هتل های کیش
نوشته شده توسط : dellaram

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش  یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد و براي اقامت مسافران تور کیش بهمن 92 در نظر گرفته شده . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 

 

هتل مارینا پارک کیش



هتل مارینا پارک کیش  دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش زمستان 92  درنظر گرفته شده است.


آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764


هتل شایان کیش



هتل شایان کیش  دارای امکاناتی از قبیل رستوران ایرانی شمبلیر- رستوران فرانسوی لبوک-رستوران سنتی-فست فود-روم سرویس بیست و چهار ساعته-گردشگری-کافی نت -رنت کار- آریشگاه-بیلیارد-جشن شبانه شایان-سرویس فرودگاهی و سرویس به بازار می باشد و برای اقامت تور کیش بهمن 92 در نظر گرفته شده . 

تور کیش هتل شایان


تور کیش هتل شایان

آدرس: ميدان ساحل - هتل بين المللي شايان كيش
تلفن: 4422771-0764


 هتل پارمیس کیش



هتل پارمیس کیش  با موقعیت جغرافیای عالی خود میزبان مسافران می باشد برای اقامت تور کیش زمستان 92 در نظر گرفته شده . از امکانات این  هتل می توان به سالن بيليارد , استخر سونا , جكوزى , آرايشگاه مردانه , آرايشگاه بانوان , كافى شاپ, كافى نت , فروشگاه , سالن همايش با ظرفيت 200 نفر , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى , صبحانه بوفه رايگان , سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه , استفاده از اينترنت در اتاق ها اشاره کرد. 

تور کیش هتل پارمیش


تور کیش هتل پارمیس
آدرس:كيش ،میدان پردیس

تلفن:4446223-0764

 

هتل سان رایز کیش

 

هتل سان رایز کیش  از جمله هتل هاییست که  دسترسی مناسبی نسبت به  مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش دارد و برای تور کیش بهمن 92 در نظر گرفته شده  ، هتل سان رایز در چهار   طبقه بنا شده که هر طبقه نیز شامل هشت الی ده اطاق و یا سوییت میباشد . این هتل جمعا دارای سی و چهار واحد است . از مزایای این هتل میتوان به مشرف بودن بسیاری از اطاقهای هتل به دریا و همچنین نزدیکی به مراکز خرید پردیس اشاره کرد . از امکانات این هتل می توان به رستوران 24 ساعته واقع در طبقه همکف ، کافی شاپ ، کانتر گردشگری ، سیستم تهویه مطبوع و غیره اشاره کرد. این هتل همچنین خدماتی از قبیل تخفیف کشتی نوید, رنت ماشین, پینت بال, سوارکاری و همچنین سرویس رایگان به پلاژه به گردشگران خود ارائه می دهد.

 

 عکس هتل سان رایز کیش


عکس هتل سان رایز کیش


عکس اتاق هتل سان رایز کیش


عکس رستوران هتل سان رایز کیش

آدرس هتل سان رایز کیش: کیش-بلوار خلیج فارس- هتل سان رایز کیش
آدرس سایت هتل سان رایز کیش: www.kishsunrisehotel.com
تلفن هتل سان رایز کیش: 0764 - 4445001

 هتل دیدنیهای کیش

 


هتل دیدنیهای کیش  در کنار بازار مرجان ساخته شده است و براي اقامت مسافران تور کیش زمستان 92 در نظر گرفته شده است, این هتل در محیطی آرام از میهمانان خود پذیرایی می کند .هتل دیدنیها به صورت ویلاهای ساحلی بنا شده و جزو هتل های ساحلی کیش به شمار می آید. هتل دیدنیها  دارای 28  سوئیت و 112  تخت می باشد. هتل دیدنیهای کیش دارای امکاناتی از قبیل ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها , اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان , لاندری, روم سرویس, رستوران با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام , اقامت در ویلاهای لوکس ساحلی با دید دریا, 20% تخفیف ناهار , 30% تخفیف کافی شاپ , 20% تخفیف پینت بال می باشد.

 

عکس هتل دیدنیهای کیش


عکس و تصویر هتل دیدنیهای کیش


عکس هتل دیدنیهای کیش


عکس و تصویر هتل دیدنیهای کیش

 

آدرس هتل دیدنیهای کیش : کیش-میدان مرجان- خیابان جهان- هتل دیدنیهای 
تلفن هتل دیدنیهای کیش : 0764 - 4466011-





:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: