نوشته شده توسط : dellaram

هتل لیگند کوالالامپورمالزی

هتل لیگند کوالالامپورمالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : جکوزی , استخر روباز , سونا می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند.زوج های جوان می توانند از سوئیت های مخصوص به تازه عروس استفاده کرده و خاطره ی به یاد ماندنی را در خاطره ی خود به ثبت برسانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. مسولان پذیرش به صورت 24 ساعته پذیرش مسافران را انجام می دهند.

تور لحظه آخری مالزی



:: برچسب‌ها: هتل لیگند کوالالامپورمالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی :

 

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا مالزی و  برجهای دوقلوی پتروناس مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.



:: برچسب‌ها: هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

جاذبه‌های گردشگری کیش :

جزیره زیبای  کیش به واسطه  ساختار  گردشگری خود، در طول  سال های گذشته  مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه مسافران تور کیش  است، پارک‌های ساحلی و تفریحی همانند  پارک هنر ، پارك مرجان كيش ، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم کیش ، باغ پرندگان کیش ، پارک دلفین های کیش ، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی یونانی  از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.  پلاژهای بانوان و آقایان، امکانات اسب سواری ، پیست کم نظیر  دوچرخه‌سواری، کارتینگ کیش، باگی، غواصی در کیش ، سافاری کیش ، جت‌اسکی در کیش و اسکی روی آب نیز از سایر امکانات گردشگری جزیره کیش است که مسافران تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند .  از دیگر جاذبه‌های گردشگری برای مسافران تور کیش  می‌توان به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابانها و جاده‌های کیش  و همچنین وجود بزرگترین پرچم ایران در این جزیره اشاره نمود .

 جزیره کیش دارای بیش از هشت هزار  تخت اقامتی برای اقامت هر چه بهتر مسافران تور کیش است که بیشترین تراکم امکانات اقامتی در ایران میباشد و مسافران تور کیش میتوانند از هتلهای مدرن این جزیره استفاده کنند . جزیره کیش همه ساله  میزبان بالغ بر 1 میلیون نفر مسافر  داخلی و خارجی است. عدم نیاز به گرفتن ویزای ورود برای کلیه اتباع خارجی، یکی از تسهیلات  ورود گردشگران خارجی غلاوه بر این موقعیت منطقه آزاد اقتصادی این جزیره سبب گردیده  تا بازار های  کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری برای مسافران تور کیش مبدل شود .



:: برچسب‌ها: جاذبه‌های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

معرفی کشور چین

تور چين  ، پكن ، هتل كراون پلازا

کشور چین با 103 میلیلارد نفر پرجمعیت ترین کشور جهان است و همچنین از نظر وسعت خاکی جزئ 3 یا 4 کشور جهان است. این کشور به نام جمهوری خلق چین شناخنه می شود و پایتخت آن پکن است.

کشور چین بیست و دو استان دارد و پنج منطقه که مهمترین این مناطق چهار منطقه با نام های :پکن، تیانجین، شانگهای و چونگ‌کینگ است و دو منطقه ی اداری نیز در این کشور با نام های  هنگ کنگ و ماکائو وجود دارد.

 

اختلاف ساعت ایران و چین

اختلاف ساعت ایران و چین  حدود 4 سات 30 دقیقه می باشد.

 

فرهنگ چینی

کشور چین تنوع زیادی از پوشش , آداب و رسوم های خاص در بین شهرها و استان‌های مختلف را دارا می باشد. کشور چین  فرهنگی کهن‌ را بین کشور های مختلف جهان را دارد. که شامل ادبیات, موسیقی, هنرهای تجسمی, هنرهای رزمی, هنر آشپزی و ... می‌باشد. 

 

بازارهای خرید چین

 شهر لی جیانگ

خرید در پکن چین به گونه ای اجتناب ناپذیر جذاب و جالب است. به طور کل نقاط خرید در پکن به 2 دسته تقسیم میشوند: بازارهای خرید و فروشگاههای خرید.

بازارهای خرید:

بازارهای خرید چین  در تمامی فصل های  سال شلوغ و مملو از مسافرانی است که برای خریدهای مطلوب و با کیفیتی متوسط و قیمتی مناسب به آنجا مراجعه می کنند. برخی از فروشندگان به دلیل برخورد زیادی که با گردشگران کشورهای مختلف داشته اند، قادر هستند تا با جملاتی ابتدایی به زبان شما با شما احوالپرسی نمایند. همچنین بعضی از این فروشندها تا حدی ملیت مشتریان را از روی چهره افراد تشخیص میدهند که دور از انتظار نیست که به هنگام عبور از مقابل غرفه آنان به زبان مادری شما ، شما را تشویق به خرید نمایند. بازارهای خرید در پکن به معنای  تخفیف و تخفیف است. تخفیف گرفتن در این بازارها به یک قانون تبدیل شده و خرید از آنان بدون درخواست تخفیف دور از انتظار است. اولین قیمتهای که توسط فروشنده ها در بازارهای خرید چین اعلام می شود میتواند حتی تا سه برابر بالاتر از قیمت واقعی کالاها باشد. شما می توانید قیمت مناسب و مورد نظر خودتان را پیشنهاد دهید و در تخفیف گرفتن در کالاها شرکت کنید! در نهایت می توانید با مجاب کردن فروشنده ها کالای خودتان را تا یک سوم قیمت اولیه و حتی گاهی کمتر خریداری کنید. خرید کردن در این بازارها علاوه بر اینکه به صرفه است، نوعی سرگرمی و در عین حال رو در روئی شاد و دوستانه با فروشنده های  چینی و در نهایت ایجاد 1 روز متفاوت و شاد است.

نکته ی خوب دیگری از بازارهای چین  این است که در تمامی بازارها 1 طبقه از بازار و عموما آخرین طبقه ی آن را به رستورانهای سلف سرویس اختصاص می دهند.  قیمت خوراک در این مراکز بسیار مناسب است. شما میتوانید از هر غرفه یک خوراک مورد علاقه  را دریافت کنید و بر روی میز خودتان رنگین کمانی اشتها برانگیز از خوراک مختلف درست کنید.



:: برچسب‌ها: چین ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)

سلطان احمد همیشه  دوست داشت مسجدی بنا کند که با مسجد "ایاصوفیه" رقابت داشته باشد وتقریباً همه میگویند که او در این کار موفق شده است اين مسجد همواره مورد توجه مسافران تور استانبول بوده . این مسجد یکی دیگر از دیدنی های توریستی شهر استانبول میباشد. اگر مایلید که از این مکان مذهبی دیدن کنید، بخاطر داشته باشید که لباس پوشیده بپوشید. خانم ها حتما روسری بر سرشان کنند که در این محل رسوم است. مسجد آبی در محله سلطان احمد بنا شده است. این مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17برای بازدید گردشگران باز است که ورودی این بنای تاریخی نیز رایگان میباشد، ولی در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازدید به مسافرین تور استانبول و بازديد كنندگان  داده نمیشود.

 مسجد سلطان احمد استانبول

 


:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مسجد بایزید استانبول

یکی از مسجدهای تاریخی شهر استانبول است که به فرمان بایزید دوم سلطان و خلیفه امپراتوری عثمانی بنا گردید. ساخت این مسجد از سال ۱۵۰۱ - ۱۵۰۶ میلادی بود. همچنین نام معمار این مسجد یعقوب شاه بود. طاق‌های بالای مسجد توسط ستون‌های سنگی نگه داشته شده‌اند و گنبد روی ستون‌های سنگی بنا شده.  اين مسجد يكي از آثار تاريخي براي بازديد مسافران  تور استانبول ميباشد . در اطراف سقف گنبد مسجد بایزید نیز شبیه مسجد ایاصوفیه نام‌های الله، محمد ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین به خط ترکی عثمانی نوشته شده. در کنار این مسجد مدرسه، حمام، کتابخانه و بناهای دیگر نیز ساخته است. مقبره بایزید دوم در باغ پشت این مسجد است.

 

پل گالاتا در استانبول

 


پل دو طبقه‌ی گالاتا، این پل بخش قدیمی شهر استانبول و بخش جدید گالاتاسرای را به هم متصل میکند و همواره مورد اقبال مسافران تور استانبول واقع ميشود  . این پل در سال ۱۹۲۲ با طرحی از فریتس لئون‌هارت (Fritz Leonhardt) یکی از مشهورترین مهندسان پل‌سازی در جهان، ساخته شد.

 

پل گالاتا در ترکیه

 


:: برچسب‌ها: دیدنیهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

کلیسای چورا استانبول

 کلیسا چورا که اوایل به منظور کلیسای بیزانسی بنا شده بود بعدها به مسجد تبدیل شد و امروزه به يك  موزه براي بازديد مسافران تور استانبول تبديل شده . موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیا است. بخش هایی از این کیلیسا در سال 400 بنا شده است، ولی ساختمانی که ما امروزه می بینیم حدودا در سال 1500 بنا شده . این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد واقع شده .  ورودی این موزه برای بازدید 6 دلار آمریکا میباشد.

 

جزایر دریای مرمر در آبهای استانبول

 در بخش آسیایی و اروپایی استانبول و در بخش خط های ساحلی دریای مرمر از هرطرف که به دریا نگاه  میکنید جزیره های زیبای  دیده میشود این 4 جزیره به نامهای "کئنالی آدا ، بوئرگازآدا، حئیبلی آدا ، و بئیوک آدا " زیبا ترین منظره های طبییعی دنیا را دارد و بسيار مورد توجه مسافران تور استانبول ميباشد .  از جذابیتهای دیگر این جزیره ها این است که دراین جزیرهها اتومبیل وجود ندارد و همه ساکنان این جزیره از درشکه برای رفت وآمداستفاده میکنند که این مسئله برای مسافران تور استانبول  هم صادق میباشد . هر سال هزاران مسافر تور استانبول به این جزایر سفر میکنند .

 

کاخ چراغان استانبول

 تنگه خلیج یکی از زیبا ترین  مکانها برای ساخت کاخ  برای سلطانها و پادشاهان بود . با گذشت زمان بسیاری از آنها از تخریب شد و از بین رفت . چراغان نیز که یکی از کاخ های بزرگ است در سال 1910 سوخته شده  که در سال 1871 بجای قصر چوبی قدیمی به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمار سرکیس بالیان بنا شد. مدت ساخت این کاخ 4سال بود که هزینهای آن برابر با 4میلیون طلا بوده . سقف و بخش میانی این کاخ از جنس چوب و دیوارهای آن از سنگ مرمر پوشیده شده . ستونهای این کاخ که نمونه بسیار زیبایی از حجاری است كه توجه مسافران تور استانبول و بازديد كنندگان را به خود جلب مينمايد  ، تکمیل کننده خوبی برای فرشهای گرانبهای کاخ بوده . اتاقها با قالیهای نفیس پوشیده شده و مبلمان از آب طلا و صدف است . کاخ چراغان هم مانند سایر قصرهای تنگه میزبان جلسات بسیاری بوده است . این کاخ زیبا از طریق  یک پل به کاخ یلدیز متصل بود . اطراف جاده با دیوارهای بلندی محاصره شده . این اثر که سالهای زیادی بصورت خرابه مانده بود با انجام تعمیراتی دوباره احیا گردید و با اضافه کردن بعضی تاسیسات امروزه به یک هتل 5 ستاره زیبا  براي اقامت مسافران  تور استانبول تبدیل شده است.



:: برچسب‌ها: استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل پیانو فورت استانبول     سه ستاره

 هتل پیانو فورت استانبول

هتل راحت و مدرن پیانو فورت استانبول در موقعیتی و بسیار مناسب و ایده آل در کنار زیبایی های شهر استانبول واقع شده است.میهمانان و مسافران می توانند از امکانات و خدمات مرکز سلامتی هتل استفاده کنند.اتاقها متناسب با سلیقه میهمانان طراحی و با اثاثیه زیبا چیدمان شده است عایق صوتی، سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون LCD  از امکانات دیگر اتاقهاي هتل پیانو فورت استانبول می باشد. یک قنادی و یک تریا در هتل وجود دارد که در مدت روز انواع خوردنی ها و نوشیدنی ها را برای میهمانان خود و مسافران تور استانبول مهیا کرده است.  سفارش میهمانان به اتاقها پذیرفته می شوند.  زمان و ساعت سرو صبحانه از هفت صبح الی دوازده ظهر می باشد. میهمانان و مسافران می توانند در باشگاه سلامتی هتل ادامه برنامه ورزشی خود را داشته باشند  و رفع خستگی کنند. امکانات  و خدمات مرکز سلامتی از قبیل مرکز آب گرم ، سونا و غیره بهره مند شوید و تجربه ای دلنشینی را از هتل داشته باشید. استفاده از اتاق بخار و حمام سنتی ترکی هم به میهمانان و مسافران تور استانبول توصیه می شود. هتل که در منطقه تاریخی فتیح قرار دارد و تا مسجد قدیمی و تاریخی سلطان احمد 3 km فاصله دارد. رستورانها و اغذیه فروشی ها و تریاها در محدوده هتل به آسانی در دسترس مسافران تور استانبول می باشند. در کوتاه ترین زمان با تاکسی میتوانید به نمایشگاهای هنری و سینماها دسترسی داشته باشید.

برچسب ها : هتل پیانو فورت استانبول,



:: برچسب‌ها: هتل پیانو فورت استانبول سه ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل لیبرتی استانبول  سه ستاره

هتل لیبرتی استانبول

 

هتل لیبرتی استانبول  فقط 10 دقیقه پیاده روی تا بازار بزرگ فاصله دارد و همراه با ایوانی با چشم اندازی به مرکز شهر استانبول و اینترنت برای میهمانان و مسافران تور استانبول   تدارک دیده است . هتل تا منطقه قدیمی و تاریخی سلطان احمد 2.5 km فاصله دارد . اتاقها به مینی بار و حمام شخصی و سیستم تهویه مطبوع برای استفاده مسافران تور استانبول  تجهیز شده است . سرویس اتاقها در طول شبانه روز و در طول یک هفته انجام می گیرد .  همچنین پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد . هتل صرافی برای خود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید. رستوران هتل آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران با سرو انواع غذاهای لذیذ سنتی و ترکی و بین المللی می باشد .مسافرين  تور استانبول از هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می توانند به مسجد کبود و کاخ تاپکاپی برسند و از آنجا دیدن کنند . خشکشویی و اتوشویی هم در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامتتان هم آراسته و مرتب باشید .



:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل آل سیزن استانبول  چهار ستاره

هتل آل سیزن استانبول

هتل آل سیزن استانبول   هتلی زیبا با طراحی مدرن و با دسترسی آسان برای مسافرين  تور استانبول به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی فوق العاده ، بازار بزرگ،  میدان تقسیم، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی واقع شده است. امکانات بی نظیر هتل مانند رستوران دنج و زیبا,  اینترنت رایگان بی سیم، و خدمات اتومبیل کرایه  می باشد  . اتاقها دارای تهویه مطبوع  و ضد صدا می باشد . رستوران هتل بسیار زیبا طراحی شده است و غذاهای متنوع و لذیذ خود از مسافران تور استانبول  پذیرایی می کند. از امکانات ماساژ و سونا هتل برای استراحت و آرامش کم نظیری بهره بگیرید. هتل اتاقهای بازی کامپیوتری هم برای کودکان میهمانان تدارک دیده است که مسافران تور استانبول  هم از سفر خود لذت ببرند.



:: برچسب‌ها: هتل آل سیزن استانبول چهار ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()