی در استان جینگزی در کوه های لو قرار دارد. این کوه و مناظر دیدنی آن از دیدنی ترین و بینظیرترین مکان ها در چین به حساب می آید. این مکان دیدنی تنها در میان توریست های خارجی محبوبیت ندارد، بلکه مورد توجه خاص گردشگران داخلی نیز هست.

 پارک ملی لوسان در چین

 

 
 

قصر تابستانی چین

این قصر بسيار ديدني و جذاب است . همانطور كه اسم قصر روي آن است به زيبايي آن نيز ميباشد و اين قصر زیبا محلي براي استراحت امپراطوران چين در تابستان بوده است.

 

قصر تابستانی چین

 

قصر تابستانی چین

 

مطالب مرتبط : تور چین , تور چین خرداد 93 , تور چین اردیبهشت 93 , تور چین بهار 93 , تور چین صنعتی

 

 

روستای باستانی زیدی چین

روستای باستانی زیدی چین

 

روستای باستانی زیدی از مکانها و دیدنی و باستانی چین در جنوب استان آن هویی در شهرستان یی قرار دارد، قدمت این روستا به قرن یازدهم میلادی بر می گردد و اوج شکوه خود را در قرنهای 14 تا 19 میلادی تجربه کرده. فاصله این روستا از کوه زرد چین 40KM میباشد. جاذبه های این روستای باستانی شامل 124 ساختمان قدیمی سلسله مینگ و چینگ میباشد و با تعداد زیادی از کنده کاری روی چوب، سنگ و کاشی تزئین شده. از دیگر دیدنی های آن میتوان به 99 کوچه تنگ و باریک و پر پیچ و خم روستا اشاره کرد که قسمت کوچکی از مکان های  دیدنی چین می باشد.

 

روستای باستانی زیدی چین

 مطالب مرتبط : تور چین , تور چین خرداد 93 , تور چین اردیبهشت 93 , تور چین بهار 93 , تور چین صنعتی

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

موزه‌ی مو ترکیه

 

موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافرتور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 


 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

شهرک Sakl Kent ترکیه

این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی ، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای كوهستانی باكیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است . در ماههای مارس و آوریل مسافران علاوه بر اینكه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسكی بپردازند این امكان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را كه شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل كنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نیز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گرفت . همچنین در این شهرک میتوان از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه كه شامل حیواناتی چون آهو و بزكوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

میدان کناک ازمیر ترکیه
 

از این دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر واقع شده است .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 
 

مسجد ینی جناب احمد بزرگترین مسجد عثمانی ها در آنکارا به حساب می آید. این بنای عظیم و زیبا را استاد سینان معروف ، معمار چیره دست قرن شانزدهم طراحی کرده و ساخته شده است. اگر چه منبر و محراب این مسجد از جنس مرمر سفید می باشد اما خود مسجد از سنگ آنکارا که سنگ سماق قرمز رنگ است ساخته شده و نمونه ای از کار ظریف دست محسوب می شود این بنا در خیابان اولوجانلار قرار دارد.

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

قلعه روملی حصار که به قلعه رومی هم شهرت دارد یکی از قلعه های مشهور ترکیه محسوب میشود. این قلعه در تنگه بسرف و ساحل روملی استانبول در بندر طبیعی شاخ طلایی واقع شده است. این قلعه با نمای قرون وسطایی اش شمار ا به آن زمان می برد. دیوار این قلعه حدود 82 متر ارتفاع دارد و از ابتدا برای کمک به فتح قسطنطنیه ساخته شده است اما طی سالهای متمادی توانسته در مقابل تمام حملات دشمنان به خوبی از شهر محافظت کند.

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

در این کاخ زیبا تقریبا 200 فرش و قالیچه که در کارخانه قالی بافی قصر بافته شده است وجود دارد. در ضمن تمام اشیا از جمله گلدانها و چارجوب آینه ها و کریستالها در این قصر موزه وجود دارد. همچنین 582 شمعدان نقره در این کاخ وجود دارد. از 280 گلدان بعدی 59 عدد از چین ، 29 عدد سئور فرانسه ، 26 عدد ژاپن ، 46 عدد ستاره و بقیه از سایر کشورهای اروپا وارد شده است.

 

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول

 

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول

 مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

این مکان بهشت روی زمین به حساب می آید. ایدر یایلاسی ( Ayder Yaylası) در منطقه کارادنیز در ۱۵ کیلومتری شهر چاملی همشین قرار دارد . منطقه ای ییلاقی و زیبا پوشیده شده از جنگل پراز درختان سبز و آبهای رونده که روحی تازه را به آدمی میبخشد .همچنین دارای ابگرمهای معدنی نیز می باشد . این مکان در اغلب فصول سال دارای هوایی بارانی است .بهترین زمان سفر به این مکان زیبا تابستان است . باران در فصل تابستان در این مکان کمتر میبارد. اکثر خانه ها یکی از اتاق های خود را با قیمت مناسب بصورت پانسیون در اختیار مسافران قرار میدهند تا بتوانند در این مکان زیبا اقامت داشته باشند .چنانکه با ماشین شخصی سفر می کنید بعد از گذر از مرز بازرگان مسیر ارزروم- ترابزون –ریزه و سپس به چاملی همشین خواهید رسید . و بعد از ۱۵ کیلومتر در ییلاق ایدر خواهید بود .

 ایدریایلاسی در ترکیه

 

 

 

ایدریایلاسی در ترکیه

 

 مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

    
ريك يكي از شهرهاي آنتاليا میباشد و موقعیت آسپندوس " Aspendos "  مهمترين موقعیت شهر " Pamfilya " است. تئاتر آسپندوس كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود.

 

آسپندوس ترکیه آنتالیا

  مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا واقع شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان میباشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است . 
آدرس : محله زنجيريه ،خيابان فابريکا ، پلاک 44 
تلفن : 2131667 (0378) 
اين موزه تمام ايام هفته بجز روزهای یکشنبه ازساعت5 /8 صبح الی 5 بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است .

 

 

 

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"

 

 مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

پل دو طبقه‌ی گالاتا، این پل بخش قدیمی شهر استانبول و بخش جدید گالاتاسرای را به هم متصل میکند. این پل در سال ۱۹۲۲ با طرحی از فریتس لئون‌هارت از مشهورترین مهندسان پل‌سازی در جهان بوده است، ساخته شد.

 

 

 

پل گالاتا ترکیه

 

 مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول 



:: برچسب‌ها: جاذبه های ترکیه های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

خانه مقدس حقیقت که همانند معبد بنایی چوبی و با ابهت دارد در شمال پاتایا و در کنار دریا قرار دارد. این بنا کاملا در برابر باد و نور خورشید مقاوم است و قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم  به شکل مشخصی در آن دیده میشود. نکته جالب تر اینکه مجسمه های کنده کاری شده و چوبی که در این خانه وجود دارد هنر ، فرهنگ ، حکمت و فلسفه کهن شرقی را منعکس و بازدید کننده را وادار به تفکر درباره زندگی و شکل تازه ای از آرمان شهر می کند. 

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

مینی سیام با قرار گیری در نزدیکی مرکز پاتایا س.مین مجموعه مینیاتوری دنیا محسوب میشود . دو مجموعه دیگر در هلند و تایوان هستند و آنها هم همانند مینی سیام ماکت های کوچکی از بناهای تاریخی مشهور جهان و تایلند را به نمایش گذاشته است. مینی سیام پاتایا بیش از 100مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در مقیاس 1/25 در خود جای داده است.

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

معبد بودای خوابیده (Wat Pho) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند به حساب می اید که ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی تایلند می باشد. این معبد زیبا مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی استفاده می شود. بیشتر از هزار مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به دلیل وجود مجسمه بودای لمیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول چهل و شش متر و ارتفاع پانزده متر میباشد. این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس قرار دارد.

 

 

 


معبد بودای خوابیده (بودای لمیده)

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 


مجموعه کاخ پادشاهی تایلند  Grand Palace  یکی از دیدنی بانکوک به حساب می آید که گردشگران زیادی را به خود جذب میکند تا از این مجموعه زیبا دیدن کنند. این مجموعه از ساختمان های مجلل که محل زندگی و سکونت پادشاهان تایلند از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 بوده است تشکیل شده.

 

مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

 

 

 

مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 


باغ رز در 32KM غرب بانکوک قرار دارد و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود و گردشگران میتوانند برای تماشا به این باغ زیبا بروند.

 

باغ رز تایلند

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 


مزرعه تمساح ها در 30KM بانکوک واقع شده است و در حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را دراراست. حیوانات دیگری مثل فیل، میمون، شیر و مار نیز در این مزرعه وجود دارند . موزه دایناسورها هم که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها است در این مکان قرار دارد. هر روزه نمایش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها در این مجموعه اجرا می شود.

 

 

 

مزرعه تمساح تایلند

 

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند

 

 بازار شناور بانکوک Bangkok Floating Market  در 80km غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند.

 

 

 

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند

 

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند



این مجسمه نشسته بودا از یشم سبز ساخته شده است و با  لباسی از جنس طلا تزئین شده است. این مجسمه بودا در حال مدیتیشن دارای حدود 45 سانتیمتر بلندی است. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو در مجموعه گرند پالاس  قرار دارد.

 

 

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند

 

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

باغ ملی مشهد

باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

بنای هارونیه یکی از مکانهای تاریخی مشهد است که در 600 متری  آرامگاه ابوالقاسم فردوسی قرار دارد. این مکان تاریخی که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران آن زمان ساخته شد. در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند. بنای هارونیه مشهد در مرکزیت شهر طوس قرار دارد . شکل این بنا به شکل مکعب میباشد . همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است. این بنا در 25 کیلومتری  جاده ی مشهد واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد


روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

مشهد مقدس هر ساله میزبان میلیون ها زائر از سراسر کشور میباشد و در هر سفر خرید لوازم ضروری و سوغات یکی از مسائل مهمی است که گردشگران و مسافران تور مشهد محسوب میشود. بازارهای برزگ و معروف و مهم مشهد شامل : 

بازار رضا

بازار رضا

بازار مرکزی مشهد 

بازار مرکزی مشهد

زیست خاور

زیست خاور

مرکز تجاری پروما

مرکز تجاری پروما

الماس شرق 

الماس شرق

بازار بین المللی 

 

 

بازار بین المللی

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.

 

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

 بازار حکیم مشهد

 

بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

معرفی بازارهای دبی

 

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

مرکز خرید الغریر دبی

مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

مرکز خرید مال امارات دبی

 

مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 
 

مرکز خرید دبی مال دبی


مرکز خرید دبی مال یکی از بزگترین پاساژهای جهان است که در مقابل بزرگترین برج جهان دبی قرار دارد . در مقابل درب ورودی دبیمال رقص فواره ها وجود دارد که هر روز ساعت 7 شروع می شود. بخشی از این پاساژ دبی مال با آکواریوم های دیدنی و زیبا دیزاین شده . همچنین در داخل این پاساژ بزرگ مکان پوشیده از برف و سرد نیز وجود دارد که دمای این مکان زیر صفر میباشد و پیست اسکی مصنوعی دبی میباشد . این مرکز خرید دارای بزرگترین بازار طلای جهان میباشد که شامل 200 فروشگاه است و همچنین مرکز خرید دبی مال دارای 22 سالن سینما ست.

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

بازار کرامه دبی

 

این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران عرضه میشود .

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

 

 مطالب مرتبط :  تور دبی , بهترین تور دبی , قیمت تور دبی , تور دبی خرداد 93 , تور لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93



:: برچسب‌ها: معرفی بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد. 

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

سبک این بازار اروپایی میباشد و توسط مهندسان فرانسوی طراحی شده ،این مرکز دارای 200 واحد تجاری است و یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش میباشد . این بازار دارای کالاهای بسیار متنوع است و بازدیدکنندگان زیادی دارد . دارای انواع متنوع تلفنهاي همراه ، كيف وكفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، وسايل صوتي وتصويري ،  تعميرات موبايل ، ساعت ، سيستم هاي كامپيوتري، شعب بانکها ، آژانس مسافرتي ، رستوران و همچنین 1 چایخانه سنتى و 1 کافی‌شاپ و كافی‌نت میباشد. 

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار مریم کیش شامل 52 غرفه میباشد . همچنین این بازار در فضایی باز با ساختار چوبی میباشد که در خیابان سنایی جزیرهکیش قرار دارد  همچنین این بازار دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی میباشد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 


بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای مناطقه آزاد کیش است. این بازار جنب بازار عربهای کیش و در منطقه ی بومی نشین جزیره واقع شده است و دارای 150 غرفه میباشد که در این غرفه ها انواع لوازم خانگی ، پوشاک و آرایشی عرضه می شود. فاصله این بازار کمی از شهر دور است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 



:: برچسب‌ها: بازارهای جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در چهل کیلومتری آنتالیا واقع شده است که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی گردشگری آنتالیااست . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا بشمار می رود.

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا خرداد 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 ,  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا 

 

این تور تفریحی شامل گشت دریایی در آبهای گرم مدیترانه میباشد . مسافران از هتل با اتوبوس های مخصوص به بندر زیبا در شهر کمر آنتالیا رفته و سوار بر کشتی میشوند. مسافران میتوانند علاوه بر دیدن طبیعت اطراف، در توقفهای کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند و از سفری که دارند نهایت لذت را ببرند. 

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا خرداد 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 ,  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا 

 

اين حمام كه امروزه به موزه تبدیل شده است کلکسیونی از برترین آثار باستانی را در خود جا داده است. این موزه در بین جنگل هاي درختان كاج قرار گرفته است كه به دليل  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران را به خود جذب کرده است .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا خرداد 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 ,  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا 

 

یکی از نقاط دیدنی آنتاليا غار كارائين است كه در 30 كيلومتري شهر آنتاليا در شرق كوه چان قرار دارد .این قار مربئط به دوران پارينه سنگي میباشد. غار كارائيني از جمله باستانی ترین نقاط اقامتگاه مردم در كشور تركيه میباشد . اين غار داراي يک مدخل جدا است كه از نور خورشيد روشنایی  مي گیرد كه در ادامه 3 سالن بهم وصل میشود. 

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا خرداد 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 ,  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا 

 

یکی از موزه ها كه در این شهر آنتالیا است موزه آتاتورک میباشد. این موزه محل نگهداری اشیائی است كه در گذشته مورد استفاده مردم تركیه که آن زمان بنیان گذاران ترکیه یعنی آتاتورک قرار می گرفته است . این موزه همه روزه بجز روزهای دوشنبه برای بازدید عموم و گردشگران باز می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا خرداد 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 ,  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا 

 

آنتالیا دارای اماکن تاریخی و تفریحی زیادی میباشد . که از مهمترین مکان های تاریخی آنتالیا  آمفی تئاتر شهر و آسپندوساست و همچنین مکان های تفریحی آکوالند که از پارک های آبی و تفریحی خوب آنتالیا است که در ساحل کنیالتی قرار دارد . از دیگر جاذبه های آنتالیا تور کشتی میباشد که مسافران تور آنتالیا سوار بر کشتی تفریحی در دریای مدیترانه گشت میزنند. پاموک کاله هم از شگفت انگیز ترین مکان های تفریحی آنتالیا میباشد . استخرهای گوناگونی نیز در این منطقه وجود دارد که خاصیت درمانی زیادی دارند . همچنین تور رافتینگ که یک تور آبی میباشد برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا که با قایق های بادی میباشد .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا خرداد 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 ,  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا 

 

 این شهر باستانی یونانی در آنتولی و پایتخت Pamphylia است . و Perga در استان آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. در 15 کیلومتری شرق آنتالیا یک دشت ساحلی وجود دارد که در آن 3 قلعه که مربوط به عصر برنز یا عصر مفرغ میباشد . این شهر در زمان هلنی یکی از زیباترین و غنی ترین شهرها در روزگار آن زمان بوده است. در این منطقه معبد آرتمیس و خانه ریاضیدان مشهور یونان باستان به نام Apollonius نیز در آنجا میباشد.  امروزه از این شهر باستانی چیز زیادی بر جا نمانده است اما مانند تخت جمشید ایران زیبایی های منحصر به فرد و خاص خود را دارد و هنوز باقی مانده ای از برج ها ، دروازه ها ، ستون ها و استادیوم مخروبه آن باشکوه و با عظمت پا برجاست . این بنای تاریخی زیبا هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا خرداد 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 ,  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

معرفی هتل های آنتالیا 

 

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا


هتل ریکسوس لارس آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد . هتل ریکسوس لارس در ساحل شهر لارا آنتالیا واقع شده است که دارای امکاناتی مانند سالن ورزشی ، استخر آب گرم ، حمام و فعالیت های ورزشی مثل اسب سواری و غواصی است . اتاق های این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی مانند تلویزیون و اینترنت رایگان را دارد . همچمین فاصله این هتل تا فرودگاه فرودگاه آنتالیافقط 8KM است و فاصله آن تا شهر لارا 5KM و تا مرکز خرید فقط 1KM میباشد .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر زیبای لاراآنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل مجیک آنتالیا


هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ میباشد .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشد  .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

این هتل 5 ستاره میباشد و در آنتالیا ترکیه قرار دارد . این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد . همچنین امکانات تفریحی این هتل مثل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه و استخر سر پوشیده می باشد.همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را مانند مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ را فراهم کرده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا مانند خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ و گرمایش است .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد . از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهرآنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های هند

هتل دی سوریا دهلی نو هند

 

هتل دی سوریا امکاناتی از قبیل :  ارائه خدمات نگهداری از اطفال ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) را دارا  می باشد.هتل داراي 253 اتاق است.هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد و 1 صرافي به خود می بالد.

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

 

هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

 

هتل دی مترپلیتان خدماتی از قبیل :  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا سوغات , خدمات کفش و واکس , بسته های نهار , فکس و کپی , امکانات اتاق VIP  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل امکاناتی مثل  ماساژ , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

 

 

هتل دی کلاریجیس دهلی نو هند

هتل دی کلاریجیس  در شهر دهلی نو واقع شده است. سه  کیلومتر تا مرکز شهر و هیجده  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل : ماساژ , جکوزی , مرکز سلامت و آبگرم , استخر سر پوشیده , استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

 

هتل رامادا پلازا نیو دهلی هند

هتل رامادا پلازا خدماتی از قبیل :  خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , کرایه اتومبیل و  سرویس مستخدم  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل امکاناتی مثل  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

هتل کانتری این اند دهلی نو هند

اقامت راحت و مجللی را به همراه امکاناتی  باشکوه از قبیل : - ماساژ - استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم و ... را  به میهمانان ارائه میدهد. اتاقهای تمیز هتل کانتری بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند. هتل داراي 216 اتاق مي باشد.هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد ويک صرافي  در هتل وجود دارد. 



:: برچسب‌ها: هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازارهای دبی

 

بازار های طلا و ادویه جات فروشی دبی

بازار های طلا و ادویه جات فروشی

Souk به معنی بازار است. بازار طلا در منطقه ی دیره واقع شده. یک گشت کوتاه در این بازار, این حقیقت را که چرا دبی عنوان شهر طلا را به خود اختصاص داده را آشکار می کند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد. درخشش جواهرات18, 24,22,21 قیرات فروشگاه های این بازار, ثروت فراوان این بخش از دنیا را به رخ می کشد. خلوص طلاها و تنوعشان بسیار قابل توجه است. گوشواره, انگشتر, گردنبند, دستبند و آویز از جمله اقلام موجود می باشد. طلاهای این بازار در طیف های مختلف رنگی ارائه می شود: سفید, صورتی, زرد و حتی بنفش. قیمت طلا در این جا جزو ارزانترین هاست و عموما بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. همچنین بسته به اینکه دست ساز و یا کارخانه ای باشد قیمتش متغیر است. بازار ادویه یا بازار قدیمی, یک فروشگاه قدیمی در دبی است. این بازار در بخش شرقی دبی یعنی منطقه ی دیره و در مجاورت بازار طلا واقع شده. عاشقان غذا و مسافرت نباید به سادگی از خیر دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. به محض ورود, عطر ادویه جات محلی عربی به مشام می رسد. در این جا می توانید چاشنی ها و ادویه هایی مانند: میخک, دارچین, هل را تهیه کنید. بخورهای خوشبو و میوه های خشک شده هم در دسترس است. ادویه جات این بازار از سراسر منطقه ی خاورمیانه و حتی دنیا جمع آوری شده است که بسیار با کیفیت بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

دبی مال بزرگترین مرکز خرید و محل گذراندن اوقات فراغت در دنیا است. این مرکز خرید قسمتی از برج 20 میلیارد دلاری خلیفه, واقع در امارات متحده ی عربی می باشد. این مرکز خرید مانند اقیانوسی بی انتهاست که ممکن است در ابتدای ورود به آن دچار سردرگمی شوید, اما پرسنل و کارمندانی در آنجا حاضرند که شما را بسته به اینکه به کدامیک از هزاران فروشگاه موردنظرتان می روید, راهنمایتان می کنند. همینطور بزرگترین فواره ی دنیا که در یک دریاچه ی مصنوعی نزدیک برج خلیفه ایجاد شده نیز از دیگر ویژگی های دبی مال به حساب می آید. مکانهایی مثل Kidzania و SEGA Republic از جمله مراکز تفریحی دبی مال می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید تلفیقیست از معمازی ونیزی و توسکانیایی. سازه های بسیار خلاقانه که تنها می شد در عصر رونسانس نمونه ی آن را دید. مرکز خرید مرکاتو دارای یک سینمای چندگانه با 7 پرده ی نمایش می باشد همچنین شعبه ای از سوپر مارکت بزرگ اسپینز را هم در خود جای داده. این مرکز شامل 90 فروشگاه, چندین سالن غذاخوری و کافی شاپ است. همینطور دیوارهای آن مملو از نقاشی های شهر ونیز می باشد.

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات درمنطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته. اینجا را به خاطر پیست اسکی معروف آن با برف های واقعی می شناسند.  اینکه در یکی از گرمترین مناطق خاورمیانه, مردم قادرند اسکی کنند, در نظر خیلی ها عجیب می آید. این مرکز خرید کوتاهترین فاصله را نسبت به برج العرب دارد. مرکز خرید امارات توسط معماران آمریکایی ساخته شده است و پیش از باز شدن مرکز خرید امارات, دومین مرکز خرید خاورمیانه از لحاظ وسعت به شمار می رود. پارک مخصوص کودکان, تئاتر, بازی های کامپیوتری, سینما و مرکز هنر دبی را نیز شامل می شود. شما می توانید برندهای معروف دنیا را نیز از این جا تهیه کنید. برندهایی از قبیل: Ralph Lauren,D&G,H&M,Guess,Virgin و... .

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید آیکا دبی

فروشگاه آیکا دبی

IKEA که در دبی فستیوال سیتی واقع شده و یک برند سرشناس سوئدی مبلمان و اثاثیه ی منزل است . این برند در سراسر دنیا از جمله امارات متحده و دیگ کشورهای خاورمیانه بازار فروش دارد. IKEA به خاطر قیمت های مناسب کالاهایش و همچنین به دلیل قابلیت حمل و نقل راحتتر و از هم باز و بسته شدن آن, در دنیا معروف است. اولین فروشگاه IKEA یک مغازه ی کوچک در کاراما واقع در Zabeel Road بود. یک شعبه ی دیگر آن در یاس آیلند ابوذبی واقع شده.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید الغریر دبی

 مرکز خرید الغریر دبی

این مرکز خرید تعداد فروشگاه های خود را به عدد 400 در سال 2003 رساند و امکانات دیگری نیز به آن اضافه شده است. این مجموعه شامل 2 طبقه است. کافی نت, Fast Food فروشی ها, رستوران ها, 8 سالن سینما و سوپر مارکت معروف (اسپینیز) از جمله امکانات این مراکز خرید می باشد. درست در کنار الغریر, مجموعه ای ار آپارتمان های مسکونی و اداری و نیز یک پارکینگ چند طبقه وجود دارد.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

 

 

لامسی پلازا دبی

این مجموعه بی نظیر, بیش از 150 برند معروف خرده فروشی محلی و بین المللی را در بر می گیرد و برطرف کننده ی نیاز تمام اعضای خانواده است. اجناس در این مرکز با قیمت مناسب ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت کودکان خود را به این جا بیاورید, با این اطمینان که کارکنان ماهر این مرکز مراقب آنها هستند. خرید از لامسی پلازا, تجربه ای بی نظیر و رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. این مرکز زمان حراج ها و تخفیف های خود را با موسیقی به مشتریان ارائه می کند. فود کورتهای این جا از کاملترین فود کورتهای امارات متحده به شمار می رود که تمام ذایغه ها را در بر می گیرد. KFC, Pizza Hut, Thai Express, indian Snacks, McDonalds از جمله ی آنهاست.



:: برچسب‌ها: بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

دبی فستیوال سیتی

دبی فستیوال سیتی

به معنی شهر جشنواره ی دبی می باشد و یک منطقه ی مسکونی, تجاری, تفریحی است که در دبی, امارات متحده ی عربی ساخته شده. اینجا به شهری در یک شهر دیگر معروف است. دبی فستیوال سیتی بزرگترین منطقه ی چند منظوره در خاورمیانه به شمار میرود که تمام عناصر کار,زندگی, تحصبل ,فراغت و تحصیل در آن در نظر گرفته شده است. شعبه ای از فروشگاه معروف IKEA در فستیوال سیتی واقع شده.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93

 

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

 

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

هتل ارکید دبی

 

Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

هتل نیهال دبی

hotel nihal dubai

هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند.  

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

هتل پالم فورچون دبی

hotel palm fortune dubai

هتل 3 ستاره ی Fortune Hotel، در قلب منطقه دی ره واقع شده و تا فرودگاه دبی حدود Km5 فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو Al-Rigga در نزدیکی هتل می باشند. از جمله امکانات هتل می توان به اقامت آرام ، امکانات رفاهی مناسب، باشگاه ، رستوران و تلویزیون همراه با ماهواره اشاره داشت. اقامت شامل صبحانه نیز می گردد. مرکز تجارت جهانی حدود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. هزینه ی رفت و آمد میهمانان به صورت جدا و به درخواست آنها حساب می شود. 



:: برچسب‌ها: بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های دبی

 

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

 

هتل ارکید دبی

 

Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

هتل نیهال دبی

 

hotel nihal dubai

هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند.  

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

هتل پالم فورچون دبی

hotel palm fortune dubai

هتل 3 ستاره ی Fortune Hotel، در قلب منطقه دی ره واقع شده و تا فرودگاه دبی حدود Km5 فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو Al-Rigga در نزدیکی هتل می باشند. از جمله امکانات هتل می توان به اقامت آرام ، امکانات رفاهی مناسب، باشگاه ، رستوران و تلویزیون همراه با ماهواره اشاره داشت. اقامت شامل صبحانه نیز می گردد. مرکز تجارت جهانی حدود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. هزینه ی رفت و آمد میهمانان به صورت جدا و به درخواست آنها حساب می شود.  



:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

دیدنی های کیش

 

 

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریایی مانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

akvariom dar kish

در جزیره کیش زندگی انواع مختلف و متنوعی از آبزیان وجود دارد . گردشگران در قسمتی از ساحل انواع آبزیان و ماهی را که بعضی از انواع آنها خیلی دیدنی و عجیب هستند و میتوانید از دیدن این آبزیان در داخل آبهای شفاف هستند دیدن کنید و لذت ببرید. این آکواریوم در مجتمع کانون هنر قرار گرفته است و از آبزیان مختلف و بی نظیر مراقبت می شود.امکان غواصی و تماشای ماهی ها در رنگ های مختلف از امکانات این آکواریوم می باشد که بسیار خاطره ای به یاد ماندنی می باشد.

 

 

namayeshghahe khazandeghan kish

نمایشگاه خزندگان کیش بیشتر از صد گونه از انواع خزندگان و مارها به نمایش گذاشته شده است.  سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، مارهای بزرگ و عظیم جثه بوا،  پیتون آفریقا و آمازون، عقرب سیاه امپراتور آفریقا،  مارپرنده تایلندی،  عنکبوت های پرنده خوار و بزرگ برزیل نمونه هایی از انواع خزندگان می باشد. علاقمندان به نمایشگاه از کانون هنر در جنب پارک آهوان می توانند بازدید کنند. نمایشگاه خزندگان کیش مکانی مناسب برای کسب اطلاعات در مورد خزندگان است. 

 

 

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

گذر هنرمندان کیش

gozare honarmandan kish

گذر هنرمندان کیش ضلع شرقي خيابان سنايي با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني طراحی شده است كه با نورپردازي خوب مکانی مناسب براي آشنايي بیشتر با هنرمندان ايران می باشد. فضاي زيباي گذر هنرمندان امكان گرفتن عكس يادگاري را دارد.
گذر هنرمنداني كه تنديسشان در گذر هنرمندان نصب می باشد عبارتند از:

ابوالحسن صبا موسيقيدان و سازنده ساز , علي محمد حيدريان نقاش , شريف لطفي موسيقيدان , غلامحسين بنان موسيقيدان و خواننده آواز , حسين بهزاد نقاش مينياتور , حسين بهزاد نقاش مينياتور , غلامحسين سپنتا سينماگر , كريم پيرنيا معمار , قنبري مهر هنرمند هنرهاي دستي , غلامحسين اميرخاني خوشنويس , عزت الله انتظامي بازيگر , عيسي بهادري طراح قالي , هادي ميرميران معمار , محمد تقي جعفري علامه , پروين اعتصامي شاعر .


آدرس گذر هنرمندان کیش : جزيره كيش، حد فاصل ميادين سنايي و ساحل کیش

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش

 

mahigiri tafirihi dar jazire kish

به علت وسیع بودن سواحل جزیره کیش، درياي زلال و آرام و گرماي دلنشین آفتاب ناحیه جنوب ایران در فضایی آرامش بخش و جزيره، شرايط مناسبی را براي  مسافران و گردشگران و کسانی که به ماهيگيري علاقه مند می باشند در كيش مهیا می باشد.

به جز منطقه اسكله تفريحي ماهيگيري در سراسر سواحل آزاد است. مسافران و علاقه مندان با استفاده از لوازم ساده ماهيگيري كه می توانند از فروشگاه هاي ورزشي كيش راحت تهیه کنند و زمانی را به اين ورزش و تفريح بپردازند.

 

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

درخت سبز کیش

derakhte sabze kish

در منطقه شمالی آبهای سطحی به نقاطی در پایان طولانی ترین مسیر آبرفتی قدیمی كیش به دره پرتغالی‌ها معروف است سرازیر می‌شود، این ناحیه دارای سرسبزی زیبایی می باشد . در کنار یكی از کهن ترین درختان لور جزیره ، مجموعه درخت سبز ساخته شده است.

فضای سبز محیط ساختمان‌ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌روی در منطقه، ناحیه شمالی كشورمان را به یاد می آورد . از جمله دلایلی كه بازدید کنندگان و گردشگران را به این ناحیه می برد، جذابیت درخت سبز می باشد. 

قدیمی ترین درخت سبز، درخت (لور) جزیره می باشد و  بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال به طور تخمینی عمر دارد.  این درخت بر شاخه هایش ،با نخ یا پارچه گره هایی زده شده كه در اولین نگاه درخت را به نوعی مقدس نشان می دهد. برخی از مردم معتقدند درخت سبز شگون دارد و به خاطر همین برای برآورده شدن نیازهایشان به شاخه‌های آن پارچه‌هایی بسته اند.

درخت سبز با آلاچیق‌های زیبا و جالب مکانهای مختلفی برای پخت كباب و غذا و استراحت ، امکان بازدید رایگان مسافران و گردشگران فراهم شده است و مسیر های عبور در پیاده رو با چراغ‌هایی مانند فانوس در محیطی همیشه سبز و گل های كاغذی رنگارنگ و زیبا، تزئین شده است. این منطقه امکاناتی مانند رستوران فصلی، نمازخانه، بوفه و سرویس بهداشتی فراهم کرده است .

در نزدیکی دو جاذبه مهم و زیبای گردشگری كیش مجموعه درخت سبز  قرار دارد و دو درب ورودی هم دارد . یكی از درهای مجموعه با ورودی جاذبه گردشگری شهر باستانی حریره  و درب ورودی دوم در نزدیکی آب انبار سنتی قرار دارد . فقط با چند دقیقه پیاده روی مب توانید از آب انبار سنتی و جاذبه های شهر باستانی و قدیمی حریره در مجاورت مجموعه درخت سبز می توان بازدید کرد.

درخت لور یا انجیر معابد ،  از درختان مشهور در جزیره کیش می باشد. این نوع درخت در منطقه های جنوبی ایران رشد و پرورش می یابد.  پوست کهنسال و قدیمی درخت لور و ریشه‌ها و برگ‌ها که از تنه اصلی درخت آویزان است، این نوع درخت را از بقیه انواع درختان متمایز کرده است. ریشه این درختان طوری رشد می کند که مانند چتر بر روی زمین سایه  و احتمالا تا چند صد سال عمر می کنند .

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

babzar pardis yek kish

بازار پردیس یک کیش از بزرگترين بازارهاي کيش است که به سبک زیبای اروپايي و با مشاوره معروفترین معماران فرانسوي در شرق جزيره کیش و در نوار سياحتي كيش ساخته اند. امکانات بازار و تنوع اجناس و کالاها , وجود نمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف در دنیا موجب شده تا بیشترین مسافرین و گردشگران از بازار پردیس یک کیش دیدن نمایند. در این بازار بیشتر از دویست واحد تجاری وجود دارد و چند کافی شاپ و یک رستوران با محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد . بازار پردیس یک کیش در نزدیکی بازار پردیس دو کیش واقع شده است و در شرق جزیره زیبای کیش می باشد. اجناس عمده که در بازار بین المللی پردیس یک ارائه شده است عبارتند از : کیف و کفش ,  انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی و تصویری , انواع تلفن همراه ,  سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای معروف و مارکدار و تهیه بلیط های مسافرتی است . 

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

 

 بازار پردیس دو کیش

در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند. انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهای متنوع لذت ببرند و استراحت کنند. در محیط بیرونی بازار پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیشدرختان نخلی دارد که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و  قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

bazare zeiton kish

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که با مصالح عالی ساختمان بازار زیتون کیش را ساخته اند . بازار زیتون کیش در سال 1376 در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در دو طبقه احداث و بهره برداری گردید. این بازار دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری که اکثرا به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستم های صوتی مرکزی ،  تلفن و فضای سبز و پارکینگ مجهز شده است . 
طراحی هدایت کردن خریدار و مشتری معماری داخلی آن و نمایی بسیار زیبا این بازار را با نمایی آشنا در جزیره کیش مبدل شده است. نرخ اجناس و کالا در بازار زیتون کیش بسیار مناسب است و خرید خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبی انجام بدهید. در بازار زیتون کیش اجناس و کالاهایی مانند : کیف و کفش , روسری , پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه , فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی ,  عطر و ادکلن و... از انواع کالاهایی می باشد که در بازار زیتون کیش موجود می باشد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان کیش , بازارهای مرکز تجاری کیش , بال هایپر مارکت و بازار پانیذ واقع شده است .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

پروژه بزرگ بازار کیش مال در جزیره زیبای کیش با رعایت استاندارد در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا با هدف فرهنگ سازی و بوجود آوردن ایده­ های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و با هدف جذب برندهای معروف و معتبر دنیا شروع به تاسیس این پروژه بی نظیر کردند. از ویژگی های آشکار پروژه که در دیگر پروژه­ های کشورمان ایران کمتر به آن توجه می شود، اختصاص دادن تقریبا 60 % از کل مساحت پروژه به بخش های عمومی با طراحی مدرنو زیبا می ­باشد. محیط هایی برای بازی کودکان و بچه ها و نوجوانان، فضاهای سالم برای تفریح با هدف سرگرمی مخصوص خانواده ­ها،  و ارائه خدمات تندرستی مانند : SPA بین المللی از مواردی است که این پروژه را متمایز کرده است . 
طراحان پروژه بازار کیش مال به بررسی روشهای موفق در کشورهای دیگر با هدف توسعه صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند . این برنامه­ ها شامل : برگزاری و اجرای فستیوال بین المللی ویژه غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال است. کشور ایران با جاذبه­ های فرهنگی و سیاحتی بسیار و دارا بودن آب و هوای چهار فصل به عنوان کشور توانمندی در آماده سازی فضایی مطلوب و مناسب برای جذب توریست است. امروزه دنیا به سوی کشف بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار است تا با بدست آوردن سیستم متناسب با جهان، زمینه­ های متفاوت گردشگری را فعال نماید . فعالیت­ها شامل توسعه و رونق گردشگری غذایی است که وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی می باشد .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

bazar arabha kish

بازار عربها یا صفین از بازارهای قدیمی جزیره زیبای کیش است که مرکز خرید بومیان جزیره زیبایکیش از سالهای دور تا به امروز است . بازار عربها کیش کوچک می باشد و اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند و کمتر کسی در این بازار به زبان فارسی صحبت می کند .این دارای بازار یک طبقه می باشد و از مرکز شهر کیش تقریبا دور می باشد و همین دلیل مسافرین کمی به این بازار برای خرید می روند. از این بازار خرید کردن مناسب برای مردم کم در آمد می باشد چون کالاهای بازار خیلی ارزانتر از بازارهای دیگر جزیره است و اجناس در بازار از تنوع خوبی برخوردار است . بازار عربها کیش در نزدیکی بازار پارس خلیج است  اسکله ی زیبا و ساحل زیبای جزیره در نزدیکی بازار عربها کیش واقع شده است . خرید از بازار عربها حتی برای یک بار جذابیت زیادی برای مسافرین دارد که موجب می شود علاقه مندان دوباره به این بازار بروند . 

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

bazare morvarid kish

بازار مروارید کیش از بزرگترین بازارهای جزیره زیبای کیش می باشد و داری در یک طبقه است و از هنر معماری باستانی ایران و بناهای دوره‌ی هخامنشی  الهام گرفته شده است ساخته شد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد.  بازار مروارید کیش دارای هشت بازارچه و دوازده ورودی می باشد که هر کدام از بازارها با نام‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، بیستون، تیسفون، آریا و  ایران است. تالار مرکزی با هنرهای مس کاری ، گچ‌بری،  سنگ‌کاری و با آب‌نمای زیبا طراحی و تزئین شده است. بازار مروارید کیش با ۲۰۸ غرفه است که اکثرا فعال و دایر می باشند.  در بیشتر شبها مرکز خرید مروارید کیش برنامه اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی دارد .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

بازار مروارید کیش

بازار مروارید با الهام از بناهای دوره هخامنشیان  ساخته شده است. و دارای دوازده در ورودی و هشت بازارچه است که هر کدام با اسم‌های ایرانی, آپادانا, پرسپولیس, پاسارگارد, پارس, بیستون, ایران, تیسفون و آریا مشخص شده اند. بازار مروارید دارای 1 تالار مركزی است كه با هنر‌های گچبری, سنگ‌كاری, مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده و  این 8 بازارچه‌ را به هم پیوند داده است.
بازار مروارید کیش کالاهایی مثل پوشاک مردانه و زنانه , بلورجات ,لوازم ورزشی , اسباب بازی , عطر و ادکلن , لوازم خانگی , ساعت و ...عرضه می دارد.

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

بازار ساحلی مرجان کیش

 

 

مشخصات این هتل:

 

 

 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. 

 

 

 

غرفه های این هتل شامل:

 

 

 

200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.

آدرس:جاده جهان کیش

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

بازار ونوس کیش

توضیحات این هتل:

اين بازار در سال 1375 در فضايي به مساحت 26500متر مربع در 2 طبقه و با 310 غرفه در نوار سياحتي واقع شده است .

آدرس:بلوار ساحلی کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

دسته: تور هتلهای کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در وسط مراکز خريد و تفریحی قرار گرفته است، جزيره ای زیبا با آفتاب درخشان ، دريايی آبی قرار گرفته است. ساختمان هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئيت يک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه با دیزاین و طراحی متنوع و با مبلمانی راحت و فضایی خانوادگی می باشد. که در مجموع ۳۴ واحد هتل ساین رایز را تشکيل می دهد. اکثر اتاقها به آبهای آبی خليج فارس مشرف می باشد و موقعیت مکانی و نزدیکی به بازار پردیس ۲ باعث شده است که ميهمانان و مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند. رستوران هتل سان رایز کیش با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

آدرس هتل سان رایز کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار پردیس دو

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

hotel eram kish

هتل ارم کیش در بلند ترین ناحیه گردشگری شمال شرق جزيره زیبای کيش واقع شده است که به دريای خليج فارس نزدیک می باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي می باشد و محوطه و فضایی زيبا و سر سبز با گل وگياه و درختان نخل و  آبنمای زیبا طراحی و دیزاین شده است. هتل ارم کیش داراي محوطه زيبا 210 اتاق و 140  سوئيت آپارتمان در محوطه و با همه امکانات فروشگاه تجاري ،دو استخر و سونا و تالارهاي ویژه ازدواج و جشن تولد ,  کافي شاپ , رستوران سنتي ، رستوران با غذاهاي متنوع ايراني و خارجي،  رستوران گردان ،فست فود و همینطور 2 سالن آمفي تئاتر و  سالن کنفرانس چهل نفره می باشد. سالن گالري, کلوپ تفریحی و ورزشي و سالن بيليارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد . شکل پلکاني هتل بزرگ ارم آن موجب شده که 80 % اتاق ها روبه سمت دريا باشد و اتاق هایي که به سمت جزيره هستند به علت احاطه داشتن به جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظيرش، مناظر زیبایی اتاقهای رو به دریا دارد . سوئيت آپارتمان ها در باغی از نخلستان و گل و گياه و  و فضاي سبز واقع شده است.

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

دسته: تور هتلهای کیش

hotel aftabe sharghe kish

هتل آفتاب شرق کیش در اول جاده جهان در ناحیه بومی نشین جزیره زیبای کیش با چشم اندازی زیبا و بسیار جذاب و تماشایی می باشد . هتل دارای اتاقهای بشکل سینگل و خانوادگی است و همه امکانات و خدماتی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است . همچنین هتل دارای اتاق ماساژ است که می توانید در این اتاق دقایقی را در آرامش سپری کنید . ترانسفر فرودگاه هم هتل آفتاب شرق کیش برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است . کسانی که به بیلیارد و دوچرخه سواری علاقه مند هستند هم می توانند برنامه فعالیتهایی که علاقه مند هستند را در هتل داشته باشند. رستوران هتل آفتاب شرق کیش غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است و از مسافران و میهمانان هتل آفتاب شرق کیش پذیرایی می شود.

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

 

hotel abad garan kish

هتل آبادگران کیش مجلل و زیبا به شکل سویت های بسیار مجهز است. هتل آبادگران کیش هتل ساحلی است که سرو غذا در رستوران زیبای میر مهنا و دوچرخه سواری در سواحل دریا را برای مسافران مهیا کرده است. هتل آبادگران کیش دارای ترانسفر فرودگاه می باشد و به استقبال مسافران می رود . رستوران هتل شیک و زیبا می باشد و با غذاهای لذیذ و متنوع از مسافران و میهمانان خود پذیرایی می کند.

آدرس هتل آبادگران کیش : جزیره کيش ٫ خيابان پروين اعتصامى ، جنب رستوران ميرمهنا 

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

hotel aramis kish

این هتل مجهز و زیبا است به مراکز خرید و تفریحی نزدیک میباشد.

امکانات :  کافى شاپ لابى ، کافى شاپ فضاى باز ، خشکشویی  ، مینى بار ،  صندوق امانات  ، خدمات خانه داری  24ساعته

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به مرکزهای خرید و بازارهای جزیره کیش نزدیک می باشد. در نزدیکی هتل آریان کیش بازار پانیذ و بازار پردیس قرار دارد. هتل آریان کیش تقریبا 70 اتاق مجهز دارد . از امکانات هتل :  خشکشویی و سالن بیلیارد و سالن اجتماعات  کافی شاپ و رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ ودیگر امکانات دیگر می باشد.

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

Hotel shayan kish

از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش هتل شایان کیش می باشد . هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده، سوئیتهای رویال و ساحلی، رویال، اتاقهای هتل بسیار زیباو لوکس می باشند و روبه جزیره و دریا هستند. امکانات هتل شایان کیش : آرایشگاه، رستورانهای ایرانی و فرنگی با طراحی زیبا، کافی شاپ , سالن کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ ویژه هتل ، خشکشوئی و لباسشویی همچنین امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مراکز خرید و دریا را دارد و خدمات پذیرائی بسیار مناسب برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. به خاطر موقعیت مکانی که در مراکز اطراف سیاحتی کیش چشم انداز بسیار زیبایی دارد و دسترسی آسانی به ساحل دریا دارد . فرودگاه کیش با هتل شایان کیش 7 km و تا دورترین مراکز خرید و تجاری 3 km فاصله دارد. 

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 
hotel helia kish

هتل هلیا چهار ستاره زیبا ,میان میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای بسیار کم از دریا و مرکزهای خرید,در قسمت سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است.هتل دارای اتاق : دو تخته ,سه ,چهار و پنج تخته است. اکثر اتاقها دارای امکانات : تلویزیون ال سی دی, صندوق امانت و یخچال و مینی بار شارژ می باشند و سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای بسیار زیبا و بهداشتی با تجهیزات می باشد.
لابی زیبای هتل با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال می باشد و فضای زیبای داخل هتل سرسبز با آبنمای زیبا و سرویس کافی شاپ پذیرایی از میهمانان را تدارک دیده است. رستوران زیبای هتل با صبحانه و بوفه کامل و ناهار با منوی آزاد و با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز هتل است.



:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

معبد بودای خوابیده یا بودای لمیده بانکوک تایلند :

معبد بودای خوابیده ( Wat Pho ) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند است که ترکیبی از تاریخ وعلم پزشکی سنتی تایلندی است. همچنین این معبد مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی است. بیش از 1000 مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به خاطر وجود مجسمه بودای خوابیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول 46 متر و بلندی 15 متر است. 
این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس واقع شده است.

درباره بانکوک


درباره بانکوک :

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند و بزرگترین شهر آن است. بانکوک در مرکز تایلند واقع شده و مساحت آن در حدود 1500 کیلومتر مربع است. 
نام رسمی و محلی این شهر "کرونگتپ" ( Krungthep ) به معنای شهر فرشته ها است ولی اکثر خارجی ها از نام بانکگوک استفاده می کنند. مردم محل نام بانگکوک را برای یکی از مناطق این شهر به کار می برند. 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو بانکوک تایلند

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو بانکوک تایلند :

این مجسمه نشسته بودا ( درحال مدیتیشن ) از یشم سبز ساخته شده و با لباسی از طلا تزئین شده است و حدود 45 سانتیمتر بلندی دارد. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو ( Wat Phra Kaew ) در مجموعه گرند پالاس ( Grand Palace ) واقع است.

چشم اندازهای ساموئی تایلند


چشم اندازهای ساموئی تایلند :

سامویی از لحاظ تاریخ و تنوع جاذبه ها نسبت به سایر مقاصد توریستی تایلند برتری دارد. از چشم اندازهای فوق العاده ی کوهستان های ناهموار گرفته تا عینک های آفتابی عجیب راهبان بودایی را در اینجا خواهید دید. از مبارزه های بین تمساح ها و مزرعه ی مارها گرفته تا معبد بودای اعظم یا اشکال عجیب کوه های اطراف محبوبیت فراگیری دارند. در کل، به حدی جاذبه های عجیب در اینجا هست که شما را مجور می کند زیباترین و راحت ترین استخرها را ترک کنید و به بازدید از اینها بپردازید. 
از لحاظ جغرافیایی این جزیره بسیار ساده است. حاشیه ی جزیره با خط ساحلی باریک مملو از درختان نخل پوشیده است و در وسط جزیره نیز کوهستان ها و برآمدگی های عظیمی وجود دارد. گفته می شود که راس این کوه ها حدود 355 تا 635 متر بالاتر از سطح دریا می باشند. در هر حالت هر گوشه ای از این جزیره چشم انداز فوق العاده ای دارد. 

مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور تایلند   تور تایلند اردیبهشت 93 تور تایلند خرداد 93  تور لحظه آخری تایلند

 



:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش که در  جزیره کیش واقع شده است توسط حسین ثابت سرمایه گذاری شده است. این هتل به سبک تخت جمشید و به افتخار  ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌طراحی و ساخته شده است.این هتل دارای دو نمای رو به دریا و رو به باغ است، هتل دارای امکاناتی از قبیل :تخفیف پارک دلفین ها،باغ پرندگان ،گشت به مراکز خرید،ترانسفر فرودگاه و گشت جزیره است.همچنین هتل نزدیک به دریا و رستوران و پیست دوچرخه سواری نیز است.

عکسها و تصاویر هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

 

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

این هتل 3 ستاره بسیار تمیز و لوکس است و نزدیک به بازار ونوس و مراکز خرید است.

آدرس : جزیره  کيش ٫ جنب بازار ونوس 

 

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره ی سان رایز در مرکز  شهر و در کنار مراکز خرید و تفریحی قرار گرفته است.و دارای چهار طبقه  و هر طبقه دارای هشت تا ده سوئیت يک خوابه تا سه خوابه با طراحی زیبا است و در کل سی و چهار  واحد است.اتاقها رو به دریای خلیج فارس و هتل نزدیک بازار پردیس دو  است

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل تاپ رز کیش دارای امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی, گشت جزیره ی رایگان , رستوران و بیست درصد تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان می باشد. این هتل حدود دوازده هزار و پانصد متر مربع مساحت دارد که در شمال شرقی کیش ساخته شده است. همچنین دارای پنجاه اتاق و صد و چهل  تخت خواب می باشد.


عکس هتل تاپ رز کیش

 

 

 


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

 هتل پارسیان کیش دارای امکاناتی از قبیل :سالن کنفرانس , سالن زيبايى بانوان, کافى شاپ لابى , روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار , صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها می باشد


عکس هتل پارسیان کیش


عکس کیش هتل پارسیان

آدرس:جنب بازار زيتون-هتل پارسیان کیش
تلفن:4424991-



:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بنای هارونیه مشهد

بنای هارونیه مشهد

 


بنای هارونیه مشهد مکان تاریخی است که در شش صدمتری  آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی واقعه شده است. این مکان تاریخی انحصاران مقبره ای بوده است که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران در آن زمان ساخته شده است. در کنار این مکان سنگ مشکی موجود است که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن های 7 تا 8 هجری قمری میزیسته است. بنای هارونیه مشهد در مرکز شهر طوس واقعه شده است, شکل این بنا مکعب شکل بوده است. بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی بی مانند می باشد. این بنا در بیست و پنچ کیلومتری  جاده ی مشهد قرار دارد. بنای هارونیه مشهد مدتی نیز خانقاه بوده است.

بنای هارونیه مشهد

 

باغ موزه نادرشاه مشهد

باغ موزه نادرشاه مشهد


موزه نادرشاه مشهد که در باغی  زیبا ساخته شده است و مقبره  نادرشاه "حکمران بزرگ افشاری" در این باغ قرار دارد. باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدا  مشهد  واقع شده است. در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این باغ به دستور نادر شاه در سال ۱۱۴۵ روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.
نادرقلی ملقب به تهماسب‌قلی خان و نادر شاه از ایل افشار خراسان از ۱۱۱۴ خورشیدی تا بیست و هشت خرداد ۱۱۲۶ خورشیدی، پادشاه ایران و بنیانگذار دودمان افشاریه است. این پادشاه از مشهورترین پادشاهان ایران می باشد که پس از اسلام به حکومت رسیده است و بسیاری از تاریخ نویسان او را قدرتمندترین پادشاه ایرانی بعد اسلام می دانند. این پادشاه با سرکوب افغانها و بیرون راندن عثمانی ها و روسیه از کشورمان و تجدید استقلال ایران و همچنین فتح هندوستان و ترکستان و جنگهای پیرزومندانه او سبب شهرت بسیارش شد. در واقع نادرشاه برای آخرین بار ایران را به محدوده طبیعی فلات ایران رسانید.این پادشاه را در اروپا لقب "آخرین جهانگشای شرق" , "ناپلئون ایران" , "اسکندر دوم" داده اند.

 عکس باغ موزه نادرشاه مشهد

 

پارک بزرگ ملت مشهد

پارک بزرگ ملت مشهد

 

پارک بزرگ ملت مشهد با مساحتی حدود هفتاد و دو هکتار  در سال 1345 در ابتدای بلوار وکیل‌آبادساخته شد. این مجموعه جزء یکی از بزرگترین و اصلی ترین مجموعه های تفریحی و گردشگری شهر مشهد محسوب می شود. این پارک دارای چهار ورودی می باشد که ورودی جدیدی نیز در حال ساخت می باشد. این وروی ها شامل ورودی شمالی (بلوار معلم), ورودی جنوبی( وکیل آباد), ورودی غربی (بلوار وکیل آباد), ورودی شرقی(بلوار آزادی) می باشد, همچنین ورودی جدیدی که در حال ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شما شرقی(چهارراه آزاد شهر) می باشد.

 

 

بوستان بابا قدرت مشهد

بوستان بابا قدرت مشهد

بوستان بابا قدرت مشهد در انتهای بلوار فرودگاه مشهد واقع شده است. وسعت آن حدود بیست هکتار است و در سال 1380 شمسی افتتاح شده است. در سال‌های اولیه دهه 1340 شمسی جنگل‌های مصنوعی در منطقه مزبور ساخته شده و پس از آن فرودگاه مشهد احداث شده است. از سال 1370 شمسی این محدوده به عنوان کمپ زائران شناخته شده بود.
همچنین تا پایان خرداد 1379 به عنوان ساختمان اداری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد شناخته میشد.در سال 1380 ساختمان مرکزی به مکانی دیگر انتقال یافت و این مکان به بوستان بابا قدرت نامیده شد.

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد

مسجد گوهرشاد مشهد جزء بزرگترین مسجدهای 4 ایوانی ایران می باشد که در سال هشتصد و بیست و یک هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری ساخته شد است. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد ساخته شده است. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای 4 ایوان  می باشد. که این ایوان ها به نام های: مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان می باشد. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره می باشد که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده است. یکی از زیبالیی های این مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان می باشد.

 

آرامگاه ابوالقاسم فردوسی مشهد

آرامگاه ابوالقاسم فردوسی مشهد

در سال 1313 به یاد ابوالقاسم فردوسی در نزدیکی شهر مشهد بنایی افتتاح شد. این بنای فرهنگی در 20 کیلومتری شهر مشهد می باشد این مجموعه به باغ فردوسی مشهور می باشد. زمانی که می خواهید به این مکان بیایید می توانید قبل از آمدن از شهر تاریخی با قدمت دیرینه ی "تابران" دیدن کنید. این شهر محل تولد محمد غزالی می باشد و همچنین و نزدیک به زندان هارونیه می باشد. زمانی که از ضلع شرقی این مجموعه مسافتی بالغ بر بیست و هشت کیلومتر را رد کنید به محل تولد ابولقاسم فردوسی می رسید. زادگاه این شاعر پرآوزه روستای پاژ می باشد. امروزه این روستا خراب شده است. این روستا به دست پهلوان بزرگ ایرانی توس بنا شده است.

موزه مرکزی مشهد

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 ه.ق تاسیس شد و یکی از باارزش ترین  موزه های ایران محسوب می شود. این موزه در ضلع شمال شرقی صحن امام خمینی (ره) واقعه شده است. این موزه شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخی، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... می باشد. در این موزه کتیبه های  تاریخی و نسخ ارزشمند تاریخی دیگری  نیز دارا می باشد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر 11قسمت در این موزه موجود است که اشیاء نفیس و گرانبهای را از هم جدا کرده و به نمایش در آورده است.



مجموعه تفریحی کوهسنگی مشهد

معرفی مشهد

مجموعه تفریحی کوهسنگی مشهد



کوهسنگی مشهد مثلثی شکل بوده و قسمت بیشتر آن را ارتفاعات سنگی تشکیل می‌دهد. این مجموعه که در مجاورت 2 کوه با ارتفاع کم سنگی ساخته شده و به دلیل شکل و جنس خاص این کوها نام‌ این مجموعه را کوهسنگی گذاشته اند.
شما می توانید از ارتفاعات کوهسنگی منظره زیبایی از شهر مشهد و حرم مطهرامارضا(ع) را ببینید. باغ‌های بسیاری که در اطاف این مجموعه قرار دارد بر زیبایی کوهسنگی مشهد می افزاید. کوهسنگی همان مکانی می باشد که براساس  روایات معتبره اسلامی حضرت رضا(ع) در جریان هجرت خود به ایران زمانی که به عارفی (مثقب) وارد شد به این کوه تکیه داده  و بیان کرده است که: " خداوند به آن برکت دهد". این کوه قدمت باستانی نیز دارد و در زما تیموریان و صفویان در تارخ به این کوه اشاراتی شده است.


هتل بین المللی مجلل قصر طلایی

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی :

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است. 
طبق اعلام هتل هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بها و بالاي 6 سال تمام بها مي باشد...

    امکانات :
  • آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری
  • کافی نت
  • پزشک مقیم
  • پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی
  • پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته

 

شهربازی پارک ملت مشهد

شهربازی پارک ملت مشهد


شهربازی پارک ملت مشهد دارای وسعتی برابر با 4 هکتار است. که این شهربازی  مجموعه ای از پارک بزرگ ملت شهر مشهد می باشد. این پارک با همت و تلاش شهرداری مشهد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و متخصصان ساخت ماشین‌آلات تفریحی ساخته شده است, این شهربازی سال 1383 افتتاح شد. در سال هشتاد این پروژ با قراردادی که بین شهرداری و بخش خصوصی بود به اجرا در آمد که پس از 3 سال به پایان رسید. شهربازی پارک ملت مشهد دارای انواع وسایل بازی، مناسب کودک تا بزرگسال می باشد



:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل ساحلی جمیرا دبی

هتل ساحلی جمیرا دبی

هتل مجلل و پنج ستاره ساحلی جمیرا، دارای بیست تریا و رستوران، ساحل اختصاصی، پنج استخر و دیوار عاج دار (برای دیوار نوردی)  است و اتاقهایش رو به دریا هستند علاقه مندان می توانند از پارک آبی وادی که در نزدیک هتل است به رایگان استفاده کنند.اتاقهای بزرگ هتل پنجره های بزرگ رو به دریای خلیج فارس دارند.اتاقها مجهز به تلویزیون LCD و اینترنت رایگان نیز هستند.رستوران هتل انواع غذاهای آرژانتینی، ایتالیایی، تگزاسی، لبنانی و مکزیکی را ارائه می دهد.از امکانات ورزشی هتل می توان باشگاه ورزشی ،زمین تنیس،مرکز غواصی،استخر آب گرم کلاسهای ایروبیک ، باشگاه کودکان را نام برد.هتل ده دقیقه با مرکز خرید و بیست کیلومتر با فرودگاه نیز فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی,تور دبی بهار 93 ,قیمت تور دبی,تور دبی تعطیلات خرداد 93 ,رزرو تور دبی, ارزانترین تورهای دبی ,تور دبی خرداد 93  ,تور لحظه آخری دبی ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور دبی اردیبهشت 93 ,بهترین تور های دبی ,تور دبی 93 ,تور ارزان دبی

 

هتل کاپترون دبی

هتل کاپترون دبی

هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی,تور دبی بهار 93 ,قیمت تور دبی,تور دبی تعطیلات خرداد 93 ,رزرو تور دبی, ارزانترین تورهای دبی ,تور دبی خرداد 93  ,تور لحظه آخری دبی ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور دبی اردیبهشت 93 ,بهترین تور های دبی ,تور دبی 93 ,تور ارزان دبی

 

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگری نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی,تور دبی بهار 93 ,قیمت تور دبی,تور دبی تعطیلات خرداد 93 ,رزرو تور دبی, ارزانترین تورهای دبی ,تور دبی خرداد 93  ,تور لحظه آخری دبی ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور دبی اردیبهشت 93 ,بهترین تور های دبی ,تور دبی 93 ,تور ارزان دبی

 

هتل لوتوس بوتیک دبی

هتل لوتوس بوتیک دبی

هتل چهار ستاره ی لوتوس بوتیک ، در منطقه ی دیره واقع شده است این هتل شامل هشتاد اتاق و سوئیت بزرگ است و همچنین دارای بزرگترین اتاق میهمان به مساحت چهل و هفت متر مربع نیز هست.هتل سه رستوران دارد که انواع غذاهای آسیایی را سرو میکنند.امکانات رفاهی هتل از قبیل کافی شاپ،استخر بام،مرکز سلامت،ماساژ درمانی،ترانسفر رایگان به فرودگاه،ایوان آفتاب است.هتل لوتوس فاصله ی کمی تا فرودگاه دارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی,تور دبی بهار 93 ,قیمت تور دبی,تور دبی تعطیلات خرداد 93 ,رزرو تور دبی, ارزانترین تورهای دبی ,تور دبی خرداد 93  ,تور لحظه آخری دبی ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور دبی اردیبهشت 93 ,بهترین تور های دبی ,تور دبی 93 ,تور ارزان دبی

 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال بسیار مجلل و لوکس است و دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا،حمام ترکی و بخار ،مرکز سلامت و آبگرم ،ماساژ ،استخر روباز ،بالکن برای حمام آفتاب و خدمات نگهداری از کودکان است.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه بسیار مجهز و صرافی در هتل وجود دارد و دارای ترانسفر رایگان به فرودگاه است .

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی,تور دبی بهار 93 ,قیمت تور دبی,تور دبی تعطیلات خرداد 93 ,رزرو تور دبی, ارزانترین تورهای دبی ,تور دبی خرداد 93  ,تور لحظه آخری دبی ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور دبی اردیبهشت 93 ,بهترین تور های دبی ,تور دبی 93 ,تور ارزان دبی

 

هتل رامادا دبی

هتل رامادا دبی

هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

این هتل 4 ستاره که در میدان تقسیم واقع شده است اتاقهایی با دکورهای زیبای کارتونی است و سراسر هتل با شخصیتهای کارتونی طراحی شده اند.هتل دارای یک رستوران شیشه ای است که در بالاترین طبقه واقع شده است و چشم انداز زیبای شهر نمایان است.هتل دارای ظرفیت صد نفر است و به مراکز فرهنگی ، کنسرتها و نمایشگاهها نزدیک است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

این هتل پنج ستاره که در نزدیک میدان تقسیم و مجیدیک لی قرار گرفته است خدماتی از قبیل پارکینگ رایگان،اینترنت بی سیم رایگان،اتاق جلسه و کنفرانس و بسیاری امکانات دیگر را ارائه می دهد.همه ی اتاقها مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،اینترنت،حمام مجهز و اتاقهای مبله شده است.هتل دارای دو رستوران و دو تریا است و یک قنادی است و صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود.هتل گرند جواهر تا فرودگاه آتاتورک هجده دقیقه فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل کرون پلازای استانبول

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل زیبای 5 ستاره در منطقه ای تاریخی از شهر استانبول قرار گرفته است.هتل در محیطی عالی قرار دارد و به راحتی به مراکز تاریخی ،مساجد و بازار دسترسی دارد.ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل قرار دارد و به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی دارید.رستوران لاله که در هتل است انواع غذاهای خارجی را سرو میکند و صبحانه به صورت سلف سرویس است.هتل دارای سالن بدنسازی،استخر و حمام مجهز است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

هتل 5 ستاره شرایتون که به فرودگاه آتاتورک نزدیک است و در منطقه ی آتاکوی مارینا واقع شده است دارای چشم انداز زیبای دریای مرمر است.همه اتاقها با معماری مدرن و مجهز طراحی شده اند.هتل دارای استخر آب گرم و سرپوشیده ،سونا،زمین تنیس،سالن بدنسازی ،خدمات ماساژ و اینترنت پر سرعت است.هتل دارای دو رستوران که انواع غذاهای بین المللی و بومی را سرو میکنند تریای هتل انواع نوشیدنی با چشم انداز زیبای دریای مرمر  ارائه میکند.هتل نزدیک مراکز تجاری کاروس و گالریا قرار دارد.و تا بنای تاریخی سلطان احمد ده دقیقه فاصله دارد.هتل دارای ترانسفر به مراکز گردهمایی نیز هست

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل پنج ستاره که در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است و رو به تنگه بسفر است.هتل دارای اتاقهای مجلل و با شکوه است اتاقها دارای پنجره های بزرگ حمام مدرن،بالکن رو به چشم انداز زیبای تنگه بسفر و باغ و به سبک هنری طراحی شده است.در رستوران هتل و تریا انواع غذها دریایی و نوشیدنی های گوناگون سرو می شود. در هنگام سرو عصرانه موسیقی پیانو زنده اجرا می شود.رستوران اژدها هتل غذاهای شسوانی و کاستونی را سرو میکند.مرکز سلامت هتل کلاسهای تنیس،اسکواش و ایروبیک را برگزار می کند.تختهای مخصوص آفتاب دورتا دور استخر چیده شده اند.هتل تا اتاق کنفرانس چهار صد متر و تا کاخ تاپکاپی سه و نیم کیلومتر فاصله داردو تا فرودگاه سی دقیقه و تا مترو ده دقیقه نیز فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

این هتل پنج ستاره که در مرکز تجاری و تفریحی استانبول واقع شده است و در مجاور تنگه بسفر و مرکز خرید مترو سیتی قرار دارد هتل به تمام راههای اصلی پیوسته است.و تمام اتاقها مجز می باشند.و رستوران هتل انواع غذهای ترکی و بین المللی را سرو میکند.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول

این هتل پنج ستاره در مرکز تجاری و اداری استانبول واقع شده است و به دلیل مجاور بودن با ایستگاه مترو به تمام نقاط شهر دسترسی راحت دارد.هتل دارای استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی ،سالن بدنسازی است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل پنج ستاره تایتانیک بیزینس که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است.اتاقهای هتل بسیار تمیز و راحت است و پرسنل هتل با کیفیت عالی از مسافران استقبال و پذیرایی میکنند.امکانهات رفاهی هتل از قبیل استخر روباز،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،ایوان مخصوص آفتاب ،خدمات نگهداری از کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری است.هتل شامل صد و نود و دو اتاق است .در هتل یک صرافی ،اتاق جلسه ی مجهز و چندین فروشگاه وجود دارد.هتل دارای باغ است که میتوانید به استراحت بپردازید  و امکانات ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ و اسکواش دارد

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مار مارا تکسیم استانبول

این هتل مجلل پنج ستاره که در منطقه ی تکسیم واقع شده است در مجاور ایستگاه حمل و نقل واقع شده است.اتاقهای هتل بزرگ و شیک بوده و مجهز به تلویزیون ال سی دی ،حمام اختصاصی و مجهز،دکوراسیون مدرن،و بالکن با چشم انداز زیبای شهر است.دسترسی به پل بسفر و بازارهای معروف و کاخ تاریخی از این هتل بسیار راحت است و پیاده میتوانید بروید.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای ترکی و عثمانی و نوشیدنی را سرو میکند.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل 5 ستاره الیت وورد که در موقعیتی عالی و نزدیک میدان تقسیم واقع شده است.هتل دارای دویست و چهل و پنج اتاق راحت و مدرن است.که دارای امکانات رفاهی مانند حمام مدرن و اتاقهای مبله شده به سبک کلاسیک است.هتل دارای 6 رستوران و تریا است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر سرپوشیده و استخر مخصوص کودکان،حمام ترکی و سنتی است.هتل تا کاخ توپکاپی ،بازار و مسجد کبود سه کیلومتر فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل گرند هالیک استانبول

هتل گرند هالیک استانبول

این هتل چهار ستاره در محیطی عالی استانبول واقع شده است و دسترسی راحت به همه ی مکانهای دیدنی و تفریحی شهر دارد.هتل گرند هالیک شامل صد و هفتاد و هفت اتاق و سوئیت است. و اتاقها مجهز به سیستم تهویه،اینترنت و امکانات لازم میباشد.هتل دارای سه رستوران و تریا می باشد که انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی را سرو میکنند.رستورانی با نام آدالی در طبقه 8 این هتل دارای چشم اندازه زیبای شهر است و انواع غذاهای ترکی را ارائه می دهد.هتل تا میدان تقسیم و بازار بزرگ فقط یک ربع فاصله دارد.ایستگاه مترو پنجاه متر با هتل فاصله دارد

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد 
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل گراند لیزا استانبول

این هتل سه ستاره که در منطقه ی تاپکاپی واقع شده است. هتل در کنار بازار بزرگ،موزه ایا صوفیه،کاخ تاپکاپی،مسجد کبود ،بازار گراند و دانشگاه استانبول وقرار گرفته است.هتل دارای سی و شش اتاق مجهز و تزیین شده است. همچنین دارای سیستم تهویه،تلویزیون،اینترنت بی سیم و تلفن با خط مستقیم است.


:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای هتل مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز می باشد.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی

 

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور و در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است.هتل دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی

 

هتل داینستی کوالالامپور مالزی

هتل داینستی کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره داینستی دارای استخر روباز ،فروشگاههای گوناگون ،صرافی ،مرکز بدنسازی،اتاق جلسه مجهز اتومبیل برای اجاره است.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی

 

هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگ مالزی

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحل است و تا مرکز شهر بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه نیز فاصله دارد.بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ و اقیانوس است.هتل دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی در نزدیکی این هتل است.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی

 

هتل برجایا تایمز اسکوار کوالالامپور مالزی

هتل برجایا تایمز اسکوار کوالالامپور مالزی

این هتل چهار ستاره که در کوالالامپور مالزی و در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است دارای چشم انداز زیبای شهر ودر بالای بام جهان است.هتل دارای سالن کنفرانس ،پارک سرپوشیده،سینما 2 و 3 بعدی ،نه سینما و شصت و پنج رستوران نیز هست هتل نزدیک به مراکز خرید و رستورانها می باشد.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی

 

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل چهار ستاره هالیدی در بهترین مکان پانتای تنگاه و در منطقه ی ساحلی شهر لنکاوی مالزی واقع شده است این هتل زیبا درای چشم انداز زیبای ساحلی می باشد و رستورانهای گوناگون و تریاها در اطراف هتل با چشم انداز دیدنی قرار گرفته اند.هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم،سونا ، جکوزی ، اتاقهای لوکس رو به دریا و سوئیتهای با باکن اختصاصی نیز هست.و همه ی اتاقها دارای امکانات مدرن و مجهز و استاندارد می باشند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی
 

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

این هتل 4 ستاره که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و تا فروشگاهها ،مراکز تفریحی و رستورانها فاصله ی کمی دارد هتل بین مرکز خرید بوکیت بینتانگ و برجهای دوقلو واقع شده است.هتل نزدیک ایستگاه مترو و مرکز همایش است.هتل دارای استخر روباز ،خدمات آب گرم و اتاقهای مدرن و زیبا است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو میکند

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی

 

هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

 هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره سانوی ریزورت دارای محیط مجلل و مدرن است و در محیطی عالی واقع شده است.همه ی اتاقهای این هتل بسیار تمیز و راحت است.هتل دارای امکاناتی مانندمرکز آب گرم ،ماساژ درمانی ،استخر ،خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی کودکان هتل شامل چهار صد و سی و نه اتاق است و چنین فروشگاه و یک صرافی در هتل وجود دارد.هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس و بولینگ است

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی تور مالزی خرداد 93 ,رزرو تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی,تور مالزی از مشهد,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,بهترین تورهای مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,تور مالزی تعطیلات خرداد 93 ,نرخ تور مالزی,تور لحظه آخری مالزی
 

هتل لیگند کوالالامپور مالزی 

هتل لیگند کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره لیگند که در کوالالامپور مالزی و در بالای مجتمع مال شاپ واقع شده است و در مقابل مرکز تجاری پوترا است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر روباز،کامپیوتر شخصی،ترانسفر رایگان،سالن بدنسازی است. اتاقها دارای حمام اختصاصی و مجهز،تلویزیون با گیرنده ماهواره،مینی بار و چای ساز است.در رستوران دی اتاس انواع غذاهای بین المللی به شکل سلف سرویس به میهمانان ارائه می شود و رستوران چینی ،ژاپنی و تریای هتل آماده پذیرایی از میهمانان هتل است.هتل تا فرودگاه پنجاه و پنج دقیقه و تا مکانهای تفریحی و غار باتو ده دقیقه فاصله دارد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

جاذبه های دیدنی مالزی

 

جزیره پورت دیکسون مالزی

 

جزیره پورت دیکسون مالزی

معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی است . نزدیکی به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع آن را محلی برای میزبان کاری و تفریحی تبدیل کرده است . پورت دیکسون دارای خط ساحلی تقریبا صافی است که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درختهای کاسواریان سایه دار احاطه شده است . تلوک کمانگ که در 9 مایلی جاده ساحلی واقع شده است یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است. مجموعه ای از اقامتگاههای پنج ستاره کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است.

 

مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

جزایر جوهور مالزی

 

جزایر جوهور مالزی

جوهور جنوبی ترین ایالت شبه جزیره مالزی , دارای تاریخی غنی است و مکانی امن برای عاشقان طبیعت می باشد. این ایالت دارای خط ساحلی بکر و دست نخورده ای است که در کنار دریای چین جنوبی از سوی شرق واقع شده است. امتداد سواحل آن از جنوبی ترین نقطه به سوی غرب چشم اندازهای تنگه مالاکا را دارد. جوهور بارو مرکز ایالت محل ساختمانهای تاریخی بسیار و وقایع برجسته تاریخی است . فعالیتهای ورزشی آبی مانند غواصی سطحی , موج سواری , قایق سواری و دریا نوردی و کایاک سواری وجود دارد . این جزیره نقطه آغاز ایده آلی در مناطق استوایی است که به خاطر درختان نخل بلندش , شنهای سفید و پناهگاههای خلوت و دنجش مشهور می باشد.

 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

 

جزیره دیسارو مالزی



این مکان ساحلی محبوب در جوهور محل مناسبی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی است. میدان گلف 18 حفره ای آن مشرف به منظره با شکوه دریای چین جنوب شرقی است . دیسارو شامل 25 کیلومتر ساحل و پوشیده از نخل است . این مکان در گوشه جنوب شرقی جوهور در فاصله 98 کیلومتری جوهور بارو واقع شده است. آبهای این منطقه برای شنا کردن , اسکی روی آب , قایقرانی و دریانوردی با قایقهای تند رو مناسب است . در دیسارو می توانید پرواز با هواپیماهای فوق سبک را بیاموزید و یا در مسابقات ماشین سواری شرکت کنید . فعالیتهای تفریحی دیگری مانند: جنگل پیمایی , اسب سواری , تیرو کمان و ماشین سواری در جاده های خاکی را نیز شامل می شود. اقامت در این محل که دارای هتل ها و کلبه های ییلاقی است , خوابگاه های کم هزینه و زمینهای مخصوص چادر زنی نیز در دسترس است.


 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

جزیره لنکاوی مالزی

 

 جزیره لنکاوی مالزی

لنکاوی سرزمینی است که به خاطر سواحل آب گرم , آسمان آبی روشن و شگفتی های طبیعی اش شهرت یافته است . لنکاوی بزرگترین جزیره از مجمع الجزایری است که اندکی دور از ساحل در ایالت قدح , در شمال خاور دور شبه جزیره مالزی قرار گرفته است . این جزیره در میان 99 جزیره مجمع الجزایر همچون گوهری می درخشد . لنکاوی مقصدی برای گذراندن تعطیلات متنوع با امکانات و زیر سازی در سطح جهانی است . این جزیره دارای یک فرودگاه مدرن بین المللی , راههای عالی , تفرجگاههای باشکوه , هتلهای اقتصادی , اقامتگاههای بسیار لوکس میزبان فعالیتهای تفریحی می باشد. بر طبق فرهنگ مردم محلی , لنکاوی اسمش را از عقاب یا هلانگ گرفته است . این ساحل ماسه ای پهناور آرامش بکر و بی نظیری را عرضه می دارد و محلی ایده آل برای پیک نیک است .


 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

 

جزیره پنانگ مالزی



جزیره پنانگ مالزی

جزیره ای بهشتی سرشار از گل و شکوفه است که به مروارید شرق مشهور شده است . پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاههای اقامتی مالزی است . این ایالت شامل جزیره پنانگ و باریکه ای از سرزمین اصلی است . مرکز آن جرج تاون است که یکی از شهرهای عمده مجذوب کننده با بناهای تاریخی و سوابق فرهنگی می باشد. خط ساحلی شمالی پنانگ با گسترده ای از شنهای طلایی و آبهای پر تلالو , مکان شناخته شده ای برای خارجیان و دیدار کنندگان محلی جهت گذراندن تعطیلات می باشد. باتر فرینقی که در امتداد جاده ساحلی شمال غربی جرج تاون واقع شده است . یکی از محبوبترین سواحل پنانگ می باشد. که در آن هتلها و اقامتگاههایی با استاندارد های بین المللی واقع شده است . هنگام غروب خورشید , باتو فرینقی با بازارهای رو باز خود که در آن همه نوع اجناس دریایی تا اجناس کادویی برای فروش عرضه می شود.


 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

 

جزیره پانگکور مالزی

 

جزیره پانگکور مالزی

جزیره پانگکور در منتهی الیه پیراک در ساحل غربی شبه جزیره مالزی , مکانی است آرامش بخش با سواحل ماسه ای سفید و دهکده های صیادی می باشد . نام پانگو احتمالا از کلمه تایلندی پانگ کو به معنی (جزیره زیبا) گرفته شده است . جاذبه های اصلی پانگور ,  شگفتی های سواحل طبیعی و دست نخورده آن در خط ساحل غربی است . ساحل ماسه ای طلایی با داشتن 1/5 km  امتداد به آبهای گرم فیروزه ای رنگ خود و حاشیه ای از درختان نارگیل بلند می باشد . در پانگکور از غذاخوردن در بیرون به خاطر وجود رستورانهایی که هم غذاهای محلی و هم غذاهای بین المللی سرو می کنند لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مراکز خرید ترکیه

 

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازه بزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی و یکپارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلی و تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان آمداه سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

بازار دیپو آنتالیا

بازار دیپو آنتالیا

 

از ویژگی های فروشگاه دیپو آنتالیا نزدیک بودن به فرودگاه است که این امکان را به خریداران می دهد تا در زمان اول ورود و یا در زمان خروج هدیه های فراموش شده خودشان را خریداری کنند که فروشگاه دیپو این ویژگی را دارد و مسافران آنتالیا میتوانند به راحتی در شروع سفر و یا در پایان سفر خود جنسهای مورد نیاز خودشان را تهیه و خرید کنند . مرکز خرید به صورتی است که میتواند بیشتر مایحتاج خریداران و مسافران را برطرف کند و از قسمت خروجی فروشگاه وارد فرودگاه آنتالیا بشوند. بازار از تنوع فروشگاهی و چند کافی نت و رستوران , مرکز تفریح برای کودکان , پارکینگ , تئاتر و سینما برای مسافران و خریداران تدارک دیده است اکثر برندهای معروف بین المللی در این بازار دارای شعبه می باشند.



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

جاذبه های گردشگری استانبول

 

 

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا  که معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و به نظر در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد  به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول , تور استانبول 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , تو راستانبول لحظه آخری ,تور استانبول اردیبهشت 93 , تور استانبول 93

 

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول , تور استانبول 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , تو راستانبول لحظه آخری ,تور استانبول اردیبهشت 93 , تور استانبول 93

 

 

کاخ توپکاپی استانبول



kakh topkapi

 کاخ توپکاپی استانبول محل زندگی سلطانهای عثمانی به مدت 391 سال بوده است و  از پر بازدیدترین و جذابترین مکان شهر استانبول می باشد.  معماری فوق العاده و حیاط های بسیار زیبایی دارد. این عمارت در سال 1924 زمانی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل شد.

کاخ توپکاپی استانبول مکان حرم سلطنتی هم در ان زمان بوده است. تور بازدید به صورت مجزا می باشد و گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از حرم را دارند باید به جز هزینه ورودی سیزده دلاری این عمارت، 10 دلار اضافه هم پرداخت کنند. ساعت  بازدید موزه از ساعت  9 صبح تا 7 عصر در اکثر روزها به غیر از سه شنبه ها باز می باشد .

مطالب مرتبط : تور استانبول , تور استانبول 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , تو راستانبول لحظه آخری ,تور استانبول اردیبهشت 93 , تور استانبول 93

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

dolmabakche

کاخ دلمه باغچه استانبول به موازات تنگه بسفر قرار گرفته است اهمیت تاریخی و جذابیت بسیار زیادی دارد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن 19 ساخته شده است ، و آخرین پادشاهان عثمانی از عمارت کاخ برای محل و مکان اقامت و پایگاه حکومت استفاده می شد . معماری خارجی و داخلی این کاخ استانبول از طراحی های اروپایی و عربی ترکیب شده است که بین این دو قاره دیده می شود. کاخ دلمه باغچه استانبول اکثر روزها به غیر از روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار عصر برای بازدید باز می باشد.


مطالب مرتبط : تور استانبول , تور استانبول 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , تو راستانبول لحظه آخری ,تور استانبول اردیبهشت 93 , تور استانبول 93

 

موزه باستان شناسی استانبول

muze bastan shenasi

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  موزه باستانشناسی استانبول در سال 1891 گشایش یافت و از 3 سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است. قسمت ورودی موزه تقریبا هشت دلار می باشد و اکثر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبخ تا 5 عصر برای بازدید باز می باشد.

 مطالب مرتبط : تور استانبول , تور استانبول 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , تو راستانبول لحظه آخری ,تور استانبول اردیبهشت 93 , تور استانبول 93

 

 

کلیسای چورا استانبول

kelisa chora

کلیسای چورا استانبول از اول با هدف کلیسای بیزانسی ساخته شد ولی بعدا به مسجد تبدیل گردید و همینک موزه می باشد . کاشی ها  و موزائیک ها بسیار زیبای کلیسای چورا استانبول ، باقیمانده نمونه هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی در دنیا می باشد . قسمت هایی از کلیسا در سال چهارصد ساخته شده و این روزها ساختمانی که دیده می شود تقریبا در سال 1500 ساخته شده است. کلیسای چورا حدودا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار گرفته است.  این موزه استانبول در اکثر روزها به غیر از روزهای چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح  تا 18:30 عصر برای بازدید باز می باشد. هزینه ورودی موزه شش دلار آمریکا می باشد .



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازارهای کیش

 

 

بازار زیتون کیش

مشخصات این بازار شامل:

 

مساحت این بازار52000 متر مربع وزیربنای آن  7000 مترمربع در سه طبقه می باشد.دراین بازار 95 غرفه تجاری و 12غرفه اداری وجود داردکه همگی مجهز به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستمهای صوتی مرکزی ، تلفن و فضای سبز وپارکینگ می باشند .

در داخل بازار نیز میتوان اجناسی از جمله:
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .

آدرس:بلوار ساحلی کیش

مطالب مرتبط : تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری کیش , تور کیش اردیبهشت 93

 

بازار ساحلی مرجان کیش

 

مشخصات این هتل:

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. 

غرفه های این هتل شامل:

200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.

آدرس:جاده جهان کیش

 

مطالب مرتبط : تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری کیش , تور کیش اردیبهشت 93

 

 

بازار عربها کیش

مشخصات این بازار:

این بازار نیز سرپوشیده است،مساحت این بازار2/300است،تعداد غرفه ها70،این فروشگاه نیز دارای بانک تجارت و ملی است و در آن نیز رستوران و کافی شاب وجود دارد.

فعالیت های غرفه این بازار شامل:

پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و.........

آدرس: شهر سفین

 

مطالب مرتبط : تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری کیش , تور کیش اردیبهشت 93

 

بازار ونوس کیش

 

توضیحات این هتل:

اين بازار در سال 1375 در فضايي به مساحت 26500متر مربع در 2 طبقه و با 310 غرفه در نوار سياحتي واقع شده است .

آدرس:بلوار ساحلی کیش

مطالب مرتبط : تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری کیش , تور کیش اردیبهشت 93

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

 

مشخصات این هتل شامل:

در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰۰ مترمربع، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. تقریبا نصف غرفه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.

آدرس:خیابان مروارید،خیابان فردوسی مرکز خرید پانیذ کیش

مطالب مرتبط : تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری کیش , تور کیش اردیبهشت 93

 

مرکز خرید پانیذ کیش

مشخصات این هتل شامل:

در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰۰ مترمربع، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. تقریبا نصف غرفه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.

آدرس:خیابان مروارید،خیابان فردوسی مرکز خرید پانیذ کیش


:: برچسب‌ها: بازارهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های کیش

 

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک واقع در زیباترین منطقه ی جزیره کیش میباشد.اين هتل در زميني به وسعت بيش از ده هكتار قرار دارد که در فضایی زیبا و سرسبز ساخته شده.ساحل هتل درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج فارس خودنمائي مي كند كه اولين و بي نظيرترين ماريناي كيش را در خود جا داده است.اين فضاي فرحبخش و بسيار چشم نواز نظر هر بيننده ا ي را به خود جلب نموده و اقامت در اين هتل با شكوه را وسوسه انگيز مي نمايد.معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی زیبا تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد کارکنان آموزش دیده و با تجربه آمادهاند تا خاطره این سفر بیاد ماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند.

امکانات : استخر سرپوشيده ,سالن بدن سازی,سونا بخار ,جکوزی ,زمين استاندارد تنيس ,اسپا و ماسا ژ تایلندی ,سالن زیبایی بانوان ,فروشگاه ,کافی شاپ ,کافی نت ,سالن همایش ,پارک تفریحی

مطالب مرتبط : تور کیش , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری , تور کیش اردیبهشت 93

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش است که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت بنا شد. این هتل طرح تخت جمشید را دارد .این هتل شامل دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" میباشد،که به زیبایی این هتل افزوده است.

امکانات:

سالن کنفرانس ,اتاق بيليارد,کافى شاپ لابى,روم سرويس 24 ساعته ,لاندرى ,مينى بار و صندوق امانات ,امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها ,گشت سياحتى جزيره ,گشت بازارها , کافي نت ,سالن بدنسازي ,صبحانه بوفه ,ترانسفر

مطالب مرتبط : تور کیش , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری , تور کیش اردیبهشت 93

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان به وسعت یازده هزار متر مربع  دراواخر سال 1381 خورشيدي ساخته شده. طراحی این هتل دارای  چهار پله اضطراري و سه آسانسور با دو منظره خليج و جزيره می باشد. بیشتر اتاقهای هتل دارای منظره ی رو به دریا هست. از طرفي دسترسي پياده دو تا پنج دقيقه اي به بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس موقيت هتل را در جايگاه ويژه اي قرار داده است.

امکانات:

 سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان

مطالب مرتبط : تور کیش , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری , تور کیش اردیبهشت 93

 

 

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا چهار ستاره ,مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید,در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.هتل دارای اتاقهای: دو تخته,سه,چهار و پنج تخته می باشد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی,صندوق امانت شخصی و یخچال با  مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.
لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل آیبیس پوکت پاتونگ

هتل آیبیس پوکت بانکوک، در موقعیتی مناسب  واقع شده  و با این وجود ده دقیقه پیاده تا خیابان بنگلا و پنج دقیقه تا ساحل فاصله دارد و فاصله این هتل با فرودگاه حدود چهل و پنج دقیقه می باشد ومراکز خرید و رستوران های زیادی در اطراف آن قرار دارد .از جمله  امکانات مهیج هتل ,یک استخر شنای بزرگ,برنامه های تفریحی فراوان و خدمات دوچرخه و اتومبیل کرایه میباشد .مسافران امکان این را دارند که در اتاقهای شیک و مدرن خود به استراحت پرداخته و سپس سری به مراکز خرید اطراف بزنند. تفریحات شبانه زیاد نزدیک نیستند که باعث مخدل کردن استراحت مسافران شوند.خوراکهای رستوران تایلندی هتل، به سلیقهی هر مسافر درست میشود. عرضه ی خوراکیهای سبک به صورت شبانه روزی هست.

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند


هتل مرکز آب گرم دوانجیت در ناحیه  استوایی در مجاورت ساحل  پوتنگ ساخته شده  و خدمات زیادی را  به میهمانان ارائه میدهد.اتاقها از دکوراسیون چوبی تیره رنگ، نشیمن و تجهیزاتی از قبیل اینترنت بیسیم برخوردار میباشند.میهمانان میتوانند با آبتنی در استخر، صرف نوشیدنی های خنک، آفتاب گرفتن و یا شرکت در جلسات ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی کرده و به استراحت بپردازند. علاقه مندان به تفریحات آبی، با اندک زمانی پیاده میتوانند به ساحل دست یابند.

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

هتل سنترا کارون ریزورت پوکت تایلند
فاصله این هتل با ساحل بسیار کم بوده و پیاده حدود سه دقیقه طول میکشد  و از سه قسمت مسکونی,سه استخر روباز و شش رستوران و تریا تشکیل شده است. اتاقها به سبک جدید و به روز طراحی شده و دارای تلویزیون با گیرنده ماهواره,یخچال، چای و قهوه ساز میباشند. فعالیت های ورزشی از جمله پرش آزاد,اتومیبل رانی نیز با هماهنگی قبلی امکان پذیر میباشند.از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان به زمینهای تنیس و مرکز تفریحی کودکان اشاره کرد. رستوران این هتل با سرو بوفه صبحانه و ناهار و شام از روی منو از میهمانان پذیرایی میکند.

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

هتل لمردین پوکت تایلند
این هتل یکی از بهترین و جذابترین هتل های پوکت میباشد. این هتل در یکی از زیباترین مناطق پوکت در باغ چهل هکتاری ساخته شده است. شش اتاق جلسه ,ساحل اختصاصی و استفاده از امکانات تفریحی هم چون جت اسکی ,پاراشوت ,غواصی و غیره از جمله امکانات تفریحی  این هتل دارد میتوان به شش اتاق جلسه ,.سونا,جکوزی,اتاق ماساژ ,زمین گلف,زمین تنیس,سالن بیلیارد,سالن بدنسازی ,امکانات لازم برای ورزش های آبی  از جمله سرویس های هتل می باشد . چهارصد و هفده اتاق و پنجاه و چهار سوئیت لوکس  رو به باغ و رو به  استخر به شکل تایلندی تزیین شده است .

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت تایلند
هتل دوسیت لاگونا ، در میان هکتارها درختان استوایی و در نزدیکی دریای نیلگون  آندامان ساخته شده است. بیست دقیقه تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد . هتل دارای امکانات متفاوتی از جمله اینترنت رایگان در محوطه اداری، دسترسی رایگان به یک زمین گلف هجده گودال، استخر ، مرکز آب گرم ،  یک رستوران، یک کلیسای کوچک و یک باغ میباشد .تمام دویست و پنجاه و چهار اتاق این هتل با رنگهای روشن و انرژی بخش رنگ آمیزی شده اند ، اتاقها از سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی تایلندی و خراطی شده و مدرن ،  تراس اختصاصی مشرف به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان برخوردار میباشند.



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

دیدنی های دبی

 

دبی مارین

Dubai Marina

دبی مارین

این جا بزرگترین ساحل و تفرجگاه در تمام دنیا می باشد. میهمانان میتوانند از سونا و استخر روباز هتل، لذت برده و یا از خدمات ماساژ مرکز آب گرم و سلامت هتل بهره مند شوند.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 195 اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير تنيس شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنند

 

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

آب نمای دبی

 

Dubai Creek

آبنمای دبی

از آبنمایی دبی به عنوان بخش حیاتی شهر در طول تاریخ یاد می شود که در فرهنگ و تاریخ دبی نقشی بزرگ ایفا می کند. شما می توانید در ساحل دریا قدم زده و بازرگانانی را که کشتی هایشان را پر می کنند ببینید و یا با تاکسی های آبی از کنار آنان عبور کنید. هنگام غروب میهمانان می توانند از شامی که در همین کشتی ها تدارک دیده شده و سرو می شود لذت ببرند. آبنمای دبی یک آبنما است که با موسیقی می‌رقصد و در دریاچهٔ برج خلیفه (ساخت انسان) در کنار دبی مال واقع در دبی، امارات متحده عربی ساخته شده‌است. هزینهٔ ساخت این آبنما 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار آمریکا بوده‌است. این آبنما دارای بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ متفاوت است و طول آن 275متر (902فوت) است و آب را تا ارتفاع 150 متر (500 فوت) در آسمان پرتاب می‌کند. طراح آبنمای دبی شرکت وت دیزاین است که آبنمای هتل معروف پلاژیو در شهر لاس وگاس را طراحی کرده‌است.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی اسم هتلی باشکوه در دبی , عربستان  میباشد. عمارت آن سیصد و بیست و یک متر بلندی دارد و در جزیره‌ای دست ساز دویست و هشتاد متر از خشکی ساخته شده‌است. کم وسعت ترین اتاق هتل صد و شصد و نه و وسیعترین اتاق آن هفت صد و هشتاد متر مربع وسعت دارند.اغلب هتل برج العرب را "تنها هتل هفت ستاره جهان"می‌نامند اما همیشه تعداد ستاره‌های آن مورد بحث بوده است.7طبقه از این هتل به شکل آکواریوم در زیر دریا واقع شده. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی شش هزار درهم است. قیمت هر غذا در این هتل حداقل هزار درهم است.

 

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

برج خلیفه دبی

Burj Khalifa

برج خلیفه دبی

در ارتفاعی بیشتر از 828 متر از سطح زمین بنا شده است و به عنوان مرتفع ترین سازه در سراسر دنیا شناخته می شود. این بنای مشهور, خانه های مسکونی و دفاتر کاری را مانند هتل آرمانی, هم زمان ارائه می کند. میهمانان می توانند چشم اندازی فوق العاده ای از افق آسمان دبی را از طریق رصد خانه ای که در طبقه ی 124 واقع شده, نظاره کنند. برج خلیفه در ابتدا با نام "برج دبی" شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه توسط شيخ محمد بن راشد آل مكتوم، نام آن به افتخار حاکم امارات، خليفه بن زايد آل نهيان‎، به «برج خلیفه» تغییر کرد.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

 

مدینه جمیرا

Madinat Jumeirah

مدینه جمیرا

شهر جمیرا در واقع شهری است که درون شهر واقع شده. شما می توانید بعد از ظهر خود را خود را با گشت و گذار در مغازه های این شهر همراه با بوتیک های مدرن با معماری عربی , به خوشی بگذرانید. همچنین تاکسی های آبی, شما را از مسیرها و رودخانه های پیچ در پیچ می گذراند و اوقات شیرینی را برای شما به ارمغان می آورد.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

مرکز خرید امارات

Mall of The Emirate

مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات درمنطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته. اینجا را به خاطر پیست اسکی معروف آن با برف های واقعی می شناسند.  اینکه در یکی از گرمترین مناطق خاورمیانه, مردم قادرند اسکی کنند, در نظر خیلی ها عجیب می آید. این مرکز خرید کوتاهترین فاصله را نسبت به برج العرب دارد. مرکز خرید امارات توسط معماران آمریکایی ساخته شده است و پیش از باز شدن مرکز خرید امارات, دومین مرکز خرید خاورمیانه از لحاظ وسعت به شمار می رود. پارک مخصوص کودکان, تئاتر, بازی های کامپیوتری, سینما و مرکز هنر دبی را نیز شامل می شود. شما می توانید برندهای معروف دنیا را نیز از این جا تهیه کنید. برندهایی از قبیل: Ralph Lauren,D&G,H&M,Guess,Virgin و... .

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری دبی , تور دبی اردیبهشت 93

باغ وحش دبی

Dubai Zoo

باغ وحش دبی

این باغ وحش در زمینی به مسحت 1.5 هکتار در دبی ساخته شد. این باغ وحش در سال 1967 به وسیله ی یکی از ساکنین دبی, زمانی که شیخ رشید بن مکتوم, آخرین پادشاه دبی اجازه ی ساخت یک باغ وحش را در مساحتی برابر 2 هکتار داده بود, ساخته شد. باغ وحش دبی شامل انواع خزندگان, پستانداران, پرندگان و جانداران بومی و غیر بومی می باشد. تعدادی از گونه های در حال انقراض را هم در این باغ وحش می توان یافت.



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران پیر چیک دبی

 

pier cheik resturan

رستوران پیر چیک دبی مکانی بسیار زیبا و رویایی و شیک می باشد که انواع غذاهای دریایی و غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است. سالن غذاخوری چشم انداز بسیار دیدنی از برج العرب و شهر جمیره دارد که لذت غذا خوردن و جذابیت رستوران را بیشتر می کند. 


مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی لحظه آخری , تور دبی 93  , تور دبی اردیبهشت 93

 

 

رستوران گلستان دبی

 

golestan resturan

رستوران گلستان دبی محیطی اصیل و  سنتی انواع غذاهای لذیذ و بسیار خوشمزه را در این رستوران سرو می شود و مکان بسیار خوبی برای جشن گرفتن و مناسبتهای مختلف می باشد. بیشتر غذاهای رستوران دبی غذاهای ایرانی می باشد که بیشتر میهمانان رستوران گلستان دبی ایرانیان می باشند و با استقبال ایرانیان رو برو شده است.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی لحظه آخری , تور دبی 93  , تور دبی اردیبهشت 93

رستوران تیترو دبی

 

teatro restauran dubai

رستوران تیترو دبی در هتل برج های روتانا قرار گرفته است .رستوران تیترو دبی نماد یک رستوران درجه 1می باشد که سر آشپزهایی که در شغل خود حرفه ای هستند  در محیطی باز با لازانیا، سوشی ، رشته های طعم دار ، پیتزا ، کباب و ... در  فر های ذغالی و تنور های سفالی و کباب پزهای چرخان غذای لذیذ و بی نظیری برای میهمانان خود فراهم  کرده است.


مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی لحظه آخری , تور دبی 93  , تور دبی اردیبهشت 93

 

 

رستوران صدف دبی

 

resturan sadaf dubai

رستوران صدف دبی از میهمانان خود در محیطی اصیل و سنتی ایرانی پذیرایی می کند و میهمانان در این فضای صمیمی از کیفیت و خدمات خوب رستوران میتوانند لذت ببرند . غذاهای رستوران متنوع و لذیذ می باشد که میهمانان زیادی از طرفداران غذاهای رستوران صدف دبی می باشند . رستوران صدف دبی مکانی برای ایرانیان شده است تا در این فضای دلنشین با یکدیگر ملاقات داشته باشند .


مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی لحظه آخری , تور دبی 93  , تور دبی اردیبهشت 93

 

 

رستوران ایرانی انار دبی

 

resturan irani anar dubai

رستوران ایرانی انار دبی با کیفیت خوب غذاها ، طراحی سنتی و زیبا و چشم اندازی زیبا از برج های بادی در مدنیه و برج العرب می باشد. رستوران ایرانی انار دبی بوفه ندارد و قیمت نسبتا بالایی دارد. غذاهای متنوع و لذیذ هتل با سر آَشپجمیره زان حرفه ای آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.
آدرس رستوران ایرانی انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

 



:: برچسب‌ها: رستورانهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مسجد ما دین چین

 دیدنی های چین

مسجد مادین یکی از مساجد باستانی و از دیدنی ها و جاذبه های پکن محسوب می شود. مسجدی که نمونه ای عالی از معماری سنتی چینی با حیاط چهارضلعی و خانه هایی در اطراف آن است. این مسجد که بیانگر معماری اسلامی با ویژگی های معماری چینی محسوب میشود در سال 1991 میلادی مرمت و نوسازی شد.

 

روستای باستانی زیدی چین

دیدنی های چین

روستای باستانی زیدی چین

 

روستای باستانی زیدی از مکانها و دیدنی و باستانی چین در جنوب استان آن هویی در شهرستان یی قرار دارد، قدمت این روستا به قرن یازدهم میلادی بر می گردد و اوج شکوه خود را در قرنهای 14 تا 19 میلادی تجربه کرده. فاصله این روستا از کوه زرد چین 40KM میباشد. جاذبه های این روستای باستانی شامل 124 ساختمان قدیمی سلسله مینگ و چینگ میباشد و با تعداد زیادی از کنده کاری روی چوب، سنگ و کاشی تزئین شده. از دیگر دیدنی های آن میتوان به 99 کوچه تنگ و باریک و پر پیچ و خم روستا اشاره کرد که قسمت کوچکی از مکان های  دیدنی چین می باشد.

 

روستای باستانی زیدی چین

 

قصر تابستانی چین

 دیدنی های چین

این قصر بسيار ديدني و جذاب است . همانطور كه اسم قصر روي آن است به زيبايي آن نيز ميباشد و اين قصر زیبا محلي براي استراحت امپراطوران چين در تابستان بوده است.

 

قصر تابستانی چین

 

قصر تابستانی چین

 

پارک ملی لوسان در کوه های لو چین

 دیدنی های چین


این پارک زیبا ملی در استان جینگزی در کوه های لو قرار دارد. این کوه و مناظر دیدنی آن از دیدنی ترین و بینظیرترین مکان ها در چین به حساب می آید. این مکان دیدنی تنها در میان توریست های خارجی محبوبیت ندارد، بلکه مورد توجه خاص گردشگران داخلی نیز هست.

 پارک ملی لوسان در چین

شهری تاریخی و دست نخورده مربوط به چین کهن

دیدنی های چین

 

شهر تاریخی فنگهانگ در جنوب غربی چین در کوهپایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ قرار دارد که به شکل عجیبی و باورنکردنیی دست نخورده مانده . ساکنان این شهر سنتی زبان محلی خاصی هستند و فرهنگ های خاص خود را دارند. چهره این شهر از قرن 7 تا امروز هیچ تغییری نکرده . در این شهر میتوان بیشتر از 200 بنای تاریخی را پیدا کرد که شاید در شهرهای دیگر این کشور اینهمه آثار تاریخی را نتوان یکجا دید.

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

پسر آسمان کوهستانی زیبا در چین

دیدنی های چین

 

این کوهستان در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ دراستان هونان  چین قرار دارد که مشرف به دره سوکی میباشد. نام "tianzi" به معنی "پسر آسمان" اسک که لقب سنتی امپراتور چین میباشد. این کوهستان دارای اشکال عجیب و غریب و خاصی است. این تیغه های بلند سنگی که درمیان مه کوهستان تصاویری دلربا و زیبا و عجیب را به ایجاد میکند که یادآور افسانه خدایان در آیین چینی است. همچنین این کوهستان دارای آبشارها و غارهای زیبا و عجیب است که به جذابیت و زیبایی این کوهستان اضافه میکند و این منطقه شگفت انگیز را به 10 منطقه برتر توریستی گردشگری کشور چین تبدیل کرده .  منظره های بی ننظیر این کوهستان در4 فصل سال دیدنی و زیباست . بخصوص بعد از بارندگی زیبایی مثال نزدنی و خاصی را به همراه دارد. در این کوهستان گردشگران قادر خواهند بود با آیین ها و غذاهای محلی این بخش چین نیز آشنا شوند و همچنین از هوای پاک و دلچسب این کوهستان زیبا استفاده کنند.  تله کابین در این کوهستان به گردشگران این امکان را می دهد تا به ارتفاع 1300 متری این کوهستان بروند  و جاذبه های دره های اطراف را از بالا ببینند.

 

 کوهستان پسر آسمان

 

کوهستان پسر آسمان ، چین

 

کوه تای در چین

دیدنی های چین


این کوه زیبا به نام تای به عنوان چشم انداز جهان در سازمان یونسکو ثبت شده است در میان چینی ها یک کوه مقدس محسوب می شود. این کوه زیبا در جنوب استان جینیان و شمال شهر تیان قرار دارد و مسیر ارتباطی برای دستیابی به این کوه آسان است.

کوه تای در چین

 

 

مطالب مرتبظ : تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین ,  تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , 



:: برچسب‌ها: دیدنی های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

دیدنی های مالزی

 

منظره زیبای راه هوایی جنتینگ در کشور مالزی

 

تله کابین جنتینگ که با فاصلهٔ ‌ یک ساعت از پایتخت مالزی " کوالالامپور" قرار دارد نه تنها عنوان طولانی‌ترین را در آسیای جنوبی دارد بلکه یکی‌ از سریع السیر‌ترین مسیر های تله کابینی در دنیا به شمار میرود. بنابر این اگر تصمیم دارید با این تله کابین از مناظر زیبای قلّه جنتینگ در ارتفاعات  ۱۷۶۹ متری دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید، باید بدانید که گردش شما در چشم به هم زدنی‌ تمام خواهد شد.

تله کابین جنتینگ مالزی

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

دیدنی های مالزی

در اطراف يك معدن قديمي يك پارك تفريحي ایجاد شده كه در بردارنده انوع مختلف ورزش هاي آبي، سواري هاي سرگرم كننده ، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران ها و ساير امكانات میباشد. همچنین در هنگام شب نيز بر روي درياچه تلائلو درخشش صفحه نمايش ليزري بزرگ بازديدكنندگان را جذب خود میکند . اين محل تفرجگاهي بسيار جذاب و سرگرم کننده براي كليه سنين میباشد. این تفریحگاه حدود 35 دقیقه از کوالالامپور با ماشین فاصله دارد و دارای یک باغ وحش نیز می باشد .

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 

بلندیهای کامرون مالزی

 دیدنی های مالزی

این منطقه کوهستانی با ارتفاع در حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و بزرگترین تفریحگاه کوهستانی مالزی به شمار می آید و فقط 4 ساعت با پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و به سمت خود میکشد. این مکان دارای هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را دارد ، گردشگران می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای جای دیدن کنند و یا به دیدن مزارع توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این منطقه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تجربه ای منحصر به فرد است.


   

بلندیهای کامرون مالزی

 

 

موزه ملی مالزی

دیدنی های مالزی


موزه ملی مالزی در ساختمانی به سبک بناهای سراوق "یکی از 2 ایالت مالزی" قرار دارد، این موزه تاریخ، اقتصاد، هنر‌، صنایع و فرهنگ مالزی را به نمایش گذاشته . گالری‌ها کم کم در حال نوسازی و توسعه هستند اما به نظر می اید که بیشتر ویترین‌ها به دست‌آورد‌های امروزی اشراف و همچنین سیاست ‌مداران مالایی اختصاص یافته‌ است. یکی از بخشهای جالب این موزه، ویترین‌های فرهنگی در ساختمان اصلی است که ، گنج‌هایی از کشتی‌های غرق ‌شده و خانه‌ ای پادراز در حیاط که قبلاً متعلق به سلطان ترنگانو بوده. دفتر انجمن گردشگری واقع در یک پاویلیون چوبی طبقه اول است که تورهای رایگان موزه در ساعت 10 صبح روزهای 3‌شنبه و 11 صبح روزهای 5‌شنبه دایر میکند.

 

موزه ملی مالزی

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

دیدنی های مالزی



یکی از یکی از مکانهای دیدنی مالزی با توجه به متنوع بودن فرهنگی که داراس معابد هندوها و چینی ها میباشد. خصلت های چشمگیر این معبدها خداهای سنگی بزرگی است که حجم و هیمنه مجسمه، نشان دهنده بزرگی معبد است . معبد هندوها خدایی برنگ طلایی دارد. خدایانی با چهره های انسان که بدنهایی حیوانی دارند . شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز هدیه دادن ها و پیشکش کردن های از عود و شمع و پول تا میوه و گل در تمام این معبدها بچشم می خورد. همه افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.زوج های جوان برای شروع زندگی مشترک خود به این معابد میروند. از بزرگترین معبدهای بزرگ بنا شده بر روی کوه در مالزی معبدی چینی میباشد.

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram


اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

 


dیکی از تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه مشهد، منطقه‌ای به نام وکیل‌آباد است که در گذشته به "میر طراز" معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیشتر از 70 هکتار قرار دارد . این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348شمسی به طور رسمی وقف شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان کهن و سر به فلک کشیده چنار و کاج است . آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قنات بند گلستان بوده تامین میشد و یک رودخانه بسیار زیبای نیز در سطح آن جاری میباشد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار بزرگی به نام "کوهستان پارک شادی" و محوطه باغ ‌وحش بنا شده . باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز مانند گذشته برای تمامی شهروندان و زائرین امام رضا(ع) میباشد که در حقیقت بخشی از هویت این شهر مذهبی شناخته میشود .

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 

 

 

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

باغ ملی مشهد



باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

 

مطالب مرتبط : بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های مشهد , بهترین تورهای مشهد , تور لحظه آخری مشهد , امکانات تورهای مشهد , تورهای ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد , تورهای زمینی مشهد , تور مشهد با قطار , نرخ تورهای مشهد , تور مشهد با قطار ,بهترین و ارزان ترین تورهای مشهد , بهترین تورهای فصل بهار , تور مشهد بهار 93 , قیمت تورهای بهاری مشهد , تور مشهد بهار 93 , تورهای اردیبهشت 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , قیمت تور اردیبهشت مشهد , تورهای خرداد ماه , تور خرداد 93 برای مشهد , تور مشهد خرداد 93 , بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های مشهد , بهترین تورهای مشهد , تور لحظه آخری مشهد , امکانات تورهای مشهد , تورهای ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد , تورهای زمینی مشهد , تور مشهد با قطار , نرخ تورهای مشهد , تور مشهد با قطار ,بهترین و ارزان ترین تورهای مشهد , بهترین تورهای فصل بهار , تور مشهد بهار 93 , قیمت تورهای بهاری مشهد , تور مشهد بهار 93 , تورهای اردیبهشت 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , قیمت تور اردیبهشت مشهد , تورهای خرداد ماه , تور خرداد 93 برای مشهد , تور مشهد خرداد 93 , بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های مشهد , بهترین تورهای مشهد , تور لحظه آخری مشهد , امکانات تورهای مشهد , تورهای ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد , تورهای زمینی مشهد , تور مشهد با قطار , نرخ تورهای مشهد , تور مشهد با قطار ,بهترین و ارزان ترین تورهای مشهد , بهترین تورهای فصل بهار , تور مشهد بهار 93 , قیمت تورهای بهاری مشهد , تور مشهد بهار 93 , تورهای اردیبهشت 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , قیمت تور اردیبهشت مشهد , تورهای خرداد ماه , تور خرداد 93 برای مشهد , تور مشهد خرداد 93 , بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های مشهد , بهترین تورهای مشهد , تور لحظه آخری مشهد , امکانات تورهای مشهد , تورهای ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد , تورهای زمینی مشهد , تور مشهد با قطار , نرخ تورهای مشهد , تور مشهد با قطار ,بهترین و ارزان ترین تورهای مشهد , بهترین تورهای فصل بهار , تور مشهد بهار 93 , قیمت تورهای بهاری مشهد , تور مشهد بهار 93 , تورهای اردیبهشت 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , قیمت تور اردیبهشت مشهد , تورهای خرداد ماه , تور خرداد 93 برای مشهد , تور مشهد خرداد 93 , 



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()