مراكز خرید دبی
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

یکی از بازارهای مجلل و بزرگ است که به صورت خرده فروشی است.دارای کافه ها و رستورانهای با شکوه و بازار طلا است است.این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا عرضه می کند.دارای چشم انداز ساحلی نیز هست و تفریحگاههای ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی،دبی کریک،و ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر اتصال می دهد.دو قسمت مجزا فستیوال سنتر،یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند و دارای صد رستوران،ششصد فروشگاه،که بیست و پنج تای آن مهمترین فروشگاهها هستند ،مرکز بولینگ،سینما،مرکز تفریحی، و پارکینگ نیز هست.

 

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است.

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی 

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 

 

مرکز خرید حمرین سنتر دبی

مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید معروفترین مرکز خرید در دبی است و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای میهمانان است.

 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

این مرکز خرید عالی و بزرگ دبی دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان در  و مراکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را دریافت می کنید.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید.

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی- منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل

 

 

مرکز خرید ایکا دبی

مرکز خرید ایکا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و 4 برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکا یکه فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است.

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان،و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور  نیز هست.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع نیز ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ هست.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه می گردد.سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.

 

 


آدرس: دبی- خيابان القرهود، مقابل باشگاه گلف خور
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب

 

مرکز خرید الغریر دبی

مرکز خرید الغریر دبی

این مرکز خرید پس از بازسازی در سال دو هزار و سه به تعداد چهارصد فروشگاه توسعه یافت و در مساحتی به اندازه ی نود هزار متر مربع بنا شده است.و در دو طبقه نیز هست.این مرکز خرید شامل هشت سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود است در مجاور این فروشگاه تعدادی آپارتمان،پارکینگ چند طبقه،و مراکز اداری قرار گرفته اند.

آدرس: دبی-تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب

 

مرکز خرید الغریر دبی

 مرکز خرید الغریر دبی

Al Ghurair City

 مرکز خرید الغریر دبی

این مرکز خرید تعداد فروشگاه های خود را به عدد 400 در سال 2003 رساند و امکانات دیگری نیز به آن اضافه شده است. این مجموعه شامل 2 طبقه است. کافی نت, Fast Food فروشی ها, رستوران ها, 8 سالن سینما و سوپر مارکت معروف (اسپینیز) از جمله امکانات این مراکز خرید می باشد. درست در کنار الغریر, مجموعه ای ار آپارتمان های مسکونی و اداری و نیز یک پارکینگ چند طبقه وجود دارد.

 

 

مرکز خرید مال امارات دبی

مرکز خرید مال امارات دبی

این مرکز خرید بزرگ شامل 2 طبقه است که یکی از مهمترین مکانهای آن پیست اسکی سر پوشیده است.و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده است که دارای آمفی تئاتر،سالن سینما با چهارده پرده است،ترن هوایی،بازی ودیویی است همچنین این مرکز خرید شامل هفتاد رستوران،چهارصد مرکز خرید،دو مسجد،دو هتل و تئاتر بزرگ است . این مرکز اکثر مارکهای معروف را دارا میباشد مانند:کارفو،مگا استور،دینهامز،بربری،رالف لورن،دلچگابانا،پپ جین،هاروی نیکلز و خیلی مارکهای دیگر است.

ساعات کاری مرکز خرید مال امارات دبی :شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب
ساعات کاری مرکز خرید مال امارات دبی : چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب
ساعات کاریمرکز خرید مال امارات دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی واقع شده است که معروفترین بازار دبی نیز هست. در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی عرضه می شوند و قیمتهای این بازار نسبتا مناسب می باشد.این بازار متعلق به ایرانیان می باشد . مسافران ایرانی در این بازار بسیار زیاد است

 

مرکز خرید دبی مال

یکی از بزگترین پاساژهای جهان دبی مال است که که در مقابل بزرگترین برج جهان دبی واقع شده است.در مقابل درب ورودی دبی مال رقص فواره ها بسیار دیدنی است که هرروز راس ساعت هفت شروع میشود. بخشی از این پاساژ دبی مال با آکواریوم های دیدنی و جذاب تزیین شده است . همچنین در درون این پاساژ بزرگ مکان پوشیده از برف و سرد وجود دارد که دمای این مکان زیر صفر است.و پیست اسکی مصنوعی دبی نیز هست.این مرکز خرید دارای بزرگترین بازار طلای جهان است که دویست فروشگاه دارد.و دارای بیست و دو سالن سینما است.

عکسها و تصاویر دبی مال

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

Lamcy Plaza

لامسی پلازا دبی

این مجموعه بی نظیر, بیش از 150 برند معروف خرده فروشی محلی و بین المللی را در بر می گیرد و برطرف کننده ی نیاز تمام اعضای خانواده است. اجناس در این مرکز با قیمت مناسب ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت کودکان خود را به این جا بیاورید, با این اطمینان که کارکنان ماهر این مرکز مراقب آنها هستند. خرید از لامسی پلازا, تجربه ای بی نظیر و رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. این مرکز زمان حراج ها و تخفیف های خود را با موسیقی به مشتریان ارائه می کند. فود کورتهای این جا از کاملترین فود کورتهای امارات متحده به شمار می رود که تمام ذایغه ها را در بر می گیرد. KFC, Pizza Hut, Thai Express, indian Snacks, McDonalds از جمله ی آنهاست.

 

بازار کرامه دبی

بازار کرامه دبی

این بازار که از مراکز خرید دبی است با قیمتهای ارزان و مناسب ایرانیان زیادی را به خود جذب کرده است.این بازار که از تعدادی فروشگاه نزدیک به هم تشکیل شده است و در منطقه ی کرامه قرار گرفته است.در این بازار انواع کیف و کفش، پوشاک،صنایع دستی،اسباب بازی با قیمت ارزان عزضه می شود.

 





:: برچسب‌ها: مراكز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: