سواحل ترکیه
نوشته شده توسط : dellaram

ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.

تور ترکیه باغ محلی ساحل ترو بلو استانبول

تور ترکیه استخر ساحل ترو بلو استانبول

 

 

 

 


تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول ترکیهاز سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول ترکیه, سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول ترکیهتکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیهاین است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.

 

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر توریستی است که در نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره قرار دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی مثل قایق سواری با قایق های پدالی , والیبال ساحلی , گلف و بازی صخره نوردی و...وجود دارد. از امکانات این ساحل رستوران غذاهای بین المللی و غذاهای خوش مزه دریایی است که پیشنهاد میکنم غذای این رستوران ها را حتما تجربه کنید تا مزه یک غذای لذیذ و بی نظیر را بچشید. اما علاقه مندان به فست فود نگران نباشند چون در این ساحل فست فود هم وجود دارد و می توانند بین این رستوران ها و فست فود یکی را انتخاب کنند. مسافران تور ترکیه اگر قصد اقامت در ساحل گلدن استانبول را دارند لازم است بدانند که در این ساحل هم یک هتل لوکس و مجلل و هم 26 خانه لیلاقی زیبا در ساحل و در نزدیکی دریا وجود دارد که با شنیدن صدای موج های آرام دریا می توانید شبی آرام و به یاد ماندنی را سپری و تجربه کنید. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به شنای آخر شب هستند بدانند که ساحل گلدن استانبول از ساعت 8 شب به بعد باز است تا شما بتوانید از شنای آخر شب خود لذت ببرید. ورودی ساحل گلدن استانبول ترکیهدر طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره می باشد.

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

 

 

 

 

ساحل نان استاپ استانبول

 

تور ترکیه ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول ترکیهاز سواحل فوق العاده و از بهترین سواحل این شهر توریستی است. همانطور که از نام آن پیداست در ساحل نان استاپ فعالیت های ورزشی و تفریحی به صورت نان استاپ و بدون توقف ادامه دارد. این ساحل مخصوص افراد پر انرژی است که می خواهند انرژی خود را تخلیه کنند. مسافران پر انرژی تور ترکیه که نمیدانند چگونه این انرژی را تخلیه کنند اگر به ساحل نان استاپ استانبول بروند با ورزش های نان استاپ این ساحل مثل والیبال ساحلی , تنیس , جت اسکی , قایق سواری با قایق های پدالی و... می توانند تمام انرژی خود را خالی کنند و از این تفریح سالم نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در ساحل نان استاپ استانبول ترکیهبرنامه هایی مثل مهمانی های ساحلی و کنسرت زنده و... برگزار می شود. این ساحل دارای یک رستوران بی نظیر با تراس ساحلی ای که چشم انداز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد نیز می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر می خواهند به استانبول سفر کنند به هیچ وجه لذت تفریحات نان استاپ و فوق العاده پر هیجان ساحل نان استاپ این شهر را از دست ندهند.

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: سواحل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: