هتل های دبی
نوشته شده توسط : dellaram

هتل پارک حیات دبی پنج ستاره

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی به فرودگاه دبی بسیار نزدیک و به مراکز خرید و ساحل خیلی دور می باشد به همین دلیل اگر در دبی می خواهید زمان کوتاهی توقف نمایید و هدفتان جلسات کاری و امور تجاری می باشد هتل پارک حیات دبی هتل بسیار مناسبی می باشد و امکانات بسیار مناسبی برای جلسات کاری و تجاری شما مسافران تور دبی تدارک دیده است.  همچنین هتل پارک حیات دبی امکاناتی مانند: رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ، استخر، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین تا این عزیزان نیز از اقامت خود لذت ببرند .

هتل پارک حیات دبی

 

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی

 

هتل نخلستان دبی پنج ستاره

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی در اصل شعبه‌ای از جمله هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد. انتخاب بسیار مناسب برای خانواده ها و مسافران تور دبی می باشد. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است. رستوران زیبای وایت ارکید در این منطقه شهرت بسیار بالایی دارد و بایستی برای رزرو کردن میز در این رستوران از چند روز قبل اقدام نمایید. فاصله‌ هتل نخلستان دبی با مراکز خرید و تفریحی دبی از لحاظ زمانی فقط 20 دقیقه می باشد، نسیم ملایمی که از سوی دریا می وزد به سمت نخلستان محیطی آرامش بخش را برای مسافران هتل نخلستان دبی چند برابر کرده است از امکانات هتل نخلستان دبیمی‌توان استخر ، ساحل اختصاصی، برگزاری کنفرانس،سالن ورزشی ، دو رستوران متفاوت برای مسافران تور دبی تدارک دیده شده است.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

منبع : هتل های دبی

 

 

هتل جمیرا بیچ دبی  پنج ستاره

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود . هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی می باشد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

منبع : هتل های دبی

 

 

هتل المحا دبی پنج ستاره

هتل المحا دبی

هتل المحا دبی هتلی لوکس و زیبا و برای علاقه مندان به طبیعت و کویر بسیار مناسب و آرامش بخش است. هتل المحا دبی به شکل کاروان‌سرایی تجهیز شده است که در مرکز کویر تاسیس شده و تا چشم کار می‌کند اطرافش درخت نخل و تپه های شنی وجود دارد . آرامش و سکوت دلنشین کویر، دیدن گله‌ بزهای صحرایی، شتر سواری و ماشین سواری در کویر از امکانات خاص هتل المحا دبی می باشد. در هتل المحا دبی 37 سوییت خیلی معروف به نام بدویین Bedouin می باشد که هر یک از سوییت ها امکانات خود را دارند و به لحاظ شکل و جنس مبلمان و دیگر وسایل طراحی و رنگ دیوارها با هم فرق دارند. ولی این سوییت‌ها ویژگی های یکسان هم دارند که می‌توان استخر با قابلیت کنترل دما برای هر کدام از سوییت ها با مساحت 20 متر مربع، مبلمان آنتیک و ساخت دست , تخت‌خواب‌های بسیار بزرگ و سیستم پخش صدا و تصویر بسیار مجهز و گاوصندوق اختصاص داده شده است. هر یک از سوییت‌ها ٧٥ متر مربع می باشد. استخرهای ویژه مناسب برای بزرگسالان نیست، ولی برای بچه‌ها بسیار ایده آل می باشد. البته استخر عمومی هم وجود دارد.  رستوران هتل المحا دبی با انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت خود آماده پذیرایی از مسافران تور دبی خود می باشد .سرویس اینترنت سرعت نسبتا خوبی دارد .امکانات دیگر هتل المحا دبی : سالن ورزشی، محوطه و فضای تیراندازی ، سرو غذا در اتاقها و سرویس رفت و برگشت اتوبوس از هتل المحا دبی به مرکز شهر نیز وجود دارد.

هتل المحا دبی

هتل المحا دبی

هتل المحا دبی

 

منبع : هتل های دبی

 

 

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی از هتل های لوکس دبی می باشد که برای خود ساحل اختصاصی داردو به وایلد وادی نزدیک می باشد.  اگر در دبی دو چیز به غیر از خرید مهم باشند، معماری هتل دارالمسیاف دبی بسیار دیدنی و لوکس طراحی شده است که از معماری شرقی استفاده شده و اتاق‌های هتل دارالمسیاف دبی دور تا دور یک حیاطی که در مرکز وجود دارد قرار گرفته اند و فضای هتل دارالمسیاف دبی یاد آور کاروان سراهای عربی در زمانهای گذشته می شود.اتاق های طبقه اول هتل دارالمسیاف دبی بالکن دار هستند و برای تماشای منظره بسیار مناسب اند. لوازم و وسایل در اتاق‌ها و لابی و نحوه برخورد پرسنل در سطح بسیار خوبی است. هتل دارالمسیاف دبی به پیست اسکی نزدیک می باشد و به جز پیست اسکی دارای استخر رو باز،  استخر سر پوشیده، استخر اختصاصی,  سالن بیلیارد و غیره برای خود دارد.همه فضا و محیط هتل دارالمسیاف دبی به گونه ای طراحی شده است که مسافرین معلول تور دبی نیز اقامتی همراه با آسایش و با خاطره خوب داشته باشند .سرویس اینترنت پر سرعت،  رستوران، انواع غذاهای لذیذ در رستوران هتل آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور دبی می باشد. پارکینگ رایگان نیز برای مسافران دارد. پرنده‌ها در فضای هتل زیاد هستند. اگر به حیوانات و پرنده‌ها حساس هستید این موضوع اندکی برایتان شاید آزار دهنده شود.

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی

 منبع : هتل های دبی

 

هتل مینا السلام دبی پنج ستاره

 هتل مینا السلام دبی

هتل مینا السلام دبی هتل پنج ستاره هتلی زیبا و مجلل و دیدنی می باشد. هتل مینا السلام دبی در مدینه الجمیرا از نام پری افسانه های عرب گرفته شده است و با طراحی خاص کاخهای پادشاهان عرب و مصر باستانی شده است .کاخ مجلل در مدینه الجمیرا و در مجاور اتوبان صفوح و فضای باغ بهشت زیبای مینا سلام, محیط تاریخی و سنتی هتل مینا السلام دبی از بهترین و دیدنی ترین هتل های پنج ستاره دبی می باشد. هتل مینا السلام دبی که در منطقه مدینه الجمیرا و در وسعتی به مساحت 40 هکتار در سال 2003 ساخته شده و همه امکانات و تجهیزات و وسایل یک اقامتی لوکس و اشرافی را در کاخی مجلل برای مسافران تور دبیتدارک دیده شده است. هتل پنج ستاره لوکس هتل مینا السلام دبی در گروه هتل های آنتیک است هتل مینا السلام دبی صاحب مدینه الجمیرا و مالک تنها هتل 7 ستاره جهان می باشد که هتلداری حرفه ای می باشد و بهترین استاندارد هتلداری در سطح جهان را برای خود ملاک گذاشته است . امکانات و تجهیزات عالی و اتاقهای خاص و هتل مینا السلام دبی اقامتی همراه با آرامش برای مسافران تور دبی فراهم کرده است. هتل مینا السلام دبی و هتل قصر همانند جواهری در مرکز مدینه جمیرا جذاب و درخشان می باشند و به گفته جهانگردان و توریسم های حرفه ای از لوکسترین و مجلل ترین هتلهای جهان می باشد . فاصله هتل مینا السلام دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 30 دقیقه می باشد.

هتل مینا السلام دبی

 

هتل مینا السلام دبی

هتل مینا السلام دبی

منبع : هتل های دبی

 هتل های دبی





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: