تایلند
نوشته شده توسط : dellaram

معبد بودای خوابیده یا بودای لمیده بانکوک تایلند :

معبد بودای خوابیده ( Wat Pho ) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند است که ترکیبی از تاریخ وعلم پزشکی سنتی تایلندی است. همچنین این معبد مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی است. بیش از 1000 مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به خاطر وجود مجسمه بودای خوابیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول 46 متر و بلندی 15 متر است. 
این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس واقع شده است.

درباره بانکوک


درباره بانکوک :

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند و بزرگترین شهر آن است. بانکوک در مرکز تایلند واقع شده و مساحت آن در حدود 1500 کیلومتر مربع است. 
نام رسمی و محلی این شهر "کرونگتپ" ( Krungthep ) به معنای شهر فرشته ها است ولی اکثر خارجی ها از نام بانکگوک استفاده می کنند. مردم محل نام بانگکوک را برای یکی از مناطق این شهر به کار می برند. 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو بانکوک تایلند

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو بانکوک تایلند :

این مجسمه نشسته بودا ( درحال مدیتیشن ) از یشم سبز ساخته شده و با لباسی از طلا تزئین شده است و حدود 45 سانتیمتر بلندی دارد. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو ( Wat Phra Kaew ) در مجموعه گرند پالاس ( Grand Palace ) واقع است.

چشم اندازهای ساموئی تایلند


چشم اندازهای ساموئی تایلند :

سامویی از لحاظ تاریخ و تنوع جاذبه ها نسبت به سایر مقاصد توریستی تایلند برتری دارد. از چشم اندازهای فوق العاده ی کوهستان های ناهموار گرفته تا عینک های آفتابی عجیب راهبان بودایی را در اینجا خواهید دید. از مبارزه های بین تمساح ها و مزرعه ی مارها گرفته تا معبد بودای اعظم یا اشکال عجیب کوه های اطراف محبوبیت فراگیری دارند. در کل، به حدی جاذبه های عجیب در اینجا هست که شما را مجور می کند زیباترین و راحت ترین استخرها را ترک کنید و به بازدید از اینها بپردازید. 
از لحاظ جغرافیایی این جزیره بسیار ساده است. حاشیه ی جزیره با خط ساحلی باریک مملو از درختان نخل پوشیده است و در وسط جزیره نیز کوهستان ها و برآمدگی های عظیمی وجود دارد. گفته می شود که راس این کوه ها حدود 355 تا 635 متر بالاتر از سطح دریا می باشند. در هر حالت هر گوشه ای از این جزیره چشم انداز فوق العاده ای دارد. 

مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور تایلند   تور تایلند اردیبهشت 93 تور تایلند خرداد 93  تور لحظه آخری تایلند

 





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: