آکواريوم و نمايشگاه خزندگان
نوشته شده توسط : dellaram

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش:

توضیحات در مورد خزندگان:

 

در اين نمايشگاه بيش از يكصدگونه خزنده از خانواده مارسانان به نمايش گذاشته شده است و مسافران تور کیش بهمن 92 ميتوانند از بازديد آن لذت ببرند . مارهاي عظيم بوا، پيتون آفريقا و آمازون، سوسمارايگوانه ماداگاسكار، عقرب سياه امپراتور آفريقا، مارپرنده تايلند، عنكبوت هاي بزرگ و پرنده خوار برزيلي نمونه‌هايي از اين گونه خزندگان هستند.

علاقمندان به بازديد از نمايشگاه مي‌توانند به كانون هنر واقع در جنب پارك آهوان مراجعه كنند. اين نمايشگاه در آينده نزديك به سالن مخصوصي در پارك آهوان منتقل مي شود. در كانون هنر امكانات وسيع ديگري براي برپايي نمايشگاه‌هاي اختصاصي هنري تدارك ديده شده است كه در اختيار هنرمندان داخلی قرار مي‌گيرد.

توضیحات درمورد آکواریوم:

خلیج فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است جايي جذاب براي بازديد مسافران تور کیش زمستان 92 . سیاحتگران در هر گوشه ساحل، می توانند انواع ماهی ها و دیگر آبزیان را که برخی از آن ها بسیار عجیب به نظر می رسند، در داخل آب های شفاف تماشا کنند. در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. برای کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی خود ندارند، دیدار از این آکواریوم می تواند به یادماندنی و خاطره انگیز باشد. نمایشگاه خزندگان در این نمایشگاه بیش از یکصدگونه خزنده از خانواده مارسانان به نمایش گذاشته شده است. مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مارپرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی نمونه هایی از این گونه خزندگان هستند. علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می توانند به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

 

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیشآکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش

مشخصات:

سازمان موسس: سازمان منطقه آزاد كيش

تاريخ تاسيس: سال1380

 

روزهاي بازديد در هفته: شنبه،يكشنبه،دوشنبه، سه شنبه،چهارشنبه،پنجشنبه، جمعه

 

 ساعت هاي بازديد: از ساعت 8 تا 16

نشاني: خيابان فردوسي، جنب پارک آهوان، ساختمان كانون هنر





:: برچسب‌ها: آکواريوم و نمايشگاه خزندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: