هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393

 

 

هتل ریکسوس لاراس

هتل مجلل و زیبای  ریکسوس لارس ، در ساحلهای ماسه ای شهر لارا قرارگرفته و بزرگترین استخر روباز را برای خود دارد این هتل  ریکسوس لارس با داشتن امکانات لوکس و رفاهی خود ، فقط هشت  کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.
اتاق ها درنزدیکی دریا و باغ هستند و از تمامی امکانات رفاهی و تلویزیون برخوردارند.سرویس رایگان اینترنت نیز درمکانهای  عمومی هتل در دسترس میهمانان و مسافران می باشد. امکانات رفاهی هتل ریکسوس لارس ؛ شامل استخر آب گرم , حمام ، سالن ورزشی و مرکز زیبایی اندام میباشد. ونیز میهمانان می توانند در فعالیت هایی از قبیل اسب سواری وغواصی نیز شرکت کنند.
هتل ریکسوس لارس در پنج کیلومتری شهر لارا قرارگرفته و فقط یک کیلومتر با نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد.


مطالب مرتبط : تور آنتالیا رمضان 93 , تور آنتالیا عید فطر 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93


 

 

هتل دلفین دیوا پرمیرآنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا، هتل بسیارمجلل وزیبایی  می باشد که در شهر آنتالیا قرارگرفته است . هتل  230 متر ساحل اختصاصی برای خود دارد و امکاناتی را از جمله اتاق های بزرگ ، استخر و شنا , مرکز زیبایی اندام به میهمانان خود ارائه می کند.از ویژگی اتاق ها میتوان به محل نشیمن ,سیستم تهویه مطبوع ، ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره تمام قد می باشد. بعضی ازاتاقها به دریای مدیترانه مشرف هستند.هتل در چند قدمی ساحل لارا قرار گرفته و 15 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. هتل با فرودگاه بین المللی فقط کمتر از 20 دقیقه با ماشین می باشد .هتل دلفین دیوا پرمیر دارای چندین رستوران برای  پذیرایی از میهمانان خود می باشد.رستوران "کهربا"، صبحانه را بصورت سلف سرویس سرو می کند؛ رستوران های دیگرنیز به سرو غذاهای متنوع ایتالیایی ، ژاپنی ، ترکی و مکزیکی می پردازند.امکانات تفریحی هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا شامل زمین های بسکتبال ,تنیس,  بولینگ و اتاق بازی می باشد. پارکینگ رایگان و خدمات اتومبیل نیز به میهمانان ارائه می شود.


مطالب مرتبط : تور آنتالیا رمضان 93 , تور آنتالیا عید فطر 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93

 

 

هتل پورتو بلو آنتالیا


 هتل پورتو بلو آنتالیا بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات میباشد. فضای هتل دلپذیر و زیبا است و تمام امکانات رفاهی فوق العاده در این هتل وجود دارد. ساحل کنیالت ، در دامنه کوه های بیدلر قرار گرفته واز طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه است .در این طبیعت زیبا آرامش و راحتی حکم فرماست  و آفتاب شکوهمند سواحل ترکیه را تجربه کنید. در استخر آب گرم و مرکز سلامتی هتل خوش بگذرانید و یا کمی انرژی صرف کرده و فعالیت های آبی و ورزش در باشگاه هتل برای خود داشته باشید.
برای عوض شدن حال و هوای خود  به مرکز تفریحی آنتالیا که در 8 کیلومتری هتل واقع شده است بروید. میهمانان عزیز عصرها یادتان باشد ، غذای خوشمزه و متنوع رستوران های شیک هتل را امتحان کنید.

 


مطالب مرتبط : تور آنتالیا رمضان 93 , تور آنتالیا عید فطر 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93

 

 

hotel vov keremlin palas antalya

با اقامت در هتل بین اللملی  و مجلل  وو کرملین پالاس و استفاده از امکانات از جمله سالن ورزش , استخر بزرگ آب گرم ، فعالیت ها و تفریحات منتوع ، از تعطیلات خود لذت ببرید.
هتل  وو کرملین پالاس آنتالیا ، با مساحتی به بزرگی 75000 متر مربع ، با علایق تمام میهمانان و مسافران سازگار می باشد. گروه حرفه ای تدارکات هتل ، در طی روز ، به برگزاری نمایش های فوق العاده شبانه وبازی بیلیارد می پردازند. باشگاه کودکان هتل با فراهم آوردن محیطی امن؛ تعطیلات کودکان و نوجوانان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.
میهمانان  ومسافران عزیزاز ورزشهای رایگان آبی متنوع و لذت می برند ؛ گشت وگذاری در غارهای اطراف و قایقرانی در ریزش آبشار را تجربه کنید.
برای رفع خستگی به استخرهای آب گرم هتل سربزنید  و حس طراوت و شادابی جوانی را تجربه کنید. حمام ترکی وسونا و استفاده از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای هتل را فراموش نکنید.هتل امکانات رفاهی برای مسافران معلول عزیز در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا رمضان 93 , تور آنتالیا عید فطر 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا رمضان 93 , تور آنتالیا عید فطر 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: