ديدنيهاي تایلند
نوشته شده توسط : dellaram

قایق سواری در جزیره پوکت تایلند

قایق سواری در جزیره پوکت تایلند

 

در جزیره پوکت قایق سواری در تنداب و رود خانه خروشان از معروف ترین و محبوب ترین تفریحات و سرگرمی هایی می باشد که در این جزیره وجود دارد.گردشگران و مسافران تور تایلند زمانی که بوسیله قایق بادی مسیری به طول چهار کیلومتر را از وسط جنگل طی کنند،  پر ماجراترین و پر هیجان ترین زمان را برای خود میتوانند داشته باشند . مناسبترین فصل برای این کار در فصل باران ماه از ژوئن تا نوامبر است. 

 

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند : 

بازار شناور بانکوک ( Bangkok Floating Market ) در 80 کیلومتری غرب بانکوک قرار دارد. هر روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب به مسافران تور تایلند عرضه می کنند.
 

دنیای سافاری یا دنیای وحش بانکوک تایلند :

سافاری ورد ( Safari World ) از دو قسمت تشکیل شده است: یک قسمت که به پارک سافاری مشهور است شامل حیواناتی چون شیر، ببر، خرس، زرافه، گورخر، آهو و پاندای سفید است که باید با ماشین از میان این حیوانات گذشت و آنها را مشاهده نمود. طول این قسمت 8 کیلومتر است و ديدن آن برایمسافران تور تایلنددر حدود 45 دقیقه زمان می برد. 
قسمت دوم که به پارک آبی مشهور است شامل گونه های مختلفی از حیوانات دریایی است و در آن نمایش هایی از حیوانات آموزش دیده همچون دلفین ها اجرا می گردد. این قسمت از پارک را می توان پیاده پیمود و از زیستگاه پرندگان نیز دیدن کرد. 
جذابیت های دیگری هم برای يازديد مسافران تور تایلند  نظیرشوی بوکس اوران گوتان ها، شوی تغذیه شیرهای آبی، شوی کابوی به همراه رستوران ها و مراکزخرید در سافاری ورد وجود دارند.
 
مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های چند میلیون ساله پاتایا تایلند

مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های چند میلیون ساله  درنزدیکی و  9 کیلومتری شهر پاتایا واقع شده است و در آن گیاهان زیبا، صخره های عظیم الجثه و درختان با قدمت چند میلیون و چند 100 سال وجود دارند. مزرعه کروکودیل ها در محدوه ای از این پارک وجود دارد که بیشتر از هزار کروکودیل در این پارک وجود دارد. حیوانات دیگری هم مانند:  گربه ماهی های غول پیکر، فیل ها، گونه هایی از اسب ها , مارماهی هایی از آمازون،  و خرس های کمیاب، ببر، شیر، شتر و آهو در این پارک وجود دارند. نمایشی هیجان انگیز و جذاب از کروکودیل ها هم برای بازديد مسافران تور تایلند  در پارک اجرا می شود.





:: برچسب‌ها: ديدنيهاي تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: