بولینگ در کیش
نوشته شده توسط : dellaram

بولینگ در کیش

تور کیش بولینگ

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

تور کیش بولینگ

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بولینگ در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: