نوشته شده توسط : dellaram

دیدنی های چین

 

 

تفریح پر هیجان در چین

دیدنی های چین


از بالای سکوی پرش واقع شده در بالای برج ماکائو، ساختمان های دیگر بسیار ریز و کوچک دیده می شوند. این سکو در ارتفاع 233 متری از زمین واقع شده و بلندترین بانجی جامپینگ موجود در دنیا میباشد. برای این پرش هیجان انگیز و البته  خطرناک ، کابل های ویژه ای طراحی و تعبیه شده است زیرا شخصی که قرار است این پرش را انجام دهد باید صاف به پایین برود و با ساختمان برخوردی نداشته باشد.  ارتفاعی که قرار است خود را از بالای آن پرت کنید، طبقه 75 یک آسمان خراش میباشد و هیجانش در این است که با سرعتی غیر قابل باور و فریادهای طولانی و بلند یک به یک طبقه های این آسمان خراش را رو به پایین پشت سر میگزارید و به طبقه همکف می رسید . انجام این کار در تاریکی شب باعث وحشت و هیجان بیشتری میشود.


تفریح پر هیجان در چین

 

کوه تای در چین

دیدنی های چین


این کوه زیبا به نام تای به عنوان چشم انداز جهان در سازمان یونسکو ثبت شده است در میان چینی ها یک کوه مقدس محسوب می شود. این کوه زیبا در جنوب استان جینیان و شمال شهر تیان قرار دارد و مسیر ارتباطی برای دستیابی به این کوه آسان است.

کوه تای در چین

 
 

پسر آسمان کوهستانی زیبا در چین

 دیدنی های چین

این کوهستان در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ دراستان هونان  چین قرار دارد که مشرف به دره سوکی میباشد. نام "tianzi" به معنی "پسر آسمان" اسک که لقب سنتی امپراتور چین میباشد. این کوهستان دارای اشکال عجیب و غریب و خاصی است. این تیغه های بلند سنگی که درمیان مه کوهستان تصاویری دلربا و زیبا و عجیب را به ایجاد میکند که یادآور افسانه خدایان در آیین چینی است. همچنین این کوهستان دارای آبشارها و غارهای زیبا و عجیب است که به جذابیت و زیبایی این کوهستان اضافه میکند و این منطقه شگفت انگیز را به 10 منطقه برتر توریستی گردشگری کشور چین تبدیل کرده .  منظره های بی ننظیر این کوهستان در4 فصل سال دیدنی و زیباست . بخصوص بعد از بارندگی زیبایی مثال نزدنی و خاصی را به همراه دارد. در این کوهستان گردشگران قادر خواهند بود با آیین ها و غذاهای محلی این بخش چین نیز آشنا شوند و همچنین از هوای پاک و دلچسب این کوهستان زیبا استفاده کنند.  تله کابین در این کوهستان به گردشگران این امکان را می دهد تا به ارتفاع 1300 متری این کوهستان بروند  و جاذبه های دره های اطراف را از بالا ببینند.

 

 کوهستان پسر آسمان

 

کوهستان پسر آسمان ، چین

 

شهری تاریخی و دست نخورده مربوط به چین کهن

دیدنی های چین

شهر تاریخی فنگهانگ در جنوب غربی چین در کوهپایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ قرار دارد که به شکل عجیبی و باورنکردنیی دست نخورده مانده . ساکنان این شهر سنتی زبان محلی خاصی هستند و فرهنگ های خاص خود را دارند. چهره این شهر از قرن 7 تا امروز هیچ تغییری نکرده . در این شهر میتوان بیشتر از 200 بنای تاریخی را پیدا کرد که شاید در شهرهای دیگر این کشور اینهمه آثار تاریخی را نتوان یکجا دید.

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 
 
 

پارک ملی لوسان در کوه های لو چین

 دیدنی های چین

این پارک زیبا ملی در استان جینگزی در کوه های لو قرار دارد. این کوه و مناظر دیدنی آن از دیدنی ترین و بینظیرترین مکان ها در چین به حساب می آید. این مکان دیدنی تنها در میان توریست های خارجی محبوبیت ندارد، بلکه مورد توجه خاص گردشگران داخلی نیز هست.

 پارک ملی لوسان در چین

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مراکز خرید ترکیه

 

 

 مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه


این مرکز خرید بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکی را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 

 

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 


مرکز خرید  olivium جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 

 



تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 



 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای استانبول , تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , نرخ تور آنتالیا , تورهای ارزان ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه ,  تور ترکیه فروردین 93 , قیمت تورهای بهاری ترکیه , تور ترکیه فصل بهار , تور ترکیه بهار 93 , بهترین تورهای ترکیه برای اردیبهشت 93 ,تور ترکیه اردیبهشت 93 , قیمت اران تور ترکیه , تور ترکیه , تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای استانبول , تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , نرخ تور آنتالیا , تورهای ارزان ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه ,  تور ترکیه فروردین 93 , قیمت تورهای بهاری ترکیه , تور ترکیه فصل بهار , تور ترکیه بهار 93 , بهترین تورهای ترکیه برای اردیبهشت 93 ,تور ترکیه اردیبهشت 93 , قیمت اران تور ترکیه , تور ترکیه , تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای استانبول , تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , نرخ تور آنتالیا , تورهای ارزان ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه ,  تور ترکیه فروردین 93 , قیمت تورهای بهاری ترکیه , تور ترکیه فصل بهار , تور ترکیه بهار 93 , بهترین تورهای ترکیه برای اردیبهشت 93 ,تور ترکیه اردیبهشت 93 , قیمت اران تور ترکیه , تور ترکیه , تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای استانبول , تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , نرخ تور آنتالیا , تورهای ارزان ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه ,  تور ترکیه فروردین 93 , قیمت تورهای بهاری ترکیه , تور ترکیه فصل بهار , تور ترکیه بهار 93 , بهترین تورهای ترکیه برای اردیبهشت 93 ,تور ترکیه اردیبهشت 93 , قیمت اران تور ترکیه , 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل هایت ریجنسی دبی

 

 

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .

 

 

 

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

 

 

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد . اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد.

 

 

 

هتل سامایا دیره دبی

 


هتل 5ستاره سامایا دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب واقع در منطقه تجاری و اداری دیره میباشد و رو به چشم انداز آب های زیبای دبی واقع شده است . از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی مرکز بین المللی پول دبی بازارهای مدرن دبی و بعضی از مرکزهای خرید شهر رسید.

 

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

 

 

مطالب مرتبط : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی ,  : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی ,



:: برچسب‌ها: دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

دیدنی های دبی

 

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی مساحتی به اندازه پنج هکتار دارد و میان هتل ساحلی جميرا و هتل معروف برج العرب نیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شامل دو بخش موج سواری و هشت سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا (بعد از آمريکای شمالی) است که از ارتفاع سی و سه متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن دارد.

 

دبی مال

دبی مال
 
یکی از بزرگترین پاساژهای جهان دبی مال است که در مقابل بزرگترین برج جهان یعنی برج دبی قرار گرفته است .مقابل درب ورودی  رقص فواره ها دیدنی و زیبا است که هر روز  ساعت هفت شروع می شود . بخشی از این پاساژ با آکواریوم های زیبا تزئین شده است. در درون این پاساژ عظیم  مکان سردی که پوشیده از برف مصنوعی و دمای آن به زیر صفر میرسد قرار دارد. و تنها محل در دبی است که شما احساس سرما میکنید. این منطقه پیست اسکی مصنوعی دبی است که فوق العاده است.
 
 
 

 

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی

این مسجد یکی از جاذبه های توریستی و مکانهای دیدنی دبی است. و از مشهورترین و زیباترین مسجدهای این شهر است. این مسجد یک منبر بسیار زیبا که با معماری جدید طراحی شده است ویک گنبد زیبا به ارتفاع شانزده متر  و دو مناره به طول چهل متر  دارد . عکس  اين مسجد بر روی اسکناسهای پانصد درهمی به عنوان نماد چاپ شده است. در ساخت نمای   اين مسجد از سنگهای بسیارعالی  به رنگ کرمی استفاده شده است. مسجد جمیرا در هنگام غروب آفتاب و شب به سبب نور پردازی عالی بسیار دیدنی و جذاب است .

 

 

جزایر پالم جمیرا دبی

جزایر پالم جمیرا دبی

یکی از مکانهای جذاب و دیدنی دبی،پالم‌ جمیرا‌ است.جزایر پالم‌ از جزایر مصنوعی دبی است .این جزایر بزرگترین جزایر در جهان محسوب می شوند.این جزایر به نام پالم‌ جبل‌ علی و پالم دیره‌ نامیده می شوند. این جزایر به وسیله ی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ احداث شدند برای جذب توریست.پالم دیره از یک میلیارد متر مکعب ماسه و تخته سنگ ساخته شده است.بیشتر از صد هتل مدرن ،آپارتمانها و تفریحگاههای ساحلی رستورانها،استخرهای آب گرم ،پارکهای آبی و تفریحی ،مراکز خریدو امکانات ورزشی در میان این سه جزیره قرار گرفته است.

 

سرزمین عجایب دبی

سرزمین عجایب دبی

این پارک یکی از زیباترین پارک های خاور میانه است .و دارای سه قسمت است پارک آبی،پارک سرگرمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد.دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان ارائه می شود.و تمام سنی می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.در کنار این پارک فروشگاهها استخرها  و شترسواری وجود دارد.

 

پارک خور دبی

 

 

 پارک خور یکی از مکانهای دیدنی دبی است.این پارک در ساحل خور دبی و و قسمت بردبی دبی قرار دارد وطولی به اندازه ی دو کیلومتر در ساحل خور دارد.سرزمین عجایب و شهر بچه ها در کنار این پارک نیز واقع شده است.این پارک شامل اسکله ی ماهیگیری،رستورانها،باغهای بزرگ،مسیرهای مخصوص  پیاده روی و دو،آمفی تئاتر،پارک بازی مخصوص کودکان،تله کابین با ارتفاع سی متر،موزه ی کودکان است و همچنین در درب ورودی شماره دو میتوانید موتورسیکلت اجاره کنید و به مدت یک ساعت در پارک گردش کنید.

 

پیست اسکی دبی

 پیست اسکی دبی

یکی از مکانهای دیدنی و تفریحی دبی پیست اسکی دبی‌ است.این پیست شامل پنج دور با ارتفاع و شیب مختلف است که بیشترین دور دارای طول چهار صد متر و ارتفاع بیش از شصت متر است.این پیست اسکی مساحتی به اندازه سه هزار متر مربع دارد.و مجهز به تمام امکانات اسکی است و تله کابین است.

 

 

 

مطالب مرتبط : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی ,  : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی , : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی ,



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()