هتل اورنج کانتی آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.

 

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در ساحل کنیالتی و یکی از طولانی ترین سواحل آنتالیا واقع شده است و در دامنه کوه بیدلر است هتل دارای استخر آب گرم ،ورزش آبی و مرکز سلامت است هتل تا مراکز تفریحی هشت کیلومتر فاصله دارد.

مطالب مرتبط : آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، بلیط آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، هتل های آنتالیا ، تور آنتالیا تیر 93 ، هتل های خوب آنتالیا ، تور آنتالیا عید فطر 93

 

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا

این هتل 5 ستاره در شهر باستانی کاله ای قرار گرفته است و در سواحل آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان،استخر آب گرم ،سالن ورزشی ،استخر سرپوشیده ،حمام ترکی ، ماساژ درمانی و اتاقهای رو به دریا و کوه است .اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،سیستم تهویه و بالکن اختصاصی می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای خارجی و ترکی را ارائه میدهد.هتل تا فرودگاه ده کیلومتر ئ تا موزه ی باستانی هشتصد کیلومتر نیز فاصله دارد میمانان میتوانند از پارکینگ اختصاصی نیز استفاده نمایند.

 

Tourist Hotel & Resort Cappadocia

هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا بسیار زیبا و طراحی جالبی دارد و خدماتی عالی برای میهمانان و مسافران مهیا کرده است . موقعیت خوب هتل، امکان دسترسی راحت به مکانهای توریستی فراهم کرده است. امکانات خوب رفاهی هتل:  استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ،  حمام ترکی و بخار است .  زمین بازی ویژه بچه ها نیز در هتل وجود دارد و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری در اتاق بازی می توانند، به  بازیهای کامپیوتری مختلف سرگرم شوند. همچنین هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا صرافی دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در این صرافی انجام دهید.اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد . باغ زیبای هتل مکان و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و کسب آرامش می باشد. هتل فعالیت هایی مانند: اسب سواری , پینگ پنگ را مهیا کرده است. همچنین هتل امکان اجاره دوچرخه برای علاقه مندان را نیز فراهم کرده است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد و خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مسافران و میهمانان  هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا می باشد.

هتل بیلم های کلاس آنتالیا چهار ستاره

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا ، نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا می باشد و امکانات هتل بیلم های کلاس آنتالیا مانند :استخرهای روباز، اینترنت رایگان،  گیرنده ماهواره، سرپوشیده و مرکز آب گرم برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. بیشتر اتاقهای زیبا و شیک هتل به تلویزیون LCD، تراس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی دریای مدیترانه تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند در سونا، حمام ترکی و مرکز آب گرم استراحت کنند و ماساژ درمانی داشته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل بیلم های کلاس آنتالیا میتوان ورزشگاه و جکوزی هتل را نام برد . دروازه باستانی هادیران فقط 10 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه آنتالیا و 10 km تا هتل بیلم های کلاس آنتالیا فاصله دارند. چهار تریا، که شامل تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل هم با منو ویژه انواع خوراکهای محلی و بین المللی را سرو می شود.

 

هتل سندر آنتالیا چهار ستاره

hotel cender antalya

هتل سندر آنتالیا هتی زیبا می باشد که بر بالای صخره در خلیج آنتالیا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا اقامتی آرامش بخش در مرکز شهر با ساحلی زیباو دلنشین در مجاورت آبهای آبی دریای مدیترانه برای مسافرین و میهمانان فراهم کرده است . هتل سندرآنتالیا دارای 156 اتاق، یك سوئیت و یك سوئیت لوكس و زیبا است. هتل ادنیس آنتالیا تا فرودگاه 11 km فاصله دارد. هتل دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد و میز پینگ پونگ می باشد. همچنین هتل دارای اتاق ماساژ , حمام ترکی , استخر روباز و سونا می باشد و اقامتی به یادماندنی را مسافران عزیز تجربه میکنند.

 

 

 

   


برچسب ها: هتل اورنج کانتی آنتالی





:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: