هتل های کیش
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

دسته: تور هتلهای کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در وسط مراکز خريد و تفریحی قرار گرفته است، جزيره ای زیبا با آفتاب درخشان ، دريايی آبی قرار گرفته است. ساختمان هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئيت يک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه با دیزاین و طراحی متنوع و با مبلمانی راحت و فضایی خانوادگی می باشد. که در مجموع ۳۴ واحد هتل ساین رایز را تشکيل می دهد. اکثر اتاقها به آبهای آبی خليج فارس مشرف می باشد و موقعیت مکانی و نزدیکی به بازار پردیس ۲ باعث شده است که ميهمانان و مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند. رستوران هتل سان رایز کیش با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

آدرس هتل سان رایز کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار پردیس دو

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

hotel eram kish

هتل ارم کیش در بلند ترین ناحیه گردشگری شمال شرق جزيره زیبای کيش واقع شده است که به دريای خليج فارس نزدیک می باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي می باشد و محوطه و فضایی زيبا و سر سبز با گل وگياه و درختان نخل و  آبنمای زیبا طراحی و دیزاین شده است. هتل ارم کیش داراي محوطه زيبا 210 اتاق و 140  سوئيت آپارتمان در محوطه و با همه امکانات فروشگاه تجاري ،دو استخر و سونا و تالارهاي ویژه ازدواج و جشن تولد ,  کافي شاپ , رستوران سنتي ، رستوران با غذاهاي متنوع ايراني و خارجي،  رستوران گردان ،فست فود و همینطور 2 سالن آمفي تئاتر و  سالن کنفرانس چهل نفره می باشد. سالن گالري, کلوپ تفریحی و ورزشي و سالن بيليارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد . شکل پلکاني هتل بزرگ ارم آن موجب شده که 80 % اتاق ها روبه سمت دريا باشد و اتاق هایي که به سمت جزيره هستند به علت احاطه داشتن به جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظيرش، مناظر زیبایی اتاقهای رو به دریا دارد . سوئيت آپارتمان ها در باغی از نخلستان و گل و گياه و  و فضاي سبز واقع شده است.

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

دسته: تور هتلهای کیش

hotel aftabe sharghe kish

هتل آفتاب شرق کیش در اول جاده جهان در ناحیه بومی نشین جزیره زیبای کیش با چشم اندازی زیبا و بسیار جذاب و تماشایی می باشد . هتل دارای اتاقهای بشکل سینگل و خانوادگی است و همه امکانات و خدماتی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است . همچنین هتل دارای اتاق ماساژ است که می توانید در این اتاق دقایقی را در آرامش سپری کنید . ترانسفر فرودگاه هم هتل آفتاب شرق کیش برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است . کسانی که به بیلیارد و دوچرخه سواری علاقه مند هستند هم می توانند برنامه فعالیتهایی که علاقه مند هستند را در هتل داشته باشند. رستوران هتل آفتاب شرق کیش غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است و از مسافران و میهمانان هتل آفتاب شرق کیش پذیرایی می شود.

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

 

hotel abad garan kish

هتل آبادگران کیش مجلل و زیبا به شکل سویت های بسیار مجهز است. هتل آبادگران کیش هتل ساحلی است که سرو غذا در رستوران زیبای میر مهنا و دوچرخه سواری در سواحل دریا را برای مسافران مهیا کرده است. هتل آبادگران کیش دارای ترانسفر فرودگاه می باشد و به استقبال مسافران می رود . رستوران هتل شیک و زیبا می باشد و با غذاهای لذیذ و متنوع از مسافران و میهمانان خود پذیرایی می کند.

آدرس هتل آبادگران کیش : جزیره کيش ٫ خيابان پروين اعتصامى ، جنب رستوران ميرمهنا 

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

hotel aramis kish

این هتل مجهز و زیبا است به مراکز خرید و تفریحی نزدیک میباشد.

امکانات :  کافى شاپ لابى ، کافى شاپ فضاى باز ، خشکشویی  ، مینى بار ،  صندوق امانات  ، خدمات خانه داری  24ساعته

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به مرکزهای خرید و بازارهای جزیره کیش نزدیک می باشد. در نزدیکی هتل آریان کیش بازار پانیذ و بازار پردیس قرار دارد. هتل آریان کیش تقریبا 70 اتاق مجهز دارد . از امکانات هتل :  خشکشویی و سالن بیلیارد و سالن اجتماعات  کافی شاپ و رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ ودیگر امکانات دیگر می باشد.

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

Hotel shayan kish

از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش هتل شایان کیش می باشد . هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده، سوئیتهای رویال و ساحلی، رویال، اتاقهای هتل بسیار زیباو لوکس می باشند و روبه جزیره و دریا هستند. امکانات هتل شایان کیش : آرایشگاه، رستورانهای ایرانی و فرنگی با طراحی زیبا، کافی شاپ , سالن کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ ویژه هتل ، خشکشوئی و لباسشویی همچنین امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مراکز خرید و دریا را دارد و خدمات پذیرائی بسیار مناسب برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. به خاطر موقعیت مکانی که در مراکز اطراف سیاحتی کیش چشم انداز بسیار زیبایی دارد و دسترسی آسانی به ساحل دریا دارد . فرودگاه کیش با هتل شایان کیش 7 km و تا دورترین مراکز خرید و تجاری 3 km فاصله دارد. 

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 
hotel helia kish

هتل هلیا چهار ستاره زیبا ,میان میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای بسیار کم از دریا و مرکزهای خرید,در قسمت سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است.هتل دارای اتاق : دو تخته ,سه ,چهار و پنج تخته است. اکثر اتاقها دارای امکانات : تلویزیون ال سی دی, صندوق امانت و یخچال و مینی بار شارژ می باشند و سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای بسیار زیبا و بهداشتی با تجهیزات می باشد.
لابی زیبای هتل با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال می باشد و فضای زیبای داخل هتل سرسبز با آبنمای زیبا و سرویس کافی شاپ پذیرایی از میهمانان را تدارک دیده است. رستوران زیبای هتل با صبحانه و بوفه کامل و ناهار با منوی آزاد و با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز هتل است.





:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: