هتل های پنج ستاره استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول


هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است و مرکز فرهنگی، هنری ،  شب زنده داری و دارای ناهارخوری و سالن های غذاخوری مختلف و زیبا می باشد هتل رادیسون بلو پرا استانبول یک رستوران با نمایش دیدنی از شاخ طلایی و بخش قدیمی شهر استانبول . خیابان استقلال فقط چند متر دورتر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری بسیار زیبا به چشم می خورد. اتاق های هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای  و قهوه که برای اتاقها سرو می شود و همچنین مینی بار و لپ تاپ و  صندوق های الکترونیکی می باشد . تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت در اتاقها با تزئین و دکوراسیون زیبا می باشد. می توانید روز خود را با بوفه صبحانه که با انواع سلیقه ها و ذائقه ها تدارک دیده شده لذت ببرید شروع کنید .سالن ناهار خوری رستوران در طبقه لابی قرار گرفته است. تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم و سالن بدنسازی، حمام بخار، سونا ، حمام آبگرم، حمام ترکی برای آرامش اعصاب , استخر سرپوشیده می باشد که می توانید اوقاتی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید. با پیاده روی کوتاه مدت می توانید به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی برسید. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا واقع شده است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی بسیار مناسب برای اقامت مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

هتل پلازا استانبول  پنج ستاره

hotel pelaza istanbul

هتل پلازا استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که در پشت بام هتل رستورانی شیک با منظره دیدنی از شهر استانبول و پل بسفر دارد که میهمانان و مسافران تور استانبول عزیز می توانند از این رستوران استفاده کنند و از غذاهای متنوع و لذیذ لذت ببرند. ویژگی های دیگر اتاق های هتل پلازا ، اتاقها دارای تلویزیون LCD ،اینترنت رایگان ،دکوراسیون زیبا و مدرن ،اتاق نشیمن ، دستگاه قهوه ساز و چای می باشند. کافه قنادی هتل نیز دارای شیرینی های متنوع و لذیذ می باشد که میتوانید لذت ببرید. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده و سونا و ماساژ درمانی هم می باشد که لحظات آرامش بخشی را می توانید تجره کنید. هتل پلازا استانبول تا میدان تقسیم با اتومبیل فقط 10 دقیقه  فاصله دارد و ایستگاه های اتوبوس و مترو نیزدیک هتل قرار گرفته است. کرکز خرید های مترو سیتی و کانیان فقط 5 دقیقه با اتومبیل به هتل فاصله دارد.

 

 

هتل رامادا پلازا استانبول پنج ستاره

hotel ramada pelaza istanbul

هتل رامادا پلازا استانبول در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است و اقامت شیک و مجللی را در یکی از شیک ترین منطقه های شهر برای میهمانان مهیا کرده است . هتل دارای یک استخربام است . چشم انداز مرکز شهر زیبای استانبول از استخر بام بسیار دیدنی می باشد. میهمانان عزیز در اتاق بخار مرمری و سونا می توانند استراحت کنند و از ماساژ درمانی استفاده کنند. در سان ورزشی هتل میتوانید ادامه برنامه ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشید. اتاقهای هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیونLCD، گیرنده ماهواره پولی و اینترنت تجهیز شده اند. رستوران زیبای هتل با انواع خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کند. رستوران هتل همه روزه باز است و آماده ارائه خدمات می باشد. هتل به دلیل موقعیت بسیار خوب خود، مکان مناسبی برای بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله های زیبا محسوب می شود. هتل امکانات لباسشویی و اتوشویی و خشک شویی نیز دارد که در طول اقامت خود نیز می توانید آراسته و مرتب باشید . همچنین هتل دارای صرافی , فروشگاه و آرایشگاه نیز می باشد . هتل رامادا پلازا استانبول برای میهمانان عزیز معلول تور استانبول نیز تدارکی دیده است که این عزیزان از اقامت خود لذت ببرند و آسایش داشته باشند. خدمات نگهداری کودکان نیز در هتل وجود دارد.





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: