نوشته شده توسط : dellaram
 

مسافران تور ترکیه خوب است بدانند که ترکیه چهار منطقه آب و هوایی متفاوت دارد که عبارت است از آب و هوای مدیترانه ای در قسمت سواحل جنوب و غوب ترکیه , آب و هوای سرد و کوهستانی در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که دارای زمستانی طولانی و هوایی بسیار سرد است , آب و هوای تقریبا خشک در قسمت فلات آناتولی و در نهایت سواحل دریای سیاه که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در فصل زمستان و در فصل تابستان دارای آب و هوای گرم می باشد. بهترین زمان برای سفر به ترکیه فصل بهار و پاییز می باشد که هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم می باشد. در ماه های سرد سال مثل دی و بهمن اختلاف دما بین سواحل جنوبی و غربی و سواحل دریای سیاه دیده می شود. در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که آب و هوای کوهستانی دارد بارندگی بسیار زیاد و به صورت منظم است. گرمترین قسمت ترکیه آناتولی است که بارندگی آن نصف نواحی ساحلی می باشد.

آب و هوای استانبول ترکیه

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

استانبول دارای تابستانی گرم و مرطوب و زمستانی بسیار سرد و برفی با بارندگی زیاد و رطوبت بالا می باشد. به طور میانگین سالانه 870 میلی متر بارندگی دارد. دمای هوا در ماه های سرد زمستانی آن بین 7 تا 9 درجه سانتی گراد می باشد و بارش برف هفته ای یکبار امری طبیعی است اما بارش های سنگین آن در ماه دسامبر و مارس اتفاق می افتد. گرمترین زمان در شهر استانبول ماه جولای و سردترین آن ماه ژانویه است. در فصل تابستان با وجود بارندگی هوای خشکی دارد و دمای هوا در روز حدود 28 درجه است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند خوب است بدانند که این شهر بادخیز است و سرعت باد هفده کیلومتر در ساعت است.

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

 

 

 

 

 

در اینجا برای مسافران تور ترکیه برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیه است که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. جالب است بدانید که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبول ترکیهتوسط آن ها جلوگیری کرد.

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کی یی ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول

 

 تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل ترکیه از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. از نام رستوران کاملا پیداست که اکثر غذاهای آن گریل شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیهاستانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بهد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. به مسافران تور ترکیه که غذای گریل شده دوست دارند پیشنهاد می کنیم که به رستوران سان ست شهر استانبول بروند و از غذاهی متنوع و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور ترکیه می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.

تور ترکیه باغ محلی ساحل ترو بلو استانبول

تور ترکیه استخر ساحل ترو بلو استانبول

 

 

 

 


تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول ترکیهاز سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول ترکیه, سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول ترکیهتکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیهاین است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.

 

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر توریستی است که در نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره قرار دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی مثل قایق سواری با قایق های پدالی , والیبال ساحلی , گلف و بازی صخره نوردی و...وجود دارد. از امکانات این ساحل رستوران غذاهای بین المللی و غذاهای خوش مزه دریایی است که پیشنهاد میکنم غذای این رستوران ها را حتما تجربه کنید تا مزه یک غذای لذیذ و بی نظیر را بچشید. اما علاقه مندان به فست فود نگران نباشند چون در این ساحل فست فود هم وجود دارد و می توانند بین این رستوران ها و فست فود یکی را انتخاب کنند. مسافران تور ترکیه اگر قصد اقامت در ساحل گلدن استانبول را دارند لازم است بدانند که در این ساحل هم یک هتل لوکس و مجلل و هم 26 خانه لیلاقی زیبا در ساحل و در نزدیکی دریا وجود دارد که با شنیدن صدای موج های آرام دریا می توانید شبی آرام و به یاد ماندنی را سپری و تجربه کنید. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به شنای آخر شب هستند بدانند که ساحل گلدن استانبول از ساعت 8 شب به بعد باز است تا شما بتوانید از شنای آخر شب خود لذت ببرید. ورودی ساحل گلدن استانبول ترکیهدر طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره می باشد.

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

 

 

 

 

ساحل نان استاپ استانبول

 

تور ترکیه ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول ترکیهاز سواحل فوق العاده و از بهترین سواحل این شهر توریستی است. همانطور که از نام آن پیداست در ساحل نان استاپ فعالیت های ورزشی و تفریحی به صورت نان استاپ و بدون توقف ادامه دارد. این ساحل مخصوص افراد پر انرژی است که می خواهند انرژی خود را تخلیه کنند. مسافران پر انرژی تور ترکیه که نمیدانند چگونه این انرژی را تخلیه کنند اگر به ساحل نان استاپ استانبول بروند با ورزش های نان استاپ این ساحل مثل والیبال ساحلی , تنیس , جت اسکی , قایق سواری با قایق های پدالی و... می توانند تمام انرژی خود را خالی کنند و از این تفریح سالم نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در ساحل نان استاپ استانبول ترکیهبرنامه هایی مثل مهمانی های ساحلی و کنسرت زنده و... برگزار می شود. این ساحل دارای یک رستوران بی نظیر با تراس ساحلی ای که چشم انداز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد نیز می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر می خواهند به استانبول سفر کنند به هیچ وجه لذت تفریحات نان استاپ و فوق العاده پر هیجان ساحل نان استاپ این شهر را از دست ندهند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: سواحل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پروازهای تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیشو صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

آکواریوم کیش

کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از آکواریومکیش دیدن کنند. دریای آبی و نیلگون خلیج فارس دارای انواع گوناگون آبزیان و ماهی ها می باشد که به راحتی می توان آنها را در داخل آب های پاک و شفاف خلیج فارس مشاهده کرد. بهضی از این آبزیان بسیار جالب و حیرت آور هستند. آکواریوم کیش داخل کانون هنر قرار دارد و شما می توانید از این آکواریوم دیدن کنید و گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی که شاید تا کنون از نزدیک ندیده اید را ببینید و لذت ببرید.

آکواریوم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

درباره کیش

تور کیش نقشه جزیره کیش

در اثر حرکات متوالی صفحات عظیم قاره ها حدود 200 میلیون سال پیش و فشاری که آن ها روی هم می آوردند چین خوردگی ها و کوه هایی را پدید آورده و باعث شد که شبه جزیره عربستان همراه با صفحه های قاره افریقا به سمت شمال حرکت کند. بعد از میلیون ها سال این شبه جزیره از افریقا جدا شد و به آسیا متصل گردید. فشار ناشی از حرکات صفحات از سمت جنوب غربی به کشورمان ایران وارد شد. این فشارها باعث چین خوردگی های بزرگی در این قسمت از فلات ایران گشت و رشته کوه های زاگرس را پدید آورد که از شمال غربی تا جنوب شرقی امتداد دارد. بیشترین ارتفاع رشته کوه های زاگرس را قله دنا در بویراحمد با 4409 متر ارتفاع دارد که در اثر پدیده کوه زایی پدید آمده است.ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به سمت خلیج فارس به تدریج کاهش یافته و در نهایت در اعماق آب های خلیج همیشه فارس به صورت چین خوردگی های کوچک پنهان شده است. جزیره کیش حدود 200 سال قبل و دیگر جزیره های تنگه هرمز در خلیج فارس سازه های رشته کوه های زاگرس و تاقدیس های این چین خوردگی ها می باشند. مسافان تور کیش لازم است بدانید که کیشبه منای تیر دان یا ترکش است زیرا وقتی در ارتفاعات اطراف آن قرار میگیرید مانند تیر به نظر می رسد. گفته می شود که نام قدیمی جزیره کیشکیان بوده. کیان از سلسه کیانیان گرفته شد زمانی که کیکاووس به فارس رفت و در سیراف فرود آمد.

تور کیش نقشه جزیره کیش

 

 

 

 

تور کیش آب و هوای کیش

آب و هوای کیش گرم و مرطوب است و مسافران تور کیش در این فصل سرد می توانند با خیالی راحت به جزیره زیبای کیش سفر کنند آنگاه متوجه می شود که کشور عزیزمان واقعا شگفت انگیز است که در یک زمان قسمتی از کشور سرد و برفی و قسمت دیگر گرم و مرطوب است.دمای ساانه کیش به صورت میانگین 26.6 درجه سانتی گراد می باشد. آب و هوای جزیره کیشبیشتر تحت تاثیر توده های است که از سمت شمال غربی و جنوب کشور وارد می شوند. به طور کلی این جزیره خشک و کم باران است و بارندگی های آن بیشتر در ماه های زمستان آن هم به صورت رگباری می باشد. تابستان های جزیره کیش گرم و طولانی است و رطوبت بسیار بالایی دارد که گاهی به 100% هم میرسد و زمستان های آن نیز کوتاه و ملایم است و در زمستان دمای آن شاید به زیر 10 درجه هم نرسد. بنابراین مسافران تور کیش خوب است بدانند که بهترین زمان برای سفر به کیش فصل زمستان و از ماه دی تا فروردین می باشد. زیرا در این زمان هوای جزیره کیشبه قدری لطیف و دوست داشتنی است که اگر به آنجا بروید دوست دارید مدت طولانی در جزیره بمانید.

تور کیش آب و هوای کیش

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

 

 

 

تور کیش هتل دیدنی ها

هتل دیدنی ها یکی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد. این هتل متشکل از ویلاهای بسیار زیبا , لوکس و مدرن می باشد. ویلاهای هتل دیدنی ها در ساحل جزیره  زیبای کیش قرار دارند و همین امر باعث شده است که چشم انداز فوق العاده زیبایی از خلیج همیشه فارس را داشته باشد تا مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند از دیدن منظره زیبای ساحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرند. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به رستوران معروف آن یعنی رستوران دیدنی ها اشاره کرد که دارای محیطی آرام می باشد. مهمانان عزیز می توانند غذای مورد علاقه خود را به همراه شنیدن موسیقی زنده نوش جان کنند. این رستوران به دلیل داشتن منوی متنوع , غذاهای لذیذ و دل چسب و از همه مهمتر محیط آرام و زیبا و پخش موسیقی زنده باعث جلب مسافران و مهمانان دیگر هتل ها شده است. مسافران تور کیش اگر می خواهند سفری به یاد ماندنی به همراه میل کردن غذاهای لذیذ را تجربه کنند هتل دیدنی ها کیش و یا حداقل رستوران این هتل را از دست ندهند.

تور کیش هتل دیدنی ها

 

تور کیش هتل دیدنی ها

 

 

 

 

تور کیش هتل لوتوس


هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش است که به سبک قدیمی تزئین شده و
 در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده است. این هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور کیش جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , مینی بار , سرویس فرنگی , استقبال فرودگاهی , پارکینگ , لابی و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند.

تور کیش هتل لوتوس

 

تور کیش رستوران هتل لوتوس

 

 

 

 

تور کیش هتل سان رایز

هتل سان رایز کیش یک هتل 3 ستاره است که متشکل از 4 طبقه می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 - 3 خوابه وجود دارد. این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی و دیدنی کیش واقع شده است و تنها پنج دقیقه با مراکز خرید و 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. از جذابیت های هتل سان رایز کیش این است که اکثر اتاق های آن به سمت دریای نیلگون خلیج همیشه فارس است. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از دیدن چشم انداز زیبای آن و تماشا کردن خلیج فارس هنگام طلوع آفتاب لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور کیش هتل سان رایز

از دیگر عواملی که زیبایی این هتل را دو چندان می کند رنگ بندی متنوع اتاق ها در طبقات مختلف است که بسیار جالب , جذاب و دلنشین است. هتل سان رایز روبروی بازار پردیس 2 و در نوار سیاحتی قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی , پارک کودکان , پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده , اینترنت در لابی و اتاق ها , کافی نت و... اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از این امکانات به طور رایگان بهره مند شوند.

تور کیش رستوران هتل سان رایز

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران های زیبای دبی

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

یکی از رستوران های جالب دبی المنتهی نام دارد که در یک ارتفاع 200 متری واقع شده است که منظره ای زیبا از دبی را مقابل چشما نشما نمایش می دهد و مسافران تور دبی که قصد رفتن به این رستوران را دارند میتوانند با آسانسور شیشه ای به آن دسترسی پیدا کنند.

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

رستوران المنتهی نیز با یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می شود. از دیگر رستوران های جالب دبی رستوران المحاره به معنای صدف می باشد. مسافران تور دبی با یک زیر دریایی شبیه سازی شده می توانند وارد آن شوند. در این رستوران آکواریوم های بزرگی از جنس اکریلیک و با شیشه هایی به ضخامت 18cm وجود دارد.در این آکواریوم حدود 1 میلیون لیتر آب وجود دارد.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

رستوران المحاره جزو 10 رستوران برتر دنیا می باشد. این رستوران ها در هتل برج العرب قرار دارند. مسافران تور دبی جالب است بدانند که هتل برج العرب متشکل از 60 طبقه و ستون بندی های آن تا عمق 40 متری دریا می باشد. لازم به ذکر است که برج العرب از برج ایفل بلندتر است اما از برج ایمپایر استیت امریکا تنها 60 متر کوتاه تر است. تمام تجهیزات آن مانند پرده ها , سیستم تهویه , چراغ ها و... فقط با یک دکمه فعال می شوند.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

مسافران تور دبی بدانند که تمام کانال ها به دوربین مدار بسته متصل است و هر سوئیت دارای یک لپ تاپ , پرینتر و اسکنر مجزا می باشد و مسافران عزیز می توانند ببینند که چه کسی پشت در اتاقشان است.

 

تور دبی هتل برج العرب

 

تور دبی هتل برج العرب

 

 

 

بهترین رستوران های دبی

 

***************************************************

 

1.رستوران فرانسوی دبی (La petite Maison)

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

یکی از بهترین رستوران های دبی همین رستوران La Petite Maisonمی باشد که در میان مسافران تور دبی و حتی مردم دبی بسیار طرفدار دارد. این رستوران غذاهای خود را به سبک فرانسوی سرو می کند همین امر باعث جلب توجه گردشگران شده است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

جالب است بدانید که دفترچه رزرو این رستوران در اکثر مواقع پر است و این به خاطر غذاهای بی نظیر آن می باشد. آشپزخانه رستوران La petite Maison سبزیجات خود را مثل نخود فرنگی , ریحان , کیک پنیر , صدف , گوجه و... را از مواد تازه و فصلی تهیه می کند و برای مهمانان خود غذایی لذیذ با مواد غذایی تازه سرو می کند و این از دیگر ویژگی های خوب این رستوران است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

قیمت های این رستوران از هزار درهم برای هر 2 نفر آغاز می شود. مسافران تور دبی غذاهای لذیذ فرانسوی این رستوران را از دست ندهند.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

 

 

2.رستوران ژاپنی دبی (Zuma)

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

از دیگر رستوران هی خوب دبی رستوران ژاپنی آن به نام Zuma می باشد. غذاهای این رستوران علاوه بر لذیذ بودن ظاهر زیبایی هم دارند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران ژاپنی جای مناسبی برای کسانی است از غذا خوردن نهایت لذت را می برند و به خود و غذایی که می خورند احترام می گذارند. رستوران ژاپنی Zuma در سال 2012 جزو صد رستوران برتر دنیا بود.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران غذاهای خود را با طعمی بی نظیر و فوق العاده در ظروفی جالب و عجیب که باعث جلب توجه مهمانان هم می شود سرو می کند. آشپزخانه این رستوران در طبقه پایینی آن می باشد. مسافران تور دبی که غذاهای ژاپنی دوست دارند حتما به این رستوران سر بزنند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

 

3.رستوران ترکیبی دبی (table 9 , Nick & Scott)

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

رستوران ترکیبی دبی از بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

 

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

4.رستوران ژاپنی دبی (Okku)

 تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

رستوران ژاپنی okku دبی از رستوران های خاص و الی شهر دبی است.شهری که دارای انواع مارک ها و برندهای معروف است باید هم چنین رستوران های خاص و مطرحی در جهان دشته باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

کسانی که این رستوران را ساختند و افتتاح کردند ریسک بزرگی کردند چون تصمیم گرفتند که در شهری به این گرمی در این رستوران برای مردم غذاهای ژاپنی مثل سوشی سرو کنند اما به دلیل بی نظیر بودن کار آشپزهای آن با شکست مواجه نشدند و رستوران آنها یعنی رستوران okku در زمره بهترین رستوران های دبی قرار گرفت. قیمت غذا در این رستوران از هفتصد درهم به بالا برای هر دو نفر می باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

 

5.رستوران بریتانیایی دبی (Rhodes mezzanine)

تور دبی رستوران بریتانیایی


این رستوران دارای یک سرآشپز بریتانیایی می باشد به نام Gray rhodes . این سرآشپز بسیار به شهر دبی علاقه داشت و به صورت کاملا اتفاقی وسایل خود را جمع کرد و برای همیشه به شهر دبی سفر کرد و همانجا ماند.

 

تور دبی رستوران بریتانیایی

این رستوران علاوه بر اینکه ازبهترین رستوران های دبی می باشد از مجهزترین آنها هم می باشد. مسافران تور دبی جالب است بدانند که در این رستوران غذاهای لذیذ و کلاسیک بریتانیایی با رنگ و ظاهر و طعمی فرانسوی برای مهمانان عزیز سرو می شود.قیمت غذا در این رستوران بریتانیایی از 800 درهم به بالا برای هر دو نفر اغاز می شود.

 تور دبی رستوران بریتانیایی

 

6. رستوران فرانسوی Reflets par Pierre Gagnaire دبی

 تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

این رستوران فرانسوی از رستوران های بی نظیر دبی است که سرآشپز آن یعنی pierre Gagnaire بسیار علاقه مند به آشپزی می باشد. او با نبوغ خود غذاهای لذیذی را برای مهمانان سرو می کند به گونه ای که آنها را به مرز دیوانگی میکشاند.غذاهای این رستوران طعم بی نظیری دارد به گونه ای که شاید تا کنون مانند آن را نچشیده باشید.

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

فرش قرمز این رستوران و لوسترهای زیبا و نا متعارف آن باعث می شود که شما غذای خود را در محیطی زیبا و دلچسب نوش جان کنید. غذاهای این رستوران قیمتی از هزار درهم به بالا برای هر دو نفر دارد. مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قبل از اینکه جذب طعم غذاهای ان شوند جذب محیط زیبای آن خواهند شد.

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

 
7.رستوران ایتالیایی دبی (Robrto's )

 تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

این رستوران ایتالیایی ابتدا در قلب مراکز تجاری بین المللی شهر دبی توسط roberto تاسیس شد اما هم اکنون از بهترین رستوران های دبی و مطرح ترین نام ها در صنعت آشپزی می باشد.

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

roberto ابتدا در رستوران BICE مشغول به آشپزی بوده که بهترین غذاهای ایتالیایی در آن سرو می شد. مسافران تور دبی که علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستند حتما به این رستوران که قیمت های آن از 600 درهم برای هر دو نفر آغاز می شود سر بزنند.

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

برج شبیه هلال ماه در دبی

تور دبی برج شبیه هلال ماه

برجی که شبیه هلال ماه است جدیدا در دبی ساخته شده است. ساخت اینگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهانی دبی شده است. این برج فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بار دیگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. این برج در شب زیر نور مهتاب زیبایی خود را به طور شگفت انگیزی به رخ می کشد.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

به مسافران تور دبی پیشنهاد می کنیم که دیدن از این برج خارق العاده را از دست ندهند زیرا یکی از زیباترین و جالب ترین برج های دنیا می باشد که در دبی ساخته شده است.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

 

 

 

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری دبی پارک واندرلند می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

 

 

 

پارک آبی وادی وحشت دبی

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

 

 

 

 

بزرگترین پل قوسی دنیا دردبی

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

دبی از لحاظ معماری و عمران به یکی ازشاهکارهای دنیا تبدیل شده است و روز به روز طرح های جدیدتر و جالب تری را برای ساخت و ساز در دست میگیرد. در دبی عجیب ترین و جالب ترین برج ها و هتل ها , زیباترین و شگف انگیز ترین ساختمان ها ساخته میشود و این ها باعث جلب توجه توریست ها می گردد. ورود توریست به هر کشور یا شهری به اقتصاد آن کشور کمک می کند و یکی از دلایل خوب بودن اقتصاد دبی ورود همین توریست ها به آنجا می باشد.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی که در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از دیگر عجایب دبی است. این پل یک مایل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر این روی این پل قوسی 12 لاین برای عبور وسایل نقلیه وجود دارد و در وسط آن نیز یک ایستگاه مترو هم واقع شده است.مسافران تور دبی هرگز دیدن این پل قوسی عجیب و در عین حال زیبا و جالب را از دست ندهید.

 

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کشتی کروز دبی

تور کشتی کروز دبی

 

کشتی کروز دبی یک کشتی مسافر بری و تفریحی می باشد که گنجایش آن 5600 نفر است. این کشتی هم چنین زمین های بازی زیادی مثل زمین بسکتبال , والیبال , بدمینتون و سالن نمایش آکروباتیک , سالن تئاتر و موسیقی و... را دارا می باشد. شما مسافران عزیز می توانید در این تور آرامش محض را با خوردن شام روی کشتی و شنیدن صدای آب احساس کنید و از آن لذت ببرید. تور کشتی کروز دبی یکی از پر طرفدارترین تورهای تفریحی دبی در میان خانواده های ایرانی می باشد.

 

 

 

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

 

اتوبوس دریایی دبی یک وسیله نقلیه است که در خشکی به شکل اتوبوس و در آب به صورت یک اتوبوس دریایی عمل می کند. به این وسیله نقلیه wonder bus گفته می شود. این تور برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است و شما با این وسیله پس از گردشی در شهر وارد خور دبی می شوید و سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اتوبوس دارای امکانات و تجهیزات مختلف و مورد نیاز در مواقع ضروری می باشد , مانند:سیستم برودتی , جلیقه نجات و... .همچنین در این تور یک راهنما مسافران را همراهی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

 

 

 

تور بالن سواری دبی

 

 

net valon savari dubai

 

از داخل بالن  كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزار سرخ هستند با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد. در تور بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورهای تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

آب و هوای دبی

 

The weather in Dubai

آب و هوای دبیبه صورت گرمسيری می باشد ، فصل تابستان بسیار داغ و مرطوب و فصل زمستان دبی ملايم می باشد. در کشور امارات متحده عربی بارندگی بسیار نادر می باشد و بیشتر در ماه های زمستان بارندگی وجود دارد. درفصل  زمستان بیشتر طوفان شن وجود دارد و  میانگین دمای هوا در فصل تابستان 33 درجه سانتی گراد  و در فصل زمستان 17 درجه سانتی گراد می باشد  .

 

 

 

در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم

 

تور دبی منطقه شاورما

 

تور دبی منطقه شاورما

در دبی پیدا کردن غذاهای خاصی که بتوانند نماینده این شهر مدرن باشند کار سختی است. غذاهای که در دبی معروف هستند به فراوانی در لبنان و ایران یافت می شود. اما اگر مایل باشید که غذایی حاضری و سریع میل کنید می توانید به مکان هایی به نام (Shawarma) بروید. دراین مکان ها گوشت گوسفند یا مرغ به صورت کبابی و طعم دار شده در نان های پیتا (نان گرد) به شکل ورقه ورقه شده چیده شده است که شما مسافران تور دبی می توانید آن را با سس نوش جان کنید و لذت ببرید.

تور دبی منطقه شاورما

 

 

تور دبی منطقه شاورما

خوب است بدانید که غذاهای بین المللی هم در اینجا به نحو خوبی سرو می شود. در دبی برای هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های فراوانی وجود دارد.مثلا رستوران های بین المللی به فروانی در هتل های 5 ستاره این شهر وجود دارند. سرویس دهی این رستوران ها بسیار عالی و بی نظیر است و منوی آن ها متشکل از غذاهای معروف و پرطرفدار بین المللی است که اکثرا مورد انتخاب مهمانان قرار می گیرد.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

مسافران تور دبی که علاقه مند به فست فود هستند خوب است بدانند که فست فودهایی که به سبک غربی تهیه و سرو می شوند در دبی به وفور پیدا می شود. علاقه مندان به غذاهای خانگی می توانند به رستوران های زنجیره ای دبی مانند مک دونالد , کی اف سی (KFC) , کینگ برگر (Burger king) و... مراجه کنند.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

تور دبی رستوران کی اف سی

 

 

 

تور دبی رستوران کی اف سی

رستوران های محلی امارت نوشیدنی های الکلی سرو نمیکنند اما با وجود این مورد پند توریست ها می باشند. در این رستوران ها یا غذاخوری های معمولی بهترین و لذیذترین غذاهای خاورمیانه سرو می شود که دارای قیمت رقابتی نیز می باشند. هوای دبی به گونه ای است که میل کردن غذا در هوای آزاد و محیطی باز می تواند بسیار دلچسب باشد.

تور دبی کافی شاپ مادلین

روزهای دبی اکثرا آفتابی و شب های آن بسیار زیبا می باشد , آسمان صاف است و به راحتی می توان ستاره ها را مشاهده کرد. رستوران های بین المللی , محلی و لوکس به وفور در منطقه خلیج رود دبی یافت می شود. شب نشینی های دبی در طرف دیگر هتل ها صورت می گیرد به همین دلیل رستوران هایی که دارای سطح متوسطی می باشند در این مناطق می توانند تا ساعات بیشتری از نیمه شب باز بمانند و از مهمانان خود پذیرایی نمایند. مسافران تور دبی خوب است بدانند که کافی شاپ های ارزان این شهر نیز بعد از غروب آفتاب محیطی کاملا رومانتیک , زیبا و دلچسب با هوایی دلنشین را برای خوردن غذا و نوشیدنی ایجاد می کنند.

تور دبی کافی شاپ یخی

 

 

 

درهم دبی

تور دبی پول رایج دبی (درهم)

نرخ درهم مانند نرخ دلار و یورو و... درحال نوسان است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.اما طبق آخرین اطلاعات بدست آمده قیمت درهم دبی در بازا تهران (اسکناس) افزایش قیمت داشته است. یعنی هر یک درهم در بازار تهران (اسکناس) 9030 ریال می باشد. یک درهم دبی در حال حاضر برابر است با 3/67 دلار امریکا می باشد. مسافران تور دبی می توانند درهم مورد نیاز خود را از بانک مرکزی و پارسیان( 1 درهم = 7301 ریال) , بانک ملی (1 درهم = 7334 ریال) , بانک ملت و سپه (1 درهم = 7338 ریال) نیز تهیه نمایند.

تور دبی پول رایج امریکا (دلار)

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

اسکوترهای زیر دریایی کیش

 

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

اسکوترهای زیر دریایی کیش یکی از وسایل تفریحی جدیدی است که در سال 90 در جزیره کیش ساخته وراه اندازی شد. این اسکوترها بسیار هیجان انگیز هستند چون شما می توانید با استفاده از این دستگاه , غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید. مسافران تور کیش که علاقه مند به غواصی هستند خوب است بدانند که می توانند با استفاده از این اسکوترها بدون نیاز به مهارت های غواصی , شنا و حتی گواهینامه های لازمه به اعماق دریا بروند و نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اما بایستی حوله , مایو و دمپایی با خود به همراه داشته باشند. مسافران تور کیش قطعا با این اسکوترهای زیر دریایی احساسی فراموش نشدنی و باور نکردنی را تجربه خواهند کرد. این کلوپ اسکوترهای زیر دریایی یا غواصی در کنار کافی شاپ آنا , پشت هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

به اطلاع مسافران تور کیش علاقه مند به غواصی می رسانیم که اگر قصد دارند به صورت گروهی یعنی بیش از 10 نفر به این کلوپ بروند 25% تخفیف و اگر بیشتر از چهار نفر باشند 20% تخفیف شامل آن ها میگردد. دانشجویان عزیز مطلع باشند که با کارت دانشجویی خود می توانند از تخفیف 20 درصدی کلوپ اسکوترهای زیر دریایی بهره ببرند. مسافران تور کیش می توانند 1:30 الی 2 ساعت از این اسکوترها استفاده کنند که هزینه آن برای یک تور نزدیک 200 هزار تومان یا کمتر می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد زیر 12 سال با قدی کمتر از 150 سانتی متر ممنوع می باشد. مسافران گرامی تور کیش اگر مبتلا به بیماری های سرع , فشار خون بالا , ناراحتی های قلبی و تنفسی هستند یا کمتر از 3 ماه است که عمل جراحی انجام داده اند ,استفاده از اسکوترهای غواصی برای آنها نیز ممنوع می باشد.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 

 

 

 

 

بولینگ در کیش

 

 

 

تور کیش بولینگ

 

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

 

تور کیش بولینگ

 

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

 

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

 

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

 

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

 

 

 

 

پیست کارتینگ کیش

 

 

 

تور کیش پیست کارتینگ

 

پیست کارتینگ کیش یکی از تفریحان مهیج و مفرح این جزیره است که پایه یک اتومبیل رانی در سطح حرفه ای می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش های هیجانی و اتومبیل رانی هستند حتما به این پیست بروند تا هیجانات خود را تخلیه نمایند. پیست کارتینگ کیش علاوه بر این که  اولین پیست کارتینگ ساخته شده در ایران است بزرگترین پیست کارتینگ در سراسر خاورمیانه نیز می باشد.

 

تور کیش پیست کارتینگ

 

این پیست دارای 8000 متر طول و 700 متر عرض می باشد. پیست کارتینگ کیش میان مردم جزیره , گردشگران و مسافران تور کیش بسیار پرطرفدار است به طوری که می توان گفت پرطرفدارترین مرکز تفریحی در تمام جزیره می باشد. این مجموعه موتورهای ATV (موتورهای 4چرخ) و ماشین های کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. علاوه بر همه این موارد دوره های مسابقات کشوری در پیست کارتینگ کیش برگزار می گردد. مسافران تور کیش که موتور سواری و اتومبیل رانی را دوست دارند به پیست کارتینگ جزیره زیبای کیش سر بزنند.

 

تور کیش پیست کارتینگ

 

 

 

کلوپ غواصی و دریایی کیش

 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

در مراکز تفریحی کیش و باشگاه های آن آموزش های متفاوتی چون اسکی روی آب , گشت تفریحی در اطراف جزیره کیش , غواصی , جت اسکی , آکواریوم شناور , گشت با قایق های تندرو , شاتل سواری , ماهیگیری تفریحی , قایق سواری با قایق های پدالی , تور جزیره های اطراف و... ارائه داده می شود. این مجموعه های ورزشی و تفریحی کار خود را از ساعت 9 صبح آغاز می کنند و اکثرا تازمان غروب آفتاب آماده پذیرش گردشگران عزیز می باشند. برای حفظ امنیت و رفاه گردشگران یک فروند شناور جست و جوگر و نجات غریق به صورت 24 ساعته و رایگان در اطراف و حاشیه جزیره برای ارائه خدمات خود حضور دارند. علاوه بر این امور دریایی وظیفه دارد تمامی فعالیت های کلوپ های غواصی و دریایی کیش را کنترل نماید.

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکان های تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل گاردینا کیش

hotel gardina kish

هتل گاردینا کیش هتلی خوب و تمییز و مرتب می باشد . امکانات هتل شامل : ترانسفر فرودگاهی , سرویس رایگان بازار , بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان , بازدید از کلبه هور و آکواریوم طبیعی  , بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان , بازدید از کشتی یونانی و غروب بی نظیر کیش , اینترنت و ایرلس رایگان. خدمات دیگر هتل گاردینا کیش : 30 درصد تخفیف اتومبیل با راننده و بدون راننده، 50 درصد تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصد تخفیف غواصی بانوان،30 درصد تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،30 درصد تخفیف کرایه دوچرخه، 35 درصد تخفیف کافی شاپ گاردنیا،20 درصد تخفیف رستوران گاردنیا نهار و شام، 40 درصد تخفیف شام هتل داریوش با موزیک.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردینا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل سالار کیش

hotel salar kish

هتل سالار کیش  هتلی تمییز و مناسب برای اقامت خانواده ها می باشد هتل سالار کیش به اسکله تفریحی، یک سوپر مارکت و ساندویچی ، پاساژ ونوس نزدیک می باشد. رستوران هتل با غذاهای لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. امکانات دیگر هتل سالار کیش : مبلمان و آشپزخانه مجهز , لباسشویی و تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ستاره کیش

hotel setare kish

هتل ستاره كيش محیطی زيبا و جذابی دارد . با ويلاهاى نزدیک به هم در يك طبقه با آلاچيق هاى مختلف و كافى شاپ در فضای باز و در محیطی دلنشین با نوشيدنى هاى سرد و گرم و موزيك آرامبخش و در رستوران ستاره كيش با انواع غذاهاى لذیذ ايرانى و فرنگى و غذاهاى ناحیه شمال ایران که قیمت مناسبی دارد از مسافران خود پذیرایی می کند . 

آدرس هتل ستاره کیش : جزیره کیش , میدان داریوش , جنب هتل داریوش

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شتاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل قائم کیش

hotel qaem kish

هتل قائم کیش هتلی تمییز و بسیار مناسب خانواده ها می باشد . امکانات هتل : آسانسور , تاکسی سرویس هتل , استقبال فرودگاهی , موزیک و سرگرمی در لابی هتل , دمپایی داخل اتاق , سرویس بهداشتی , سیستم تصویری ماهواره ای , صندوق امانات , کافی نت , کافی شاپ , رستوران هتل که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. هتل قائم کیش به ساحل و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

آدرس هتل قائم کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار زیتون

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

بازار شوکا ارمنستان

بازار شوکا ارمنستان

 

بازار شوکا ارمنستان مکانی بسیار مناسب برای تهیه میوه‌جات، سبزیجات، شیرینی‌جات و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنستان بسیار لذیذ و خوشمزه و دارای انواع باقلوا می باشد. در بازار شوکا ارمنستان بسیاری از مردم خریدهای روزانه خود را از این بازار تهیه می کنند .

آدرس بازار شوکار ارمنستانارمنستان , ایروان , خیابان مشتوتز

 

 

 

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

Tashir Mall Yerevn

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

یکی از مهمترین مراکز خرید ارمنستان مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان است که در این مرکز خرید فروشگاه هایی با اجناس و کالاهای مارک و برند های معروف وجود دارد. در طبقه هم کف مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان بازار طلا فروشها و در طبقات دیگر لباس و پوشاک که بیشتر قیمت ها به علت مارک بودن بالا هستند. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان از بهترین مراکز خرید ایروان ارمنستان محسوب می شود.

 

 

 

مرکز خرید مورگان ارمنستان

مرکز خرید مورگان ارمنستان

مرکز خرید مورگان ارمنستان فروشگاهی مناسب برای خرید پوشاک مخصوص بانوان می باشد. زیرا بهترین پوشاک برای خانم های مشکل پسند وجود دارد که می توانند بازدید و خریداری نمایند. مرکز خرید مورگان ارمنستان با انواع متنوع پوشاک زنانه از معروفترین فروشگاههای دنیا می باشد و از مرکز خرید مورگان ارمنستان در سراسر جهان تقریبا ۶۵۰ شعبه  وجود دارد که اکثر آنها با بازدید زیاد مردم مواجه هستند . پوشاک مرکز خرید مورگان ارمنستان ویژه سنین ۱۸ تا ۳۵ سال می باشد و برای هر نوع سلیقه ای تنوع کالا وجود دارد. مرکز خرید مورگان ارمنستان اجناس و پوشاک خود را با نرخ مناسب ارائه میکند که موجب شده است از فروشگاه های پر بازدید شود.

 

 

 

 

مرکز خرید اسکادا ارمنستان

مرکز خرید اسکادا ارمنستان فروشگاهی با مدلهای لباس شیک و یکی از بهترین مراکز خرید ارمنستان می باشد. در مرکز خرید اسکادا ارمنستان انواع متنوع پوشاک ها برای فصل های مختلف با نرخ مناسب و با نقش و طرح و رنگ گوناگون وجود دارد و لباس ها فقط از نوع لباس های خاص ارمنی نمی باشد. مرکز خرید اسکادا ارمنستان از فروشگاه های معروف پوشاک می باشد به همین علت در سراسر دنیا شعبه های دیگری نیز تاسیس شده است. مرکز خرید اسکادا ارمنستان در زمینه پوشاک ورزشی و کیف و کفش هم فعالیت دارد. در طول سال و روزهای نوروز و در فصل مدارس برای کیف و کفش مدارس مردم از مرکز خرید اسکادا ارمنستان دیدن می کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 


 رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای خوب ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده سرو می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران و گردشگران تور ارمنستان از رستوران آمازون ارمنستان استقبال می کنند.
آدرس رستوران آمازون ارمنستان : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نواa۳۳


منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

 

 

رستوران آرارات ارمنستان


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان رستورانی است که تعداد مختلفی رستوران و کافی شاپ در این مجموعه زیبا وجود دارد. رستوران ایرانی آریا ارمنستان غذاهای ایرانی را تدارک دیده است و آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .
آدرس رستوران ایرانی آریا ارمنستان : ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .در بیشتر روزها از ساعت 11 صبح تا ساعت 24 برای میهمانان ایرانی و خارجی خدمات ارائه می دهد. غذاهای لذیذ ایرانی مورد توجه و علاقه بیشتر مردم جهان می باشد در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان گروه های مردم و گردشگران مختلفی را می توانیم ببینیم که غذای ایرانی سفارش داده اند و مشغول صرف غذای ایرانی هستند. در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان سرو و کیفیت غذا بسیار عالی می باشد. این رستورانی ایرانی در مراکز فروشگاه های معتبر قرار گرفته شده است.

منبع : رستورانهای ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

jazire hegam qeshm

جزیره هنگام از جزیره های مهم خلیج فارس می باشد که در زمان قدیم به آن هینام یا «هنجام» هم می گفتند . جزیره هنگام ، به ظاهر در زمان های قدیم مکان توقف کشتی ها برای جمع آوری آب و غذا بود و به همین علت نام گرفتن کلمه هنگام در این جزیره در واقع به معنای آمدن به موقع و به هنگام برای جمع کردن آب و غذا و دیگر وسایل لازم برای سفر است. همینطور در شهرستان میناب 12 ساعت آب را یک هنگام نام گذاشته اند.

 

 

 

 

jazire hormoz qeshm

جزیره هرمز قشم که طول محیط آن تقریبا شش هزار متر می باشد در داخل خلیج فارس و در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس واقع شده است. املای درست این کلمه هرموز یا هرمزد است و از کلمات خورموز یا خورموغ به معنای لنگرگاه و ایالت موغستان میناب می باشد که به دلیل استفاده زیاد این کلمه بصورت غلط امروزه هرمز نام گرفته است. جزیره هرمز در منطقه مرکزی از تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی تشکیل شده است مرتفع ترین منطقه آن ۲۱۰ متر می باشد، که در اطراف جلگه‌های پست و همواری فرا گرفته است، معدنهای خاک سرخ و نمک سفید این منطقه شهرت بسیاری دارد.

 

 

 

 

baghe korokodil qeshm

اولین عنوان پارک کروکودیل ها در خاورمیانه متعلق به قشم می باشد. اولین پارک کروکودیل ها در سال ۲۰۱۰ در جزیره هنگام از جزیره های قشم و پارک کروکودیل ها هم در سال ۲۰۱۱ در جزیره قشم تاسیس شده، ولی اماراتی ها اخیرا در رسانه بین المللی مطرح کردند تا آخر سال ۲۰۱۴ در دبی نخستین پارک کروکودیل خاورمیانه راه اندازی می شود. این پارک از جاذبه های دیدنی جزیره زیبای قشم می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل پلاس قشم

 

هتل پلاس قشم از هتل های مدرن قشم است که بازار سنتی قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرار دارد، همچنین قلعه تاریخی پرتغالی ها، دریا،  ایستگاه سواری های درگهان، پارک شهر ساحلی و دیگر مرکزهای تفریحی و خرید قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرارگرفته است. هتل پلاس قشم دارای کارکنان حرفه ای می باشد سعی دارند که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران و میهمانانشان فراهم کنند. هتل پلاس قشم دارای کافی شاپ با انواع مختلف نوشیدنی ها و دسرها می باشد . فضایی بسیار مناسب برای گفتگو و استراحت می باشد.

 

 

 

هتل بین المللی دریا قشمسه ستاره

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

 

 

هتل سناتور قشم   سه ستناره

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم

 

 

 

 

 

hotel apatteman sama qeshm

هتل آپارتمان سما قشم هتلی تمییز و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است فضایی آرام در بهترین نقطه شهر قشم قرار گرفته است . به مراکز خرید بسیار نزدیک است، برنامه های متنوع تفریحی و گردشگری شامل ترانسفر و گشت در جزیره ، مدیریت و کادر با تجربه و کارآزموده آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز را می باشند. امکانات هتل شامل : لاندری , صندوق امانات , اینترنت در لابی , اینترنت در اتاق , آسانسور , کافی شاپ و رستوران که رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران گرامی پذیرایی می کند.

آدرس هتل آپارتمان سما قشم : جزیره قشم , بلوار ولیعصر , چهار راه رسالت

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول در خیابان لونت در یکی از برجهای معروف استانبول قرار گرفته است. نام مرکز خرید کانیون استانبول از شکل ظاهری اش گرفته شده است و مرکز خرید کانیون استانبول دارای چهار طبقه و 160 فروشگاه و مغازه , سالن ورزشی و سینما , آرایشگاه برای رفاه گردشگران و بازدیدکنندگان تور استانبول مهیا کرده است. مرکز خرید کانیون استانبول در ساعتهای 10 صبح تا ساعت 10 شب در مدت زمان شبانه روز برای بازدیدکنندگان و مسافران تور استانبول باز است . مرکز خرید کانیون استانبول با تنوع کالاها و اجناس توانسته در جذب بازدیدکنندگان موفق باشد.

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

منبع : مراکز خرید استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کانیون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول در سال 2005 در پانزدهم اکتبر تاسیس شده مرکز خرید جواهر استانبول با مدیریت هلدینگ جواهر بنا شد و سهام آن با مالکان کویتی به یک شرکت انگلیسی واگذار شد ،مرکز خرید جواهر استانبول بوسیله شرکت معماری و طراحی امریکایی مینورو انجام شده است.مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است، از جمله بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا می باشد و در میان گردشگران و مسافران تور استانبول جذابیت ویژه ای دارد. تقریبا در مرکز خرید جواهر استانبول می توانید بیشتر مایحتاج خود را خریداری نمایید. در این مرکز خرید اکثر مارهای مشهور بین المللی مانند : آدیداس , ماسیمو دوتی , لیوایز , اسپریت , بنتون و... وجود دارند و با مترو استانبول که از مرکز شهر استانبول آغاز می شود می توانید استفاده نمایید و در ایستگاه دوم پیاده شوید که خروجی مترو در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول می باشد و به راحتی در دسترس است. مرکز خرید جواهر استانبول دارای معماری شیک و جذاب و راهروهای دیدنی , سیستم روشنایی عالی و تهویه هوای پیشرفته , بالا بودن امنیت و نظافت گردشگران و مسافران تور استانبول جذب این مرکز خرید شده اند. بزرگی مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای است که دارای شهر بازی سر پوشیده و مدرن می باشد, طبقه ای مخصوص غذاهای متنوع و خوشمزه از نقاط مختلف دنیا , نمایش فیلم های روز دنیا می باشد که مقام اول را به لحاظ مساحت و داشتن تفریحات در ترکیه را به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

منبع : مراکز خرید استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید جواهر استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل اربوی استانبول  سه ستاره

هتل اربوی استانبول

 

هتل اربوی استانبول هتلی سه ستاره و تمییز می باشد. هتل اربوی استانبول دارای ویژگی های مانند : رستوران زیبا با نمایش تصاویر پاناروما از شهر زیبای استانبول می باشد. در رستوران هتل اربوی استانبول بوفه صبحانه با محصولات طبیعی و تازه محلی سرو و پذیرایی می شود. از هتل اربوی استانبول پیاده می توانید به مسجد آبی و موزه صوفی , میدان اسب دوانی و مویزه توپکاپی و بازار ادویه و کلیسای سیسترن دسترسی داشته باشید. رستوران هتل اربوی استانبول با غذاهای متنوع و سنتی و نوشیدنی های لذیذ که رستوران در طبقه همکف واقع شده است آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. در مجاور هتل اربوی استانبول رستورانهای متعددی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. هتل اربوی استانبول دارای تور گردشگری برای میهمانان و مسافران تور استانبول دارد که عزیزانی که علاقه مند هستند می توانند استفاده کنند.

هتل اربوی استانبول

 منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

 

هتل گرند هیلاریوم استانبول چهار ستاره

 هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول هتلی چهار ستاره و دارای موقعیت جغرافیایی مناسب می باشد . هتل گرند هیلاریوم استانبول بسیار مناسب برای گردشگران و میهمانان تور استانبول و مشتاق به سفر استانبول می باشند ، هتل گرند هیلاریوم استانبول در دوازده km فرودگاه آتاتورک و در مرکز شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل گرند هیلاریوم استانبول در ینی کاپی ، منطقه تاریخی و مرکز شهر دیدنی استانبول واقع شده است و دارای اقامتی همراه با حمام ترکی , استخر سرپوشیده و اتاق بدنسازی و فیتنس برای گردشگران و میهمانان خود مهیا کرده است. اتاقهای هتل گرند هیلاریوم استانبول مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و گاو صندوق تجهیز شده است. میهمانان هتل گرند هیلاریوم استانبول می توانند غذا و نوشیدنی سفارش دهند و از کانالهای ماهواره ای قابل تغییر تلویزیون اتاق خودشان تماشا کنند. رستوران هتل گرند هیلاریوم استانبول با سرو خوراکی های لذیذ از مهیمانان خود پذیرایی می نمایند. لابی بزرگ، تریا و کافه اینترنت هم در اختیار علاقه مندان قرار دارند. علاقه مندان به ورزش میتوانند ادامه برنامه بدنسازی خودشان را در باشگاه هتل داشته باشند و یا در سونا استراحت نمایند، هتل گرند هیلاریوم استانبول مکان بسیار مناسبی برای اقامت خانوادگی و مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل گرند هیلاریوم استانبول به مراکز تفریحی و مراکز خرید استانبول دسترسی راحت دارد.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی زیبا و لوکس که در منطقه پرا واقع شده است و مرکز هنری ، فرهنگی، دارای سالن های غذاخوری و ناهار خوری است. هتل رادیسون بلو پرا استانبول رستورانی با چشم انداز دیدنی از شاخ طلایی و قسمت قدیمی شهر زیبای استانبول می باشد . خیابان شلوغ و جذاب استقلال چند متر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری خیلی زیبا دور تر می باشد . اتاق های زیبای هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای و قهوه می باشد که برای اتاقها سرو شده است و همینطور مینی بار و لپ تاپ و  دارای صندوق های الکترونیکی است . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون در اتاقها با طراحی و  تزئین و دکوراسیون بسیار زیبا می باشد. روز خود را می توانید با بوفه صبحانه که با ذائقه ها و سلیقه های متفاوت مهیا شده لذت ببرید آغاز کنید .سالن ناهار خوری و رستوران زیبای هتل رادیسون بلو پرا استانبول در طبقه لابی واقع شده است. سالن بدنسازی , تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم ، سونا ، حمام بخار،  حمام آبگرم، حمام ترکی برای کسب آرامش اعصاب و استخر سرپوشیده است که اوقاتی را می توانید برای استراحت و آرامش سپری نمایید. می توانید با پیاده روی کوتاه مدت به موزه زیبای پرا ، منطقه گالاتا و برج معروف گالاتا و شهر قدیمی بروید. فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبول فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی مناسب برای اقامت گردشگران و مسافران تور استانبول است و دارای امکاناتی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم می باشد تا این عزیزان هم از اقامت خود لذت ببرند.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

منبع : هتل های پنج ستاره استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

منبع : جاذبه های گردشگری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول


هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است و مرکز فرهنگی، هنری ،  شب زنده داری و دارای ناهارخوری و سالن های غذاخوری مختلف و زیبا می باشد هتل رادیسون بلو پرا استانبول یک رستوران با نمایش دیدنی از شاخ طلایی و بخش قدیمی شهر استانبول . خیابان استقلال فقط چند متر دورتر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری بسیار زیبا به چشم می خورد. اتاق های هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای  و قهوه که برای اتاقها سرو می شود و همچنین مینی بار و لپ تاپ و  صندوق های الکترونیکی می باشد . تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت در اتاقها با تزئین و دکوراسیون زیبا می باشد. می توانید روز خود را با بوفه صبحانه که با انواع سلیقه ها و ذائقه ها تدارک دیده شده لذت ببرید شروع کنید .سالن ناهار خوری رستوران در طبقه لابی قرار گرفته است. تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم و سالن بدنسازی، حمام بخار، سونا ، حمام آبگرم، حمام ترکی برای آرامش اعصاب , استخر سرپوشیده می باشد که می توانید اوقاتی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید. با پیاده روی کوتاه مدت می توانید به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی برسید. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا واقع شده است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی بسیار مناسب برای اقامت مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

هتل پلازا استانبول  پنج ستاره

hotel pelaza istanbul

هتل پلازا استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که در پشت بام هتل رستورانی شیک با منظره دیدنی از شهر استانبول و پل بسفر دارد که میهمانان و مسافران تور استانبول عزیز می توانند از این رستوران استفاده کنند و از غذاهای متنوع و لذیذ لذت ببرند. ویژگی های دیگر اتاق های هتل پلازا ، اتاقها دارای تلویزیون LCD ،اینترنت رایگان ،دکوراسیون زیبا و مدرن ،اتاق نشیمن ، دستگاه قهوه ساز و چای می باشند. کافه قنادی هتل نیز دارای شیرینی های متنوع و لذیذ می باشد که میتوانید لذت ببرید. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده و سونا و ماساژ درمانی هم می باشد که لحظات آرامش بخشی را می توانید تجره کنید. هتل پلازا استانبول تا میدان تقسیم با اتومبیل فقط 10 دقیقه  فاصله دارد و ایستگاه های اتوبوس و مترو نیزدیک هتل قرار گرفته است. کرکز خرید های مترو سیتی و کانیان فقط 5 دقیقه با اتومبیل به هتل فاصله دارد.

 

 

هتل رامادا پلازا استانبول پنج ستاره

hotel ramada pelaza istanbul

هتل رامادا پلازا استانبول در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است و اقامت شیک و مجللی را در یکی از شیک ترین منطقه های شهر برای میهمانان مهیا کرده است . هتل دارای یک استخربام است . چشم انداز مرکز شهر زیبای استانبول از استخر بام بسیار دیدنی می باشد. میهمانان عزیز در اتاق بخار مرمری و سونا می توانند استراحت کنند و از ماساژ درمانی استفاده کنند. در سان ورزشی هتل میتوانید ادامه برنامه ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشید. اتاقهای هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیونLCD، گیرنده ماهواره پولی و اینترنت تجهیز شده اند. رستوران زیبای هتل با انواع خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کند. رستوران هتل همه روزه باز است و آماده ارائه خدمات می باشد. هتل به دلیل موقعیت بسیار خوب خود، مکان مناسبی برای بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله های زیبا محسوب می شود. هتل امکانات لباسشویی و اتوشویی و خشک شویی نیز دارد که در طول اقامت خود نیز می توانید آراسته و مرتب باشید . همچنین هتل دارای صرافی , فروشگاه و آرایشگاه نیز می باشد . هتل رامادا پلازا استانبول برای میهمانان عزیز معلول تور استانبول نیز تدارکی دیده است که این عزیزان از اقامت خود لذت ببرند و آسایش داشته باشند. خدمات نگهداری کودکان نیز در هتل وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول چهار ستاره

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول در بهترین منطقه استانبول واقع شده است و به اکثر منطقه های شهر زیبای استانبول نزدیک می باشد.  اتاق های هتل امیرا استانبول بسیار تمییز و با طراحی و دکوراسیونی جالب می باشد. هتل امیرا استانبول دارای امکاناتی مانند :  اینترنت وای فای در همه جای هتل در دسترس می باشد ولی سرعت خوبی ندارد. از هتل امیرا استانبول پیاده تا مراکز دیدنی فقط چند دقیقه می باشد. مسجد ایا صوفیه استانبول و مسجد آبی بسیار نزدیک هستند و برای نقاط دیگر هم تاکسی وجود دارد.از دیگر امکانات هتل امیرا استانبول: برگزاری کنفرانس برای جلسه ها ، سالن ورزشی ، سوییت با طراحی زیبا، پارکینگ رایگان، رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع ، صبحانه‌ در اتاق، سرو غذا در اتاق و امکاناتی برای مسافرین تور استانبول معلول عزیز تا این عزیزان هم در مدت اقامت خود سفری به یادماندنی را تجربه نمایند.

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل سفایر استانبول  چهار ستاره

هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول هتلی که به سبک کلاسیک عثمانی ساخته شده که از موزه و قصر تاپکاپی 500 متر فاصله دارد . از ویژگی هتل سفایر استانبول سونا , حمام , اینترنت رایگان , استخر سر پوشیده همراه با وان آب گرم می باشد. اتاقهای هتل سفایر استانبول با مبلمان چوبی و طرح دار طراحی شده و مجهز به تلویزیون همراه با کانالهای ماهواره و سیستم تهویه می باشد و همه اتاقها هر کدام دارای سشوار و وان حمام می باشند. صبحها از بوفه صبحانه می توانید استفاده نمایید و از انواع مواد غذایی که برای صبحانه تدارک دیده شده لذت ببرید. رستوران هتل سفایر استانبول با غذاهای ترکی و سنتی خود آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل سمینال استانبول  چهار ستاره

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول هتلی چهار ستاره می باشد. هتل سمینال استانبول با میدان تقسیم فقط 350 متر فاصله دارد و همه اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت می باشند. منظره‌ای پانوراما از بسفر  از تراس هتل سمینال استانبولچشم انداز زیبایی دارد و همینطور هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد. اتاقها دارای حمام و کتری برقی و مینی بار می باشند. اتاق های هتل سمینال استانبول با مبلمان چوبی و با رنگهای گرم چیدمان شده است. هتل سمینال استانبول دارای رستورانی زیبا و با غذاهای متنوع ترکیه ای و بین المللی می باشد که برای میهمانان تور استانبول خود تدارک دیده است و میتوانید از تنقلات و نوشیدنی های رستوران هم استفاده نمایید. میهمانان تور استانبول هتل سمینال استانبول از سونا و حمام ترکی و ماساژ لذت ببرند. هتل سمینال استانبول خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد. علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از کتابخانه هتل سمینال استانبول نیز استفاده کنند. چهار کیلومتر هتل سمینال استانبول با مرکز تاریخی و زیبای شهر استانبولفاصله دارد . کافه و رستوران و مغازه های زیادی در نزدیکی هتل سمینال استانبول قرار گرفته است.

هتل سمینال استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل گرند استار استانبولچهار ستاره

hotel gerand star istanbul

هتل گرند استار استانبول در مرکز شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. هتل به پل بسفر نزدیک می باشد و دسترسی آسانی به خیابان استقلال دارد. اغذیه فروشی ها، مغازه ها، تریاها و رستوران های مختلف در نزدیکی هتل گرند استار وجود دارد. تحویل اتاق، تا ساعت یک بعدظهر امکان پذیر می باشد. امکانات عالی و رفاهی هتل جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، استخر و حمام بخار می باشد که بعضی از آنان فقط با پرداخت هزینه بیشتر امکان استفاده را دارند . رستوران زیبای هتل گرند استار استانبول با بوفه عالی و لذیذ خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان عزیز خود پذیرایی می کند. صرف نوشیدنی در تریا با چشم اندازی زیبا و تماشای  شهر زیبای استانبول هم امکان پذیر می باشد. همچنین هتل دارای لباسشویی و اتوشویی و خشکشویی و آرایشگاه و فروشگاه و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که با این خدمات می توانید در کمترین زمان به برنامه کاری خود برسید. هتل گرند استار استانبول امکاناتی را برای میهمانان عزیز معلول در نظر گرفته است تا این عزیزان نیز در مدت زمان اقامت خود در هتل بتوانند از اقامتی به یادماندنی لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چهار ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

 

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

 

هتل بیاز کوگو استانبول سه ستاره

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول هتلی سه ستاره می باشد که به بازار بزرگ بسیار نزدیک می باشد . اتاق های هتل بیاز کوگو استانبولدارای امکاناتی مانند : اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت و رستوران ترکی با غذاهای متنوع و لذیذ که آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد. هتل بیاز کوگو استانبول دارای اتاقهایی با مبلمان چوبی و کف پارکت شده می باشد و پنجره های بزرگی که نمایی از شهر زیبای استانبول دیده می شود دارد. اتاقها دارای حمام و سشوار می باشد . در هتل بیاز کوگو استانبول در هر روز برای صبحانه می توانید از بوفه صبحانه که کامل می باشد و چای و شیرینی استفاده نمایید همچنین هتل دارای رستورانی است که دارای غذاهای متنوعی می باشد و آماده سرو برای میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد . هتل بیاز کوگو استانبول امکانات و خدمات اینترنت رایگان و خشکشویی و اتوشویی نیز دارد و امکان کرایه گرفتن اتومبیل برای بازدید از مناطق گردشگری شهر استانبول در هتل بیاز کوگو استانبول وجود دارد. هتل بیاز کوگو استانبول با فرودگاه آتاتورک فقط 15 دقیقه فاصله دارد. 

هتل بیاز کوگو استانبول

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

هتل توپکاپی سابنا استانبول سه ستاره

هتل توپکاپی سابنا استانبول

هتل توپکاپی سابنا استانبول هتلی زیبا و بسیار مناسب برای گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. هتل توپکاپی سابنا استانبول به فاصله چهارصد متر از دیوار شهر باستانی که قدمت آن مربوط به ابتدای دوره بیزانس می باشد. همه اتاق های هتل توپکاپی سابنا استانبول دارای تجهیزاتی از جمله تلویزیون ال سی دی و مینی بار و حمام و سشوار می باشد . بوفه صبحانه از ساعت 7 صبح تا 10:30 آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران تور استانبول می باشد. و انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران هتل توپکاپی سابنا استانبول مهیا و برای سرو آماده می باشد. لابی هتل مکان بسیار مناسبی برای نوشیدن انواع مختلف نوشیدنی های گرم و سرد و استراحت و کسب آرامش بسیار مناسب است. هتل توپکاپی سابنا استانبول از ایستگاه تراموا فقط 100 متر فاصله دارد که مسافران تور استانبول می توانند با استفاده از تراموا به مسجد کبود , مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ و جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول دیدن کنند. هتل توپکاپی سابنا استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد.

 منبع : هتلهای سه ستاره استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قديمی كيش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون اين روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بوميان به حاصلخيزي معروف می باشد. در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زيبايي خاصی دارد. بهره‌برداري از طبيعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضاي سبز و امكانات تفريحي در جزيره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

 

1 - بره سفید (کبابی) >>>>> آدرس : بازار گلستان غرفه 54

2- رستوران اسپادانا >>>>> آدرس : کنار صدا و سیمای کیش        

3 - رستوران آنا >>>>>>  آدرس : میدان امیر کبیر پشت هتل صدف              

4 - خانه اسپاگتی >>>>>> آدرس : هتل پارمیس                      

5 - آب و برق کیش >>>>>> آدرس : کنار شرکت آب و برق           

6 - رستوران پایاب >>>>>> آدرس : میدان المپیک بلوار المپیک    

7 - رستوران پاویون >>>>> آدرس : پاویون هتل کیش الیت

8 - رستوران حافظیه >>>>> آدرس : پشت بازار مرجان

9 - رستوران خاطره >>>>> آدرس : خیابان فردوسی جنب بازار پانیذ

10 - رستوران دهکده >>>>> آدرس : بازار مرجان روبه روی پارک ساحلی

11 - رستوران رودکی >>>>>آدرس: پشت هتل فارابی

12 - رستوران زعفران >>>>>آدرس: انتهای بازار مریم

 

 

 

 

 

1 - رستوران سالار >>>>> آدرس : مجتمع خدماتی حافظ- مقابل بازار پانیذ 

2 - رستوران شیشه ای >>>>> آدرس : کیش الیت - جنب پاویون

3 - رستوران سر آشپز >>>>>> آدرس : فاز خدماتي هرمز - غرفه 7   

4 - رستوران شمبلیر >>>>> آدرس : هتل شایان

5 - رستوران سورنا >>>>> آدرس : مرکز خرید گلستان                     

6 - رستوران عمو اکبر >>>>> آدرس : خیابان فردوسی - مقابل بازار پانیذ

7 - رستوران شاندیز کیش >>>>> آدرس : نرسیده به کشتی یونانی    

8 - رستوران غزل >>>>>آدرس: اسکله تفریحی - دنیای بازی

9 - رستوران شانی >>>>> آدرس : هتل شایگان                       

 10 - رستوران کوه نور >>>>> آدرس : کنار هتل صدف -روبروی دانشگاه

11 - شبهای کیش >>>>> آدرس : کنار هتل شایگان                 

12 - رستوران ناهارخوران شاندیز >>>>> آدرس :جاده جهان -مقابل هتل دیدنیها

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش اخیرا بازسازی شده است و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد شود. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد و باعث جذب مشتریان و گردشگران با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل بسیار تمییز است و کارمندان هتل دیدار کیش رفتار خیلی محترمانه ای با مسافران و میهمانان تور کیش دارند و در تلاش اند تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

 

 

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش در منطقه جنوب شرقی جزیره زیبای کیش به وسعت بیست هزار متر مربع واقع شده است و اول جاده دنیا بنا شده است. هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب بسیار تمییز و مرتب دارد. هتل شباویز کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب است و رستوران هتل شباویز کیش با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

خانه شیخ سعید دبی

 

خانه شیخ سعید دبی

 خانه شیخ سعید دبی از جاذبه دیدنی دبی می باشد که محل اقامتگاه اصلی شیخ سعید آل مکتوم دبی است، در زمان ساخت این عمارت از معماری خانه‌های قدیمی ایران در منطقه جنوب و کویر ایران استفاده شده . برای ساختن این خانه از آهک و ساروج استفاده شده است .خانه شیخ سعید دبی یک حیاط بزرگ با پنج قسمت مستقل برای افراد مختلف خانواده است که هر قسمت آن یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اتاق دارد . بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های حک کاری شده، نورگیر‌های چوبی ، همه طرحی از خانه های قدیمی دبی است. قدمت خانه شیخ سعید دبی مربوط به سال 1896 است و کلکسیون بی نظیری از سکه‌، عکسهای تاریخی، تمبر و سندهای تاریخی دبی در این خانه قدیمی به نمایش گذاشته شده است . علاقه مندان و مسافران تور دبی می توانند از این خانه زیبا و قدیمی دیدن نمایند.

خانه شیخ سعید دبی

 

منبع : دیدنی های دبی

 

 

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی آسمان خراشی که در امارات متحده عربی در شهر زیبای دبی ساخته شده است. برج خلیفه دبی با ارتفاع 828 متر و 160 طبقه می باشد که گفته شده با وجود آنتن برج ارتفاع برج خلیفه دبی بیشتر هم می شود . برج خلیفه دبی در 10 ژانویه 2010 افتتاح شد. هم اکنون به عنوان بلندترین سازه و برج در جهان نام گرفته است. این برج زیبا در خیابان شیخ زاید دبی می باشد و دارای بخش های مختلف تفریحی و اداری و تجاری و هتل نیز طراحی شده است . برج خلیفه دبی تا روز افتتاح هفت رکورد برای خود داشت. بلندترین برج در جهان , بلندترین برج که بدون هیچ کابل یا وسیله دیگری ایستاده است , بیشترین تعداد طبقات , بزرگترین بالکن , بیشترین مساحت در طبقات , آسانسوری که بیشترین مسافت را طی می کند و بلند ترین آسانسور باربری در جهان را دارد.

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی

منبع : دیدنی های دبی

 

 

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی از جاذبه های دیدنی و گردشگری امارات متحده عربی شهر زیبای دبی می باشد . مسجد جمیرا دبی از جمله مساجد معروف و زیبای دبی است . مسجد جمیرا دبی دارای گنبدی زیبا به ارتفاع ۱۶ متر و دو مناره با طول تقریبا چهل متر و یک منبر خیلی زیبا و لوکس که از نشانه های معماری جدید است دارد . تصوير مسجد جمیرا دبی بر روی اسکناس پانصد درهمی به شکل سمبلی چاپ شده است. در نماسازی اين مسجد جمیرا دبی از سنگهای از جنس بسیار عالیه به رنگ کرم مايل به صورتی استفاده شده . مسجد جمیرا دبی به هنگام غروب خورشید و شب با نورپردازی فوق العاده برای مسافران و گردشگران تور دبی بسیار جذاب و دیدنی است

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی

 

منبع : دیدنی های دبی

 

 

دبی مارینا دبی

دبی مارینا دبی بزرگترین ساحل و تفریحگاه در تمام دنیا است. میهمانان تور دبی از سونا و استخر روباز هتل می توانند لذت ببرند و از خدمات و امکانات ماساژ مرکز سلامت و آب گرم هتل استفاده نمایند. از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد. هتل و مرکز تفریحی داراي 195 اتاق است. اتاق ها دارای شيشه هاي دوجداره می باشد که از ورود هر سر و صدایی در زمان استراحت شما جلوگيري مي کند. دبی مارینا دبی دارای فروشگاه های متعددی است .صرافی هم در هتل وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. با درخواست ميهمانان و مسافران تور دبی اتومبیل برای کرایه در اختیارشان قرار می گیرد. همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد. در باغ زیبای هتل می توانید به استراحت بپردازید. همچنین این هتل و مجموعه تفریحی دبی مارینا دبی برنامه گردش نیز برای مسافران تور دبی و ميهمانانش تدارک دیده است. عزیزان علاقه مند می توانند در فعاليت هايي مانند : ورزش تنيس شرکت نمایند. آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

منبع : دیدنی های دبی

 

 

برج العرب دبی

برج العرب دبی هتلی زیبا و باشکوه در دبی می باشد . بنای برج العرب دبی  321 متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای زیبا که دست ساز 280 متر از خشکی فاصله دارد ساخته شده‌ است. کوچکترین اتاق هتل 169 و وسیعترین و بزرگترین اتاق هتل برج العرب دبی 780 متر مربع می باشد. اکثر مردم هتل برج العرب دبی را تنها هتل هفت ستاره جهان می‌ دانند . هفت طبقه از هتل برج العرب دبی به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار گرفته شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل برج العرب دبی برای اقامت شبی شش هزار درهم می باشد. قیمت غذا در برج العرب دبی حداقل هزار درهم می باشد. هتل برج العرب دبی از جمله هتل های لوکس جهان می باشد و آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی

 

 

آب نمای دبی

آب نمای دبی بخش اصلی شهر دبی در طول تاریخ می باشد که در تاریخ و فرهنگ دبی نقش اصلی دارد. در ساحل دریا می توانید قدم بزنید. در زمان غروب میهمانان و مسافران تور دبی می توانند از شامی که در کشتی های کنار ساحل مهیا شده لذت ببرند. آب نمای زیبای دبی آبنمایی همراه با موسیقی می باشد و در دریاچهٔ زیبای برج خلیفه در مجاور دبی مال در دبی، امارات متحده عربی بنا شده‌است. هزینهٔ ساخت و ساز این آبنما 800 میلیون درهم معادل با 218 میلیون دلار آمریکا می باشد. آب نمای دبی بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ مختلف می باشد و طول آن 275 متر می باشد و آب را تا ارتفاع 150 متر به سوی آسمان پرتاب می‌کند. طراح و مهندس آب نمای دبی شرکت وت دیزاین می باشد که آب نمای هتل معروف پلاژیو در شهر زیبای لاس وگاس را او طراحی نموده است.

منبع : جاذبه های گردشگری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی
مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی با معماری سنتی با رستوران های سرباز در مجاور دریاچه در جمیرای ساحلی واقع شده است. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی اندکی شبیه بازارهای سنتی قدیمی ایران می باشد . مغازه ها همه در فضای دالان که از سنگ فرش های سنتی عربی پوشیده شده است می باشد. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی محلی برای عرضه صنایع دستی و هنر های دست ساز می باشد . کالاها اکثرا سنتی می باشد از بدلیجات و سنگ های قیمتی و با ارزش تزیینی تا تابلوهای کار دست و لباس های حریر عربی  و فرش و گلیم و همه نوع کالای کم یاب در مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی وجود دارد.در همه مرکز خرید مدینه الجمیرا دبیعودهای عربی و بوی عطرها در هوای مرکز خرید پیچیده شده است و طراحی معماری این بنا به شکل عربی است . در سفر تور دبی خود می توانید سقف آن را که همه از طاق های چوبی و چراغ سنتی دستی چوبی می باشد دیدن نمایید.در محوطه حیاط بازار از کافی شاپ ها و معروفترین رستوران ها و آب نمای دریاچه و ساختمان برج العرب و عبور قایق های زیبای تفریحی منظره دیدنی را بوجود آورده است.

 

منبع : مراکز خرید دبی

 

بازارهای طلا و ادویه جات دبی 

بازار طلا دبی

بازار طلا دبی

 

یک گشت کوتاه و نگاهی گذرا به بازار طلای دبی که در منطقه ی دیره واقع شده است این حقیقت را آشکار می سازد که چرا دبیعنوان شهر طلا را به خود گرفته است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد. فروشگا های این بازار با داشتن جواهراتی به ارزش 18, 21 , 22 , 24 قیرات , ثروت فراوان این بخش از دنیا را به تصویر می کشد.آنچه قابل توجه است خلوص طلاها و تنوع بسیار زیاد آن ها می باشد. طلاهای موجود در این بازار در طیف های رنگی مختلفی چون: سفید , صورتی , زرد و حتی بنفش در معرض تماشا قرار می گیرند. در این بازارها طلا از ارزانترین اقلام ها به شمار می رود که معمولا بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. البته دست ساز و یا کارخانه ای بودن طلا بر  قیمت آن تاثیر می گذارد.

بازار ادویه دبی 

بازار ادویه دبی


بازار ادویه یک فروشگاه قدیمی در دبی است که گاهی آن را بازار قدیمی هم می نامند. بازار ادویه دبی کنار بازار طلا یعنی در منطقه ی دیره دبی واقع شده است.کسانی که به سفر و همچنین غذاهای لذیذ علاقه مند هستند هرگز نباید به راحتی از دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. به محض اینکه وارد این بازار می شوید , عطر ادویه جات محلی عربی را احساس می کنید. در این مکان می توانید ادویه ها و چاشنی هایی چون: میخک , دارچین , هل را خریداری کنید. هم چنین در این بازار می توانید میوه های خشک شده و بخورهای خوش بویی را بیابید. ادویه جات این بازار از تمام دنیا و منطقه ی خاورمیانه و با کیفیت بالا و قیمت مناسب نیز جمع آوری شده است.

 

 

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

مرکز خرید برجمان دبی

 

مرکز خرید برجمان دبی

 

منبع : مراکز خرید دبی

 

بازار مرشد دبی

 بازار مرشد دبی



بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .بازار مرشد دبی بازاری زیبا و دیدنی می باشد که مسافران زیادی را توانسته جذب کند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید برای استراحت به این رستورانها و کافی شاپ ها بروید.

منبع : مراکز خرید دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل پارک حیات دبی پنج ستاره

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی به فرودگاه دبی بسیار نزدیک و به مراکز خرید و ساحل خیلی دور می باشد به همین دلیل اگر در دبی می خواهید زمان کوتاهی توقف نمایید و هدفتان جلسات کاری و امور تجاری می باشد هتل پارک حیات دبی هتل بسیار مناسبی می باشد و امکانات بسیار مناسبی برای جلسات کاری و تجاری شما مسافران تور دبی تدارک دیده است.  همچنین هتل پارک حیات دبی امکاناتی مانند: رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ، استخر، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین تا این عزیزان نیز از اقامت خود لذت ببرند .

هتل پارک حیات دبی

 

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی

 

هتل نخلستان دبی پنج ستاره

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی در اصل شعبه‌ای از جمله هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد. انتخاب بسیار مناسب برای خانواده ها و مسافران تور دبی می باشد. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است. رستوران زیبای وایت ارکید در این منطقه شهرت بسیار بالایی دارد و بایستی برای رزرو کردن میز در این رستوران از چند روز قبل اقدام نمایید. فاصله‌ هتل نخلستان دبی با مراکز خرید و تفریحی دبی از لحاظ زمانی فقط 20 دقیقه می باشد، نسیم ملایمی که از سوی دریا می وزد به سمت نخلستان محیطی آرامش بخش را برای مسافران هتل نخلستان دبی چند برابر کرده است از امکانات هتل نخلستان دبیمی‌توان استخر ، ساحل اختصاصی، برگزاری کنفرانس،سالن ورزشی ، دو رستوران متفاوت برای مسافران تور دبی تدارک دیده شده است.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

منبع : هتل های دبی

 

 

هتل جمیرا بیچ دبی  پنج ستاره

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود . هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی می باشد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

منبع : هتل های دبی

 

 

هتل المحا دبی پنج ستاره

هتل المحا دبی

هتل المحا دبی هتلی لوکس و زیبا و برای علاقه مندان به طبیعت و کویر بسیار مناسب و آرامش بخش است. هتل المحا دبی به شکل کاروان‌سرایی تجهیز شده است که در مرکز کویر تاسیس شده و تا چشم کار می‌کند اطرافش درخت نخل و تپه های شنی وجود دارد . آرامش و سکوت دلنشین کویر، دیدن گله‌ بزهای صحرایی، شتر سواری و ماشین سواری در کویر از امکانات خاص هتل المحا دبی می باشد. در هتل المحا دبی 37 سوییت خیلی معروف به نام بدویین Bedouin می باشد که هر یک از سوییت ها امکانات خود را دارند و به لحاظ شکل و جنس مبلمان و دیگر وسایل طراحی و رنگ دیوارها با هم فرق دارند. ولی این سوییت‌ها ویژگی های یکسان هم دارند که می‌توان استخر با قابلیت کنترل دما برای هر کدام از سوییت ها با مساحت 20 متر مربع، مبلمان آنتیک و ساخت دست , تخت‌خواب‌های بسیار بزرگ و سیستم پخش صدا و تصویر بسیار مجهز و گاوصندوق اختصاص داده شده است. هر یک از سوییت‌ها ٧٥ متر مربع می باشد. استخرهای ویژه مناسب برای بزرگسالان نیست، ولی برای بچه‌ها بسیار ایده آل می باشد. البته استخر عمومی هم وجود دارد.  رستوران هتل المحا دبی با انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت خود آماده پذیرایی از مسافران تور دبی خود می باشد .سرویس اینترنت سرعت نسبتا خوبی دارد .امکانات دیگر هتل المحا دبی : سالن ورزشی، محوطه و فضای تیراندازی ، سرو غذا در اتاقها و سرویس رفت و برگشت اتوبوس از هتل المحا دبی به مرکز شهر نیز وجود دارد.

هتل المحا دبی

هتل المحا دبی

هتل المحا دبی

 

منبع : هتل های دبی

 

 

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی از هتل های لوکس دبی می باشد که برای خود ساحل اختصاصی داردو به وایلد وادی نزدیک می باشد.  اگر در دبی دو چیز به غیر از خرید مهم باشند، معماری هتل دارالمسیاف دبی بسیار دیدنی و لوکس طراحی شده است که از معماری شرقی استفاده شده و اتاق‌های هتل دارالمسیاف دبی دور تا دور یک حیاطی که در مرکز وجود دارد قرار گرفته اند و فضای هتل دارالمسیاف دبی یاد آور کاروان سراهای عربی در زمانهای گذشته می شود.اتاق های طبقه اول هتل دارالمسیاف دبی بالکن دار هستند و برای تماشای منظره بسیار مناسب اند. لوازم و وسایل در اتاق‌ها و لابی و نحوه برخورد پرسنل در سطح بسیار خوبی است. هتل دارالمسیاف دبی به پیست اسکی نزدیک می باشد و به جز پیست اسکی دارای استخر رو باز،  استخر سر پوشیده، استخر اختصاصی,  سالن بیلیارد و غیره برای خود دارد.همه فضا و محیط هتل دارالمسیاف دبی به گونه ای طراحی شده است که مسافرین معلول تور دبی نیز اقامتی همراه با آسایش و با خاطره خوب داشته باشند .سرویس اینترنت پر سرعت،  رستوران، انواع غذاهای لذیذ در رستوران هتل آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور دبی می باشد. پارکینگ رایگان نیز برای مسافران دارد. پرنده‌ها در فضای هتل زیاد هستند. اگر به حیوانات و پرنده‌ها حساس هستید این موضوع اندکی برایتان شاید آزار دهنده شود.

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

 منبع : هتل های دبی

 

هتل مینا السلام دبی پنج ستاره

 هتل مینا السلام دبی

هتل مینا السلام دبی هتل پنج ستاره هتلی زیبا و مجلل و دیدنی می باشد. هتل مینا السلام دبی در مدینه الجمیرا از نام پری افسانه های عرب گرفته شده است و با طراحی خاص کاخهای پادشاهان عرب و مصر باستانی شده است .کاخ مجلل در مدینه الجمیرا و در مجاور اتوبان صفوح و فضای باغ بهشت زیبای مینا سلام, محیط تاریخی و سنتی هتل مینا السلام دبی از بهترین و دیدنی ترین هتل های پنج ستاره دبی می باشد. هتل مینا السلام دبی که در منطقه مدینه الجمیرا و در وسعتی به مساحت 40 هکتار در سال 2003 ساخته شده و همه امکانات و تجهیزات و وسایل یک اقامتی لوکس و اشرافی را در کاخی مجلل برای مسافران تور دبیتدارک دیده شده است. هتل پنج ستاره لوکس هتل مینا السلام دبی در گروه هتل های آنتیک است هتل مینا السلام دبی صاحب مدینه الجمیرا و مالک تنها هتل 7 ستاره جهان می باشد که هتلداری حرفه ای می باشد و بهترین استاندارد هتلداری در سطح جهان را برای خود ملاک گذاشته است . امکانات و تجهیزات عالی و اتاقهای خاص و هتل مینا السلام دبی اقامتی همراه با آرامش برای مسافران تور دبی فراهم کرده است. هتل مینا السلام دبی و هتل قصر همانند جواهری در مرکز مدینه جمیرا جذاب و درخشان می باشند و به گفته جهانگردان و توریسم های حرفه ای از لوکسترین و مجلل ترین هتلهای جهان می باشد . فاصله هتل مینا السلام دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 30 دقیقه می باشد.

هتل مینا السلام دبی

 

هتل مینا السلام دبی

هتل مینا السلام دبی

منبع : هتل های دبی

 هتل های دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل عرش سه ستاره

 

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

منبع : هتل های مشهد

 

 

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد


امامزادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد در مجاور دره بند زیبای گلستان و در پنج km غربی شهر مقدس مشهد در اول روستای گلستان بنایی که به تازگی ساخته شده و با نمای جدید و با  کاشی های معرق قرار طراحی شده است وجود دارد که این بنا آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد از فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می باشد. زائرین اصلی این آستان مقدس از کشور های مسلمان عربی و نوار حاشیه ای خلیج فارس است. مسافران تور مشهد می توانند در سفر خود به مشهد مقدس از این آستانه مقدس نیز بازدید نمایند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 

 

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و از اصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 

 

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.

 

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای زیارتی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . 

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

 

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

 

 

منبع : مراکز خرید مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()