در باره آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram

هتل مجیک آنتالیا



هتل مجیک آنتالیا  شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده هتل می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد. 

 

 هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  مجلل و تفریحی در شرق آنتالیا ور مکانی عالی و آرام در شهر لارا برای استفاده تور آنتالیا نوروزی  واقع شده است. این هتل دارای امکانات مدرن از قبیل استخر آب گرم،ساحل اختصاصی،ورزشهای آبی ،زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد.

 
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا   که به شکل u طراحی شده است و با خط ساحلی به طول صد و ده هزار متر دارای اتاقهایی با  چشم انداز زیبای دریا   براي استفاده مسافران تور آنتالیا نوروز میباشد .گردشگاه ساحلی با آبهای مدیترانه محدود شده است.هتل دارای چندین زمین ورزشی از قبیل دو زمین فوتبال و ورزشهای آبی است و همچنین دارای استخر آب گرم ،مرکز سلامت ،زمین بازی و شهر بازی،سرگرمی و وسایل بازی کودکان است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، ترکی،مدیترانه ای،آسیایی و لاتین را سرو میکند هتل تل فرودگاه ده کیلومتر و تا مرکز شهر دوازده کیلومتر فاصله دارد.

 

 

غار كارائين آنتالیا

 

غار كارائين آنتالیا یکی از نقاط دیدنی آنتاليا است كه در 30 كيلومتري شهر آنتاليا در شرق كوه چان قرار دارد برای بازديد مسافران تور آنتالیا زمستان 92 .این قار مربئط به دوران پارينه سنگي میباشد. غار كارائيني از جمله باستانی ترین نقاط اقامتگاه مردم در كشور تركيه میباشد . اين غار داراي يک مدخل جدا است كه از نور خورشيد روشنایی  مي گیرد كه در ادامه 3 سالن بهم وصل میشود. 

 

 شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا  در آنتولی و پایتخت Pamphylia است . و Perga در استان آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است براي بازديد مسافران تور آنتالیا . در 15 کیلومتری شرق آنتالیا یک دشت ساحلی وجود دارد که در آن 3 قلعه که مربوط به عصر برنز یا عصر مفرغ میباشد . این شهر در زمان هلنی یکی از زیباترین و غنی ترین شهرها در روزگار آن زمان بوده است. در این منطقه معبد آرتمیس و خانه ریاضیدان مشهور یونان باستان به نام Apollonius نیز در آنجا میباشد.  امروزه از این شهر باستانی چیز زیادی بر جا نمانده است اما مانند تخت جمشید ایران زیبایی های منحصر به فرد و خاص خود را دارد و هنوز باقی مانده ای از برج ها ، دروازه ها ، ستون ها و استادیوم مخروبه آن باشکوه و با عظمت پا برجاست . این بنای تاریخی قیمت تور آنتالیا  زیبا هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند .





:: برچسب‌ها: در باره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: