هتل های چهار ستاره استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول چهار ستاره

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول در بهترین منطقه استانبول واقع شده است و به اکثر منطقه های شهر زیبای استانبول نزدیک می باشد.  اتاق های هتل امیرا استانبول بسیار تمییز و با طراحی و دکوراسیونی جالب می باشد. هتل امیرا استانبول دارای امکاناتی مانند :  اینترنت وای فای در همه جای هتل در دسترس می باشد ولی سرعت خوبی ندارد. از هتل امیرا استانبول پیاده تا مراکز دیدنی فقط چند دقیقه می باشد. مسجد ایا صوفیه استانبول و مسجد آبی بسیار نزدیک هستند و برای نقاط دیگر هم تاکسی وجود دارد.از دیگر امکانات هتل امیرا استانبول: برگزاری کنفرانس برای جلسه ها ، سالن ورزشی ، سوییت با طراحی زیبا، پارکینگ رایگان، رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع ، صبحانه‌ در اتاق، سرو غذا در اتاق و امکاناتی برای مسافرین تور استانبول معلول عزیز تا این عزیزان هم در مدت اقامت خود سفری به یادماندنی را تجربه نمایند.

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل سفایر استانبول  چهار ستاره

هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول هتلی که به سبک کلاسیک عثمانی ساخته شده که از موزه و قصر تاپکاپی 500 متر فاصله دارد . از ویژگی هتل سفایر استانبول سونا , حمام , اینترنت رایگان , استخر سر پوشیده همراه با وان آب گرم می باشد. اتاقهای هتل سفایر استانبول با مبلمان چوبی و طرح دار طراحی شده و مجهز به تلویزیون همراه با کانالهای ماهواره و سیستم تهویه می باشد و همه اتاقها هر کدام دارای سشوار و وان حمام می باشند. صبحها از بوفه صبحانه می توانید استفاده نمایید و از انواع مواد غذایی که برای صبحانه تدارک دیده شده لذت ببرید. رستوران هتل سفایر استانبول با غذاهای ترکی و سنتی خود آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل سمینال استانبول  چهار ستاره

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول هتلی چهار ستاره می باشد. هتل سمینال استانبول با میدان تقسیم فقط 350 متر فاصله دارد و همه اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت می باشند. منظره‌ای پانوراما از بسفر  از تراس هتل سمینال استانبولچشم انداز زیبایی دارد و همینطور هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد. اتاقها دارای حمام و کتری برقی و مینی بار می باشند. اتاق های هتل سمینال استانبول با مبلمان چوبی و با رنگهای گرم چیدمان شده است. هتل سمینال استانبول دارای رستورانی زیبا و با غذاهای متنوع ترکیه ای و بین المللی می باشد که برای میهمانان تور استانبول خود تدارک دیده است و میتوانید از تنقلات و نوشیدنی های رستوران هم استفاده نمایید. میهمانان تور استانبول هتل سمینال استانبول از سونا و حمام ترکی و ماساژ لذت ببرند. هتل سمینال استانبول خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد. علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از کتابخانه هتل سمینال استانبول نیز استفاده کنند. چهار کیلومتر هتل سمینال استانبول با مرکز تاریخی و زیبای شهر استانبولفاصله دارد . کافه و رستوران و مغازه های زیادی در نزدیکی هتل سمینال استانبول قرار گرفته است.

هتل سمینال استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل گرند استار استانبولچهار ستاره

hotel gerand star istanbul

هتل گرند استار استانبول در مرکز شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. هتل به پل بسفر نزدیک می باشد و دسترسی آسانی به خیابان استقلال دارد. اغذیه فروشی ها، مغازه ها، تریاها و رستوران های مختلف در نزدیکی هتل گرند استار وجود دارد. تحویل اتاق، تا ساعت یک بعدظهر امکان پذیر می باشد. امکانات عالی و رفاهی هتل جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، استخر و حمام بخار می باشد که بعضی از آنان فقط با پرداخت هزینه بیشتر امکان استفاده را دارند . رستوران زیبای هتل گرند استار استانبول با بوفه عالی و لذیذ خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان عزیز خود پذیرایی می کند. صرف نوشیدنی در تریا با چشم اندازی زیبا و تماشای  شهر زیبای استانبول هم امکان پذیر می باشد. همچنین هتل دارای لباسشویی و اتوشویی و خشکشویی و آرایشگاه و فروشگاه و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که با این خدمات می توانید در کمترین زمان به برنامه کاری خود برسید. هتل گرند استار استانبول امکاناتی را برای میهمانان عزیز معلول در نظر گرفته است تا این عزیزان نیز در مدت زمان اقامت خود در هتل بتوانند از اقامتی به یادماندنی لذت ببرند.





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چهار ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: