نوشته شده توسط : dellaram
 

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کی یی ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول

 

 تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل ترکیه از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. از نام رستوران کاملا پیداست که اکثر غذاهای آن گریل شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیهاستانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بهد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. به مسافران تور ترکیه که غذای گریل شده دوست دارند پیشنهاد می کنیم که به رستوران سان ست شهر استانبول بروند و از غذاهی متنوع و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور ترکیه می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.

تور ترکیه باغ محلی ساحل ترو بلو استانبول

تور ترکیه استخر ساحل ترو بلو استانبول

 

 

 

 


تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول ترکیهاز سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول ترکیه, سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول ترکیهتکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیهاین است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.

 

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر توریستی است که در نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره قرار دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی مثل قایق سواری با قایق های پدالی , والیبال ساحلی , گلف و بازی صخره نوردی و...وجود دارد. از امکانات این ساحل رستوران غذاهای بین المللی و غذاهای خوش مزه دریایی است که پیشنهاد میکنم غذای این رستوران ها را حتما تجربه کنید تا مزه یک غذای لذیذ و بی نظیر را بچشید. اما علاقه مندان به فست فود نگران نباشند چون در این ساحل فست فود هم وجود دارد و می توانند بین این رستوران ها و فست فود یکی را انتخاب کنند. مسافران تور ترکیه اگر قصد اقامت در ساحل گلدن استانبول را دارند لازم است بدانند که در این ساحل هم یک هتل لوکس و مجلل و هم 26 خانه لیلاقی زیبا در ساحل و در نزدیکی دریا وجود دارد که با شنیدن صدای موج های آرام دریا می توانید شبی آرام و به یاد ماندنی را سپری و تجربه کنید. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به شنای آخر شب هستند بدانند که ساحل گلدن استانبول از ساعت 8 شب به بعد باز است تا شما بتوانید از شنای آخر شب خود لذت ببرید. ورودی ساحل گلدن استانبول ترکیهدر طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره می باشد.

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

 

 

 

 

ساحل نان استاپ استانبول

 

تور ترکیه ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول ترکیهاز سواحل فوق العاده و از بهترین سواحل این شهر توریستی است. همانطور که از نام آن پیداست در ساحل نان استاپ فعالیت های ورزشی و تفریحی به صورت نان استاپ و بدون توقف ادامه دارد. این ساحل مخصوص افراد پر انرژی است که می خواهند انرژی خود را تخلیه کنند. مسافران پر انرژی تور ترکیه که نمیدانند چگونه این انرژی را تخلیه کنند اگر به ساحل نان استاپ استانبول بروند با ورزش های نان استاپ این ساحل مثل والیبال ساحلی , تنیس , جت اسکی , قایق سواری با قایق های پدالی و... می توانند تمام انرژی خود را خالی کنند و از این تفریح سالم نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در ساحل نان استاپ استانبول ترکیهبرنامه هایی مثل مهمانی های ساحلی و کنسرت زنده و... برگزار می شود. این ساحل دارای یک رستوران بی نظیر با تراس ساحلی ای که چشم انداز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد نیز می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر می خواهند به استانبول سفر کنند به هیچ وجه لذت تفریحات نان استاپ و فوق العاده پر هیجان ساحل نان استاپ این شهر را از دست ندهند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: سواحل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه


هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل دایما ریزورت کمر ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

شهر آنکارا ترکیه

شهر آنکارا ترکیه 

شهر آنکارا ترکیه

این شهر در مرکز آناتولی و برفلات بزرگ در ارتفاع 850 متری واقع شده است .این استان پوشیده از جنگلها و زمین های حاصلخیز گندم است و از سمت شمال با شهرهای بلو و چانکیر،از غرب با استان کیر شهیر و از سمت شرق با شهر اسکی شهیر همسایه است قدمت این شهر به دوران تمدن هاتیها و برنز بر میگردد که در قرن دهم قبل از میلاد بوده اند اولین کسانی که قبل از میلاد آنکارا را پایتخت خود کردند نژاد سلت بودندکه در ان زمان به نام آنکیرا Ancyra خوانده میشد که به مفهوم لنگر است و در زمان سلتی ها به معنای دریا دوست بوده است.

 

 

درباره مارماریس ترکیه

درباره مارماریس ترکیه

درباره مارماریس ترکیه

 

این شهر ترکیه گوشه ای از بهشت است که میتوان رنگهای طبیعی آبی و سبز را در آن تماشا کنید.از مهمترین دلایل توریستی بودن این شهر ترکیه میتوان به وجود بندرهای طبیعی،سواحل طولانی ،زیباییهای طبیعت،بندرهای مجهز به کشتیهای تفریحی،ورزشهای آبی و پانسیونهای خوب  و هتل های 5 ستاره را نام برد که این شهر ترکیه را تبدیل به شهری بهشتی کرده است این شهر به دلیل صنایع ابری،گیاهان معطر و ماهیگیری معروف شده است و هم اکنون یک شهر توریستی بزرگ ترکیه به شمار می آیدر

شهر ادرنه ترکیه

شهر ادرنه ترکیه

شهر ادرنه ترکیه

این شهر یکی از شهرهای ترکیه است این شهر در غرب ترکیه و در نزدیکی مرز یونان و بلغارستان است جمعیت این شهر در سال دو هزار و دو بیش از دوازده هزار نفر بوده است.

 

 

معرفی شهر آلانیا

 معرفی شهر آلانیا

آلانیا (به ترکی: Alanya) نام شهری تاریخی در کشور ترکیه میباشد که در 135km شهر آنتالیا واقع شده . در این شهر مکانهای مسکونی و توریستی زیادی وجود دارد. قلعه سلجوقی که در سده ۱۳ میلادی بنا شد، همانند تاجی بر سر شبه‌جزیره آلانیا میباشد . همچنین قلعه ۸ ضلعی و تاریخی قلعه دختر نیز از اماکن‌ دیدنی آلانیا میباشد. آلانیا در طول تاریخ، قسمتی از سرزمین کیلیکیه  و همچنین بخشی از سرزمین پامفیلیا بوده و بخشی از امپراتوری ایران نیز بوده است. سپس زیر سلطه و حاکمیت یونانی‌ها و رومی‌ها قرار گرفته. در دوره امپراتوری روم شرقی نامی به معنای «کوه زیبا» به آن داده شده . علاءالدین کی‌قباد، پادشاه سلجوقی در سده ۱۳ میلادی نام شهر را به علائیه تغییر داد. در نهایت آلانیا در سال ۱۴۷۱ میلادی، بخشی از امپراتوری عثمانی شد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد