هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

این هتل 5 ستاره که بسیار شیک و لوکس است دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا،ماساژ،مرکز سلامت و آبگرم ،استخر سر پوشیده و ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای چندین فروشگاه ، یک صرافی و اتاق جلسه ی کاملا مجهز است میتوانید در باغ هتل استراحت کنید و در فعالیت های ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ،تنیس،بولینگ و پرتاب دارت می باشد

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.

 

مطالب مرتبط : آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، بلیط آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، هتل های آنتالیا ، تور آنتالیا تیر 93 ، هتل های خوب آنتالیا ، تور آنتالیا عید فطر 93 و هتل های 4 ستاره آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، تابستان 93 ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو تورهای آنتالیا از مشهد ، تور از مشهد ، تور آنتالیا از مشهد

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

هتل لارا هادریاناس آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند : ماساژ ، حمام ترکی ، استخر روباز است. دارای زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده مسافران عزیز از اقامتشان خاطره ای به یادماندنی داشته باشند. صرافی در هتل می باشد که می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهید. در باغ زیبای هتل می توانید لذت ببرید و استراحت کنید. میهمانان و مسافران هتل لارا هادریاناس آنتالیا می توانند در فعالیتهایی مانند بیلیارد شرکت داشته باشند.

 

هتل ددمان آنتالیا سه ستاره

hotel dedman antalya

هتل ددمان آنتالیا موقعیت جغرافیایی ممتاز هتل ددمان ، اقامتگاه و مرکز همایش ، در سواحل آنتالیا باعث شده تا بیشتر اتاق ها بالکنی رو به دریا و یا کوه تاروس داشته باشند. هتل ددمان آنتالیا دارای ساحل مخصوص و یک پارک آبی برای خود دارد. از ویژگی های دیگر اتاق های هتل ددمان آنتالیا تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره , اینترنت رایگان می باشد. هتل ددمان آنتالیا، به میهمانان و مسافران خود استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام بسیار مجهز ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان را هم تدارک دیده است. میهمانان و مسافران می توانند غذای خود را در یکی از شش تریا و رستوران زیبای هتل صرف کنند و از انواع متنوع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی لذت ببرند. هتل در 3 km مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 km فاصله دارد. همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته است.

 

 
هتل پاریس آنتالیا سه ستاره

hotel paris antalya

هتل پاریس آنتالیا، در چهارصد متری دریای مدیترانه و 3 km فرودگاه بین المللی آنتالیا , واقع شده است. هتل پاریس آنتالیا امکاناتی را مانند استخر روباز، ورزشهای آبی و سالن ماساژ برای میهمانان تدارک دیده است. اتاقها دارای امکانات بالکن ، سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان، و تلویزیون می باشند. بعضی از اتاقها هم اتاق نشیمن مجزا دارند.میهمانان و مسافران عزیز از غذاهای سنتی شهر زیبای آنتالیا لذت ببرید. تریای زیبای هتل هم تا پایان شب با سرو آشامیدنی و نوشیدنی های لذیذ محلی برای میهمانان تدارک دیده اند.از جاذبه های توریستی و دیدنی میتوان به ساحل معروف و زیبای لارا نزدیک هتل می باشد و اماکن دیدنی مرکز شهر آنتالیا تا هتل بیست دقیقه فاصله دارند، در محوطه هتل پارکینگ رایگان وجود دارد.

 

 
هتل رویال سیتی آنتالیا

hotel royal city antalya

هتل رویال سیتی آنتالیا بر فراز صخره های فالز ، و در منطقه لارای شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. هتل رویال سیتی آنتالیا ، اتاقهای زیبایی که بالکن دارد و مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد. همچنین اتاقها دارای را اینترنت رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است. از امکانات خوب و رفاهی هتل : استخر ویژه کودکان، استخر روباز، حمام ترکی و سونا می باشد. هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان نیز دارد . آن عده از میهمانانی که بیشتر از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از ترانسفر ویژه و رایگان برای فرودگاه را داشته باشند.