نوشته شده توسط : dellaram

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش
هتل هلیا کیش چهار ستاره ,مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید,در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.هتل دارای اتاقهای: دو تخته,سه,چهار و پنج تخته می باشد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی,صندوق امانت شخصی و یخچال با  مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.
لابی زیبای هتل هلیا کیش همراه با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.


:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

معبد بهشت و جهنم مالزی



یکی از یکی از مکانهای دیدنی مالزی با توجه به متنوع بودن فرهنگی که داراس معابد هندوها و چینی ها میباشد. خصلت های چشمگیر این معبدها خداهای سنگی بزرگی است که حجم و هیمنه مجسمه، نشان دهنده بزرگی معبد است . معبد هندوها خدایی برنگ طلایی دارد. خدایانی با چهره های انسان که بدنهایی حیوانی دارند . اين معبد يكي از مكانهاي گردشگري براي مسافران تور مالزی است .  شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز هدیه دادن ها و پیشکش کردن های از عود و شمع و پول تا میوه و گل در تمام این معبدها بچشم می خورد. همه افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.زوج های جوان برای شروع زندگی مشترک خود به این معابد میروند. از بزرگترین معبدهای بزرگ بنا شده بر روی کوه در مالزی  معبدی چینی میباشد.

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

 

معبد بهشت و جهنم مالزی



:: برچسب‌ها: معبد بهشت و جهنم مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

منظره زیبای راه هوایی جنتینگ در کشور مالزی

 

تله کابین جنتینگ که با فاصلهٔ ‌ یک ساعت از پایتخت مالزی " کوالالامپور" قرار دارد نه تنها عنوان طولانی‌ترین را در آسیای جنوبی دارد بلکه یکی‌ از سریع السیر‌ترین مسیر های تله کابینی در دنیا به شمار میرود. بنابر این اگر تصمیم دارید در طول سفر و تور مالزی  خود  با این تله کابین از مناظر زیبای قلّه جنتینگ در ارتفاعات  ۱۷۶۹ متری دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید، باید بدانید که گردش شما در چشم به هم زدنی‌ تمام خواهد شد.

تله کابین جنتینگ مالزی



:: برچسب‌ها: منظره زیبای راه هوایی جنتینگ در کشور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک آبی سان وی لاگون  کوالالامپور مالزی

 

مجموعه تفریحی  توریستی سان وی لاگو ن مالزی که علت معرف بودن این مجموعه پارک آبی آن است یک مجموعه تفریحی و توریستی بزرگ و شناخته شده در مالزی میباشد  که در سال 1993 براي استفاده مسافران  تور مالزی  و شهروندان اين كشور  به بهره برداری رسید و در چند سال گذشته همواره دارای رتبه اول درجذب گردشگر را در مالزی داشته است . مجموعه توریستی سان وی لاگون دارای سه قسمت جدا از هم است و در کنار آن یک مرکز فروشگاهی بزرگ و شیک واقع شده  که در بخش جدید این مجتمع اکثر برندهای معروف و معتبر وجود دارد. این مجموعه در فاصله 15 دقیقه ای از مرکز شهر قرار دارد. برای رفتن به این منطقه با وسیله شخصی از اتوبان فدرال و در مسیر دامنسرا به پوچونگ میتوان استفاده کرد. نزدیک ترین ایستگاه قطار شهری کی تی ام به پارک سان وی لاگون مالزی  ایستگاه سوبانگ جایا و نزدیکترین ایستگاه قطار پوترا ال آر تی به مجموعه سان وی لاگون ایستگاه کلانا جایا می باشد که مسافران و گردشگران عزیز مینوانند از آن استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
جزیره سامویی در تایلند 

جزیره سامویی در تایلند

 از زیباترین نقاط تایلند در سواحل شرقی این کشور جزیره سامویی قرار گرفته  می باشد كه مورد توجه بسياري از مسافران تور تایلند است.اسم کامل جزیره (کو سامویی) است. «کو» در زبان تایلندی به معنی جزیره  و نام سامویی هم از کلمه چینی به معنی (بهشت امن) گرفته شده .قسمت بیشتری از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شرق به غرب این جزیره رشته کوهی کشیده شده است. یکی از جزایر بزرگ تایلند جزیره سامویی است. و مساحت آن 228 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت بیشتر از 50000 است. این جزیره جذابیت های زیادی از لحاظ طبیعی برای حظ هرچه بيشتر مسافران تور تایلند دارد؛ مانند صخره های مرجانی ، سواحل ماسه ای سفید، درختان نارگیل. اولین افراد ساکن در سامویی، ماهیگیرهایی جنوب چین  اهل شبه جزیره مالای بودند و 15 قرن قبل به این جزیره آمدند. تا اواسط قرن 20 میلادی توجه زیادی به سامویی نمی شد و حتی رفت و آمد به آن برای مسافران تور تایلند بسیار مشکل بود. در دهه های اخر تحولات و تغییرات زیادی در جزیره  صورت گرفته است و صنعت گردشگری به شدت به سامویی توجه و اهمیت نشان داده است. اولین بار در سال ۱۹۷۱ میلادی بود که مسافران تور تایلند  و گردشگران وارد سامویی می باشند و بعد از این جزیره مورد توجه بیشتر و روز افزون گردشگران و مسافران از سراسر دنیا قرار گرفته است.

آب و هوا در سامویی

جزیره سامویی 2 فصل دارد: 1- فصل گرم و استوایی 2- فصل بارانی. در مناطقی مانند پوکت و  نقاط جنوبی تایلند،  6 ماه فصل باران طول می کشد و فاصله بین  این 6 ماه ، ماه مه تا نوامبر را شامل می شود .آب و هوای سامویی در بیشتر ماههای سال خشک است و فصل باران فقط در ماه نوامبر می باشد . قرار گرفتن جزیره سامویی در قسمت مناسبی از خلیج تایلند باعث شده این جزیره از باران های موسمی شدید و زیاد که منطقه هایی مانند پوکت را تحت تاثیر قرار می دهد در امان و سالم باشد.



:: برچسب‌ها: جزیره سامویی در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

جزایر فی فی در تایلند 

جزیره فی فی در تایلند

جزایر فی فی را می شود از زیباترین و جذاب ترین جزیره های  گرمسیری جهان و از مهم ترین و اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند و جنوب شرق آسیا از ديد مسافران تور تایلند به شمار آورد . سراسر این جزیره از صخره های آهکی، غارهای پنهان ، سواحل زیبای شنی فرا گرفته شده است . 2جزیره اصلی ، فی فی کوچک خالی از مردم و زندگی است و فی فی بزرگ که ساکنین آن از مسلمانان جنوب تایلند تشکیل شده است . تمام مساحت آنها چهل و دو  کیلومتر مربع است و از بارزترین ویژگی های آن این است که اصلا وسیله نقلیه موتوری در آن وجود ندارد.

جزیره فی فی در فاصله چهل و هشت کیلومتری جزیره پوکت قرار گرفته است که مسافران تور تایلند  این مسافت را قایق های تندرو ظرف یک ساعت طی می کنند. کشتی های تفریحی و یا قایق های تندرو این امکان و اجازه را به مسافران تور تایلند  می دهند که در طول مسیر، شنا کنند گرچه شیرجه زدن از صخره های فی فی لذت بیشتری دارد .


غار بزرگ به نام ویکینگ کیوبا مساحت ۳/۲ کیلومتر مربع مهم ترین و اصلی ترین جاذبه در فی فی کوچک برای مسافران تور تایلند به شمار می آید. قایق های تور در خلیج (تان سای)دور جزیره  کوچک گردش می کنند ، بعد از آن به سمت (مایا بای) می روند . در مکانهایی که به خاطر وجود عمق زیاد و مرجانها برای غواصی لذت بردن از زیر آب درمیان ماهی های رنگارنگ گرمسیری بهترین گزینه به حساب می آید

از تفریحات دیگر مسافران تور تایلند در جزیره  فی فی بازدید ازخلیج لوساما و پیله لاگون، ساحل میمون ها، سفر با قایق پارویی کایانگ، صخره نوردی ، سر خوردن روی طناب در مسیر دویست متری بر روی رودخانه  و موتور سواری با موتور های چهار چرخ در جنگل استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: جزایر فی فی در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

ميني سيام در تايلند

در نزديکي مرکز پاتايا ميني سيام قرار گرفته است و از آثار تاريخي مشهور جهان و تايلند ماکت هاي کوچکي قرار دارد كه توجه مسافران تور تايلند را به خود جلب مينمايد . سومين مجموعه مينياتوري بعد از نمونه هاي شبيه به آن در تايوان و هلند ميني سيام مي باشد که بيش از 100 نمونه مينياتوري از آثارهاي باستاني و تاريخي جهان را در مقياس 1:25 به نمايش مسافران تور تايلند   گذاشته شده است. آثاري همچون معبدهاي معروف تايلند، معبد بوداي زمردين، مجسمه آزادي، برج کج پيزا ، برج ايفل و تخت جمشيد از آثار اين مجموعه مي باشند.

 

 

ميني سيام در پاتايا تايلند

 

ميني سيام در پاتايا تايلند

 

ميني سيام در پاتايا تايلند

 

 

ميني سيام در پاتايا تايلند



:: برچسب‌ها: ميني سيام در تايلند ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

شهرزیرزمینی کاریز شهرکیش

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند

شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. کارگزاران شهر زير زميني بر اين باورند که دو ويژگي کاريز را در فهرست ابنيه جهاني در خواهد آورد. اول اينکه کاريز در دل تنها جزيره مرجاني دنيا واقع است. دوم آنکه تنها بنايي است که سقف مملو از صدفها و مرجانهاي طبيعي است. صدفها و مرجان هايي که براي بازديد آنها دو راه وجود داشته، بازديد از موزه هاي طبيعي يا غواصي در آبهاي آزاد و اکنون کاريز فصلي جديد و استثنايي در پيش روي تمامي دوستداران طبيعت گشوده که بي واسطه خواهند توانست از بزرگترين مجموعه مرجاني بازديد کنند.گفتني است که خاک هاي برداشت شده از کاريز داراي خواص درماني زيادي است که در " گل درماني" استفاده هاي فراوان خواهد داشت. اين امر همراه با خدمات گوناگوني همچون تاسيس مراکز اقامتي ، تجاري و تفريحي در زميني معادل 60000 متر مربع در روي زمين کاريز احداث خواهد گرديد. زمين سطحي کاريز به پارک وسيعي بدل خواهد شد که داراي دو تپه مرتفع خواهد بود. اين تپه ها از خاک هاي برداشت شده زير زمين ساخته شده و به چشم انداز بي نظير جزيره کيش دل خواهد شد.اطلاعات بيشتر:

احداث قنات (کاريز) در انحصار ايرانيان بوده است و با توجه به قدمت شش هزار ساله قنات در ايران مي توان صاحبان اصلي قنات را ايرانيان دانست.کاريز واژه فارسي قنات است و در گذشته از آن براي هدايت آبهاي زير زميني استفاده مي شده است.

با توجه به اينکه معمولا قناتها از ارتفاعات شروع شده و به مظهر مي رسند عظمت قنات دو هزار ساله کيش با حداکثر ارتفاع چهل و پنج متري در جزيره کيش منحصر بفرد مي باشد. جزيره کيش با توجه به اينکه ارتفاع چنداني ندارد، حفر و احداث قنات دو هزار ساله آن به دست ايرانيان خلاق در لايه گل مارن (مرگل) اهميت و ارزش اين قنات را بيش از پيش نمايان مي کند.

قنات قديمي کيش با طول پانزده کيلومتر که در طول دو رشته از منطقه صفين و فرودگاه تا محل فعلي مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش به سه رشته تبديل مي شود و از اين محل مجددا با تبديل به يک رشته، به شهر قديمي حريره مي ريزد.

در طول مسير اين قناتهاي قديمي تعداد زيادي چاه براي برداشت آب وجود دارد که نشان دهنده آن است که در اين قنات آب هم به صورت ساکن و هم به سمت مظهر قنات جريان و حرکت داشته است. از آب اين قنات براي مصرف آبياري فضاي سبز و مصرف شرب ساکنين استفاده مي شده و در عين حال کشتي ها نيز از آب جزيره کيش براي مصرف و فروش و يا معاوضه با اجناس ديگر در کشورهاي حاشيه خليج فارس استفاده مي کردند. آب شيرين کاريز حاصل از بارندگي هاي فصلي جزيره است که از مرجانها به صورت يک فيلتر طبيعي عبور و در لايه گل مارن جريان پيدا مي کند. گل مارن نوعي گل رس است که در حالت طبيعي نرم و انعطاف پذير بوده و چنانچه در معرض هوا قرار گيرد خشک و محکم مي شود. در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زير زميني کيش (کاريز)  جهت حفاظت از اين گل ارزشمند ديوارهايي جلوي آن کشيده شده است. از گل مارن علاوه بر استفاده هاي درماني براي درد مفاصل با ترکيبات اضافي براي توليد آجر، کوزه و سيمان مورد استفاده خاص قرار مي گيردکته قابل توجه اين است که اين کاريز ها به طوري استادانه و ماهرانه به دست ايرانيان باستان حفاري شده که با شيبي ملايم در طول پانزده کيلومتر حرکت، هم از آب آن جهت آبياري استفاده شده و هم امکان برداشتن آن با چيزي شبيه به دلو نيز فراهم بوده است. پايابها مکاني پيش بيني شده براي فراهم شدن امکان برداشتن آب از کاريز است که در طول مسير کاريز شش پاياب وجود دارد که يکي از آنها در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش موجود و قابل مشاهده است.

در گذشته دور اهالي بومي نشين جزيره کوزه به دوش از اين محل آّب شرب خود را تامين مي کرده اند. قدمت اين پايابها به بيش از 800 سال مي رسد. در گذشته دور ، به خصوص قرون پنجم و ششم هجري که جزيره کيش مرکز تجارت خليج فارس و درياي عمان بوده آب آشاميدني جزيره کيش براي مصرف کشورهاي حاشيه خليج فارس از ارزش بسيار بالايي برخوردار بوده است. سقف مرجاني کاريز کيش به قطر هفت متر که زماني بستر دريا بوده، مملو از صدف ها و آبزياني است که هم اکنون به صورت فسيل در سقف مرجاني مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش قابل مشاهده است.
آزمايشهاي انجام شده در دانشگاه مونيخ آلمان بر روي فسيلهايي كه از سقف مرجاني تونل به دست آمده نشان مي دهد اين سقف بين 53 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و شناسنامه انواع مختلف آن در موزه شهر زير زميني کيش (کاريز) به نمايش گذاشته خواهد شد. اگر با دقت بيشتري به اين فسيلها نگاه كنيد لاك‌پشتي را مي‌بينيد كه از 570 ميليون سال قبل خود را براي امروز ما جاودانه كرده است.

شهر زير زميني کيش (کاريز) با توجه به ويژگيهاي منحصر بفرد آن از جمله مرجاني بودن جزيره، آب شيرين قنات، هواي خنک در زير زمين و سقف مرجاني مملو از فسيلهاي با قدمت بسيار بالا در فهرست مهمترين ابنيه جهاني قرار مي گيرد.

 

 كاريز كيش

كاریز كيش


 

 كاريز كيش

كاریز كيش



 

كاريز كيش

كاریز كيش



 

كاريز كيش

كاریز كيش


 

 كاريز كيش

كاریز كيش


  

 كاريز كيش



:: برچسب‌ها: شهرزیرزمینی کاریز شهرکیش ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بزرگترین باغ گل جهان در دبی

 هفته جاری روز دوشنبه در دبی بزرگترین باغ گلها در جهان با عنوان "Dubai Miracle Garden"  افتتاح شده است. مساحت باغ بیش از 70 هزار متر مربع است.


در این باغ بیش از چهل و پنج میلیون از گونه های مختلف گل وجود دارد و برای اولین بار بسیاری از آنان به خلیج فارس آورده شد.

مسئولان باغ Dubai Miracle Garden نیز امیدوار هستند  به خاطر هرم گلها با ارتفاع 10 متر و دیوار گلها در اطراف باغ بتواند  شهرت جهانی پیدا کند

 

 

 

باغ گل دبی

 

باغ گل دبی

 

باغ گل دبی

 

باغ گل دبی

 

باغ گل دبی



:: برچسب‌ها: بزرگترین باغ گل جهان در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

قایق سواری در جزیره پوکت تایلند

قایق سواری در جزیره پوکت تایلند

 

در جزیره پوکت قایق سواری در تنداب و رود خانه خروشان از معروف ترین و محبوب ترین تفریحات و سرگرمی هایی می باشد که در این جزیره وجود دارد.گردشگران و مسافران تور تایلند زمانی که بوسیله قایق بادی مسیری به طول چهار کیلومتر را از وسط جنگل طی کنند،  پر ماجراترین و پر هیجان ترین زمان را برای خود میتوانند داشته باشند . مناسبترین فصل برای این کار در فصل باران ماه از ژوئن تا نوامبر است. 

 

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند : 

بازار شناور بانکوک ( Bangkok Floating Market ) در 80 کیلومتری غرب بانکوک قرار دارد. هر روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب به مسافران تور تایلند عرضه می کنند.
 

دنیای سافاری یا دنیای وحش بانکوک تایلند :

سافاری ورد ( Safari World ) از دو قسمت تشکیل شده است: یک قسمت که به پارک سافاری مشهور است شامل حیواناتی چون شیر، ببر، خرس، زرافه، گورخر، آهو و پاندای سفید است که باید با ماشین از میان این حیوانات گذشت و آنها را مشاهده نمود. طول این قسمت 8 کیلومتر است و ديدن آن برایمسافران تور تایلنددر حدود 45 دقیقه زمان می برد. 
قسمت دوم که به پارک آبی مشهور است شامل گونه های مختلفی از حیوانات دریایی است و در آن نمایش هایی از حیوانات آموزش دیده همچون دلفین ها اجرا می گردد. این قسمت از پارک را می توان پیاده پیمود و از زیستگاه پرندگان نیز دیدن کرد. 
جذابیت های دیگری هم برای يازديد مسافران تور تایلند  نظیرشوی بوکس اوران گوتان ها، شوی تغذیه شیرهای آبی، شوی کابوی به همراه رستوران ها و مراکزخرید در سافاری ورد وجود دارند.
 
مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های چند میلیون ساله پاتایا تایلند

مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های چند میلیون ساله  درنزدیکی و  9 کیلومتری شهر پاتایا واقع شده است و در آن گیاهان زیبا، صخره های عظیم الجثه و درختان با قدمت چند میلیون و چند 100 سال وجود دارند. مزرعه کروکودیل ها در محدوه ای از این پارک وجود دارد که بیشتر از هزار کروکودیل در این پارک وجود دارد. حیوانات دیگری هم مانند:  گربه ماهی های غول پیکر، فیل ها، گونه هایی از اسب ها , مارماهی هایی از آمازون،  و خرس های کمیاب، ببر، شیر، شتر و آهو در این پارک وجود دارند. نمایشی هیجان انگیز و جذاب از کروکودیل ها هم برای بازديد مسافران تور تایلند  در پارک اجرا می شود.



:: برچسب‌ها: ديدنيهاي تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()