هتل های دبی
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی


هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی از هتل های 2 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد و در کنار سیتی سنتر دبیمیباشد . این هتل شامل اتاق های زیبا و شیک میباشد و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی است و مسافت آن تا فرودگاه دبی فقط 5 دقیقه میباشد .

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

 هتل گلدن اسکوار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد این هتل در منتقه دیره دبی قرار دارد و شامل 55 اتاق بزرگ و راحت است که اتاقها مجهز به سیستم تهویه میباشد . همچنین این هتل شامل استخر روباز ، سونا ، صرافی ، فروشگاه های مختلف و اتاق جلسه ی مجهز میباشد . از خدمات این هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی میباشد .

 

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینتر نشنال دبی

 

 هتل یورک اینتر نشنال دبی از هتل های خوب 3 ستاره دبی است و در مرکز شهر دبی قرار دارد و همچنین در نزدیکی آبنمای معروف دبی بازار هندی ها ، موزه دبی و مراکز تجاری شهر دبی قرار دارد . این هتل شامل 111 اتاق و سوئیت میباشد که همه ی اتاق ها بسیار راحت و مبله میباشد و همچنین مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره است . از امکانات این هتل 3 ستاره میتوان استخر بام هتل ، تراس ،  سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ، رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند و باشگاه شبانه را نام برد .

 

هتل ورسای دبی

هتل ورسای دبی

 هتل ورسای دبی یکی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد که مسافت آن تا مرکز تجاری دبی و فرودگاهدبی فقط 15 دقیقه میباشد . این هتل دارای یک رستوران منحصر بفردی میباشد که انواع غذاهای بین المللی را به مسافران تور دبی ارائه می کند . در این هتل 3 ستاره صبحانه بصورت سلف میباشد . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، جکوزی و سونا اشاره کرد

 

هتل سنتر بارشا دبی

هتل سنتر بارشا دبی
 

یکی دیگر از هتل های 3 ستاره دبی هتل هتل سنتر بارشا دبی است که در ال برشای دبی قرار دارد و شامل 239 اتاق است . امکانات این هتل شامل اتاق جلسه مجهز ، استخر روباز و رستوران می باش

 


برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:22 | نظر بدهید




:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: