هتل های کوش آداسی
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393



هتل اسلان ، پیاده حدودا پنج دقیقه تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و اقامتی را همراه با ایوان آفتاب گیر ، استخر روباز، اینترنت در محوطه های عمومی برای میهمانان مهیا کرده است. سیستم تهویه اتاقها مطبوع و دارای تلویزیون می باشند و بعضی از اتاقها هم بالکن دارند.طی مدت 10 دقیقه پیاده روی ، میتوانید از هتل به ساحل اصلی شهر برسید. آثار باستانی و قدیمی کاروانسرا و دژ، فقط  پانزده دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد . امکانات رفاهی و متنوع هتل شامل ماهیگیری و غواصی هم می شود . کسانی که علاقه مند هستند به مناطق دورتر سری بزنند، میتوانند از خدمات و امکانات دفتر گردشگری هتل و کرایه اتومبیل استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط :

هتل آلیکا کوش آداسی

هتل آلیکا، تا مرکز شهر کوش آداسی یک کیلومتر فاصله دارد و به خلیج شهر و دریای اژه احاطه شده است. اینترنت رایگان و استخر روباز فصلی از امکانات و خدمات رفاهی می باشد که برای مسافران و گردشگران مهیا شده است .میهمانان  و مسافران می توانند کنار استخر روی نیمکت ها استراحت کنند و یا در ورزشگاه مخصوص هتل به ورزش بپردازند . هتل لابی فوق العاده ای جهت ملاقات و مصاحبت با دیگر مسافران یا میهمانان برای خود دارد .اتاقها به گاوصندوق ، تلویزیون، قهوه ساز و چای و بالکن رو به شهر و یا دریا تجهیز شده است .هر روز صبح بوفه صبحانه و هر شب  خوراکهای متنوع بین المللی و ترکی در رستوران هتل، تدارک دیده می شود . میهمانان و مسافران می توانند نوشیدنی خنک از تریای هتل دریافت کنند .از امکانات و خدمات رفاهی هتل پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل و دوچرخه ، پارکینگ رایگان ، ترانسفر رایگان به ویرانه های شهر افسوس اشاره کرد.



مطالب مرتبط :

 

هتل گلدن گیت آپرت کوش آداسی

امکانات و خدمات کارکنان حرفه ای و متعهد هتل باعث شده تا هتل برای تمام گردشگران به بهترین هدف و انتخاب تبدیل شود.میهمانان و مسافران می توانند در استخر روباز هتل ، به تفریح و آرامش برسند.زمین بازی مخصوص برای کودکان وجود دارد و باعث شده کودکان هم در این هتل تفریحات خودشان را داشته باشند .هتل گلدن گیت آپرت هتل آپارتمانی است که دارای هشتاد اتاق می باشد.میهمانان و مسافران می توانند  فعالیت هایی مانند بیلیارد، بولینگ ، پینگ پنگ، داشته باشند .بعد از گردش در شهر و یک روز کاری در  رستوران هتل می توانید از غذای متنوع و خوشمزه آن لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط :

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسی

هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مانند: استخر روباز ، جکوزی ، حمام بخار  و ترکی می باشد.زمین بازی مخصوص برای کودکان موجب شده کودکان هم تفریحات خود را داشته باشند و روزهای خوشی را سپری کنند .این هتل آپارتمان شصد اتاق دارد .هتل دارای فروشگاهی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید. در هتل نیز صرافی وجود دارد که می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید . به درخواست میهمانان و مسافران اتومبیل کرایه در اختیارشان قرار می گیرد.میهمانان و مسافران می توانند در فعالیت هایی مانند: پرتاب دارت ، پینگ پنگ، فعالیت داشته باشند.همچنین هتل دوچرخه به مسافران و میهمانان اجاره می دهد.رستوران هتل با داشتن انواع مختلف غذاها که برای میهمانان خود تدارک دیده است از آنها پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی رمضان 93 , تور کوش آداسی مرداد 93 , تور کوش آداسی عید فطر 93 , تور کوش آداسی تعطیلات مرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: