هتل سلام مشهد 4 ستاره
نوشته شده توسط : dellaram

هتل سلام مشهد 4 ستاره


این هتل با فاصله کمتر از ده دقیقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران میهمانان می باشد. امکانات این هتل مشهد   شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 

هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا مشهد با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جکوزی ، پارکینگ اختصاصی هتل ، سالن کنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

 

هتل الغدیر مشهد 4 ستاره


هتل الغدیر مشهد نزدیک به مرکز شهر در خیابان آزادی - روبه روی باغ نادری قرار دارد . امکانات این هتل 4 ستاره شامل آسانسور ، خشکشویی ، روم سرویس 24 ساعته ، صندوق امانات ، گشت شهری ، صبحانه و  بوفه ،  دمپایی داخل اتاق ، خدمات تورشهری و تفریحی و سرگرمی و موزیک در لابی میباشد.

 

هتل اترک مشهد 4 ستاره


هتل اترک مشهد یکی از شیکترین هتل های مشهد میباشد که در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. یکی از مهم ترین دلایل استقبال مسافران برای اقامت در این هتل مشهد  این است که هتل اترک نزدیکترین هتل به حرم مطهر میباشد و مهمانان عزیز می توانند فاصله هتل تا حرم را که کمتر از ۸۰۰ متر است بدون رد شدن از هیچ خیابانی طی کنند. امکانات این هتل شامل اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،پارکینگ ، فروشگاه و غرفه ، کافی شاپ ، یخچال و تلویزیون میباشد.

 

 

هتل ایران مشهد 4 ستاره


این هتل دارای مکانی بسیار آرام می باشد . مسافرین محترم مشهد   دسترسی سریع و راحت به حرم مطهر را دارند . فاصله این هتل تا حرم فقط پنج دقیقه میباشد . این هتل در خیابان خسروی نو ، مقابل پمپ بنزین قرار دارد. از امکانات این هتل  مشهد  میتوان رستوران‌ ، کافی شاپ‌ ،پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد 4 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: