هتل های کیش
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش اخیرا بازسازی شده است و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد شود. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد و باعث جذب مشتریان و گردشگران با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل بسیار تمییز است و کارمندان هتل دیدار کیش رفتار خیلی محترمانه ای با مسافران و میهمانان تور کیش دارند و در تلاش اند تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

 

 

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش در منطقه جنوب شرقی جزیره زیبای کیش به وسعت بیست هزار متر مربع واقع شده است و اول جاده دنیا بنا شده است. هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب بسیار تمییز و مرتب دارد. هتل شباویز کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب است و رستوران هتل شباویز کیش با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: