مراکز خرید ترکیه
نوشته شده توسط : dellaram

مراکز خرید ترکیه

 

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازه بزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی و یکپارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلی و تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان آمداه سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

بازار دیپو آنتالیا

بازار دیپو آنتالیا

 

از ویژگی های فروشگاه دیپو آنتالیا نزدیک بودن به فرودگاه است که این امکان را به خریداران می دهد تا در زمان اول ورود و یا در زمان خروج هدیه های فراموش شده خودشان را خریداری کنند که فروشگاه دیپو این ویژگی را دارد و مسافران آنتالیا میتوانند به راحتی در شروع سفر و یا در پایان سفر خود جنسهای مورد نیاز خودشان را تهیه و خرید کنند . مرکز خرید به صورتی است که میتواند بیشتر مایحتاج خریداران و مسافران را برطرف کند و از قسمت خروجی فروشگاه وارد فرودگاه آنتالیا بشوند. بازار از تنوع فروشگاهی و چند کافی نت و رستوران , مرکز تفریح برای کودکان , پارکینگ , تئاتر و سینما برای مسافران و خریداران تدارک دیده است اکثر برندهای معروف بین المللی در این بازار دارای شعبه می باشند.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: